دسته‌بندی نشده

اکنون باز است: Château de Théoule، فرانسه

مجموعه Millésime مستقر در فرانسه آخرین افتتاحیه خود را اعلام کرده است: قلعه تئول. این هتل در خط ساحلی کوت دازور واقع شده است و تنها 20 دقیقه با قایق یا ماشین از کن و 45 دقیقه با فرودگاه بین المللی نیس فاصله دارد.

Château de Théoule که در اصل یک کارخانه صابون سازی متعلق به سال 1630 بود، در اواخر قرن نوزدهم به یک قلعه تبدیل شد. همچنین دارای یک ساحل خصوصی و یک لغزنده قایق خصوصی است که آن را برای کسانی که مایل به کاوش در ریویرا با سرعت خود هستند تبدیل به مکانی عالی می کند. این ملک به چند فضای مجزا تقسیم شده است: شاتوی اصلی و ویلای ماهیگیران و ویلای مدرن تر آرت دکو، به همراه رستوران و محوطه استخر. 34 اتاق و 10 سوئیت، که در سراسر قلعه و ویلاهای اصلی گسترده شده‌اند، منظره‌ای از خلیج کن ارائه می‌دهند.

رستوران Mareluna که در باغ ها و آب های خلیج باز است، غذاهای مدیترانه ای و شراب های قدیمی را به نمایش می گذارد. La Plage Blanche که از سال 2022 باز است، یک ساحل خصوصی است که درست زیر سوئیت های Château واقع شده است. رستوران و سالن استراحت ساحلی که می‌تواند تا 100 نفر گنجایش داشته باشد، لقمه‌های سبک، بشقاب‌های غذاهای دریایی و موارد دیگر سرو می‌کند.

ساحل سفید
(Château de Théoule)

Millésime مفهوم سلامتی با نام Éc(h)o Spa را با همکاری برند myBlend توسط Clarins و همچنین KOS PARIS به Théoule می‌آورد. این اسپا دارای سه اتاق درمان، سونا و اتاق بخار، همراه با یک حمام نوردیک داخلی و خارجی است.

در اطراف شاتو د تئول، توده ای استرل، رشته کوه ناهمواری قرار دارد که از خط ساحلی مدیترانه برمی خیزد. مسیرهای پیاده‌روی، صخره‌های صخره‌ای و خلیج‌های پنهان آن را به یک پس‌زمینه عالی برای علاقه‌مندان به طبیعت، کوهنوردان و کوهنوردان تبدیل کرده است.

علاوه بر این، Château de Théoule به عنوان پس زمینه ای برای مجموعه ای از رویدادهای ساحلی عمل می کند. رستوران، ساحل خصوصی و پشت بام ویلا برای مناسبت ها و جشن های مختلف کاملا مناسب است.

مقالات مرتبط

افتتاح هتل هانا در پاریس

Hôtel du Cap-Eden-Roc از Dior Spa Eden-Roc در آنتیب رونمایی کرد

هتل نورمن در نزدیکی بالای شانزه لیزه افتتاح می شود

Domaine Des Etangs فرانسه از تجربیات جدید خود رونمایی می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *