دسته‌بندی نشده

ژان جورج رستوران جدیدی را در The Emory افتتاح می کند

سرآشپز فرانسوی Jean-Georges Vongerichten یک رستوران جدید افتتاح می کند. آشپزخانه های abc، در 4 آوریل 2024، در Emory در نایتزبریج. The Emory که توسط مرحوم ریچارد راجرز و ایوان هاربر طراحی شده است، اولین هتل تمام سوئیت لندن و آخرین افتتاحیه توسط گروه هتل میبورن است.

رستوران جدید، رستوران انحصاری بریتانیا از سه گانه Vongerichten از نیویورک – آشپزخانه abc، abcV و abc cocina – برای اولین بار زیر یک سقف خواهد بود. آشپزخانه اب سی اصلی Vongerichten از سال 2010 پای ثابت صحنه ناهار خوری نیویورک بوده است. اگرچه این سه رستوران غذاهای مختلفی را به نمایش می گذارند (به ترتیب غذای مزرعه تا میز، گیاهی و الهام گرفته از لاتین)، اما آنها فلسفه مشابهی دارند: تعهد به محصولات محلی تازه، ارگانیک، پایدار و اخلاقی.

غذاهای Vongerichten استفاده سنتی از ذخایر گوشت و خامه را کنار گذاشته و به جای آن از طعم‌ها و بافت‌های آب سبزیجات، اسانس‌های میوه، آبگوشت‌های سبک و وینگرت‌های گیاهی استفاده می‌کنند. منوی آشپزخانه های Abc این رویکرد را منعکس می کند و غذاهای گیاهی، تونیک ها و کوکتل های Vongerichten را به نمایش می گذارد. رستوران جدید منوهای غذایی مبتنی بر مواد تشکیل دهنده را ارائه می دهد که بر فصلی بودن تمرکز دارد، با رویکردی خاص برای تامین کنندگان برای تهیه بهترین مواد غذایی با کیفیت.

نظارت بر منو تحت سرپرستی Vongerichten، سرآشپز اجرایی Ben Boeynaems خواهد بود. پس از کار برای افرادی مانند گوردون رمزی و اریک چاووت، از جمله اخیراً در هتل بومونت، Boeynaems سبکی تصفیه شده و در عین حال قابل دسترس از آشپزی کلاسیک را به ارمغان می آورد. مایک واکر پس از 10 سال فعالیت حرفه ای در بارها و رستوران ها در سرتاسر پایتخت و مناطق دورتر، به عنوان مدیر کل این رستوران در راس کار خواهد بود.

فضای داخلی آشپزخانه های abc در The Emory توسط Rémi Tessier طراحی شده است. مبلمان تکمیل کننده نمای شیشه ای ساختمان است که مشرف به هاید پارک است. دستگاه “غار شراب” به عنوان یک فانوس بزرگ درخشان عمل می کند که مجموعه ای از شراب ها را در خود جای داده است. مهمانان در میان آثار هنری دیمین هرست غذا می خورند. این رستوران همچنین دارای یک اتاق ناهار خوری خصوصی با ظرفیت 10 مهمان است.

مقالات مرتبط

آنچه در لندن برای سال 2024 جدید است

میبورن برای راه اندازی باشگاه اعضای سلامتی در لندن

The Connaught از سوئیت الهام گرفته از مغول ها رونمایی می کند

هتل نوبو لندن، میدان پورتمن، تجربه‌های جدید سلامتی را به نمایش می‌گذارد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *