تورها

نقد و بررسی بستنی نمک و نی

Salt & Straw یک فروشگاه بستنی لوکس در دیزنی اسپرینگز در دنیای والت دیزنی و مرکز شهر دیزنی در دیزنی لند است. این بررسی دارای عکس‌هایی است، برداشت ما از طعم‌ها و اینکه آیا این دسرها ارزش وقت، پول و فضای معده شما را در تعطیلات در کالیفرنیا یا فلوریدا دارند یا خیر. (به روز شده در 24 سپتامبر 2022.)

از نظر اصول اولیه، Salt & Straw یک شرکت بستنی دست ساز با تعداد انگشت شماری مکان در ساحل غربی است که ریشه در پورتلند، اورگان دارد. Salt & Straw با ارائه طعم‌های خلاقانه بستنی دست‌ساز و دسته‌ای کوچک که از مواد محلی، ارگانیک و پایدار تهیه می‌شود، در دنیای بستنی‌های پاکت‌ساز محبوبیت پیدا کرده است.

اولین تجربه ما با Salt & Straw در بلوار Abbot Kinney ونیز بود، “جالب ترین بلوک در آمریکا”. بین طعم‌ها و قیمت‌ها، به راحتی می‌توان فهمید که چرا Salt & Straw در مکان‌هایی مانند Abbot Kinney درست در خانه است. دنیای والت دیزنی و کمتر ارگانیک برای بستنی های نوپا مناسب هستند، اما ما بسیار خوشحالیم که کسی در دیزنی آنها را در غیر این صورت متقاعد کرده است…

بیایید از Walt Disney World شروع کنیم، جایی که اولین مکان Salt & Straw فلوریدا در اواسط سال 2022 در دیزنی اسپرینگز افتتاح شد. این فروشگاه توسط Osmose Design ایجاد شده است که سبک منحصر به فردی را برای تمام فروشگاه های قبلی نمک و کاه ایجاد کرده است.

مالک و طراح آن، اندی هس، گفت: «به عنوان طرفداران بزرگ والت دیزنی ورلد از ما الهام گرفته شد که با نمای بیرونی که بستنی فریاد می‌زند بسیار بزرگ جلوه کنیم و مطمئن شویم که به دنیا نشان می‌دهیم که Salt & Straw چقدر هیجان‌زده است. نتایج یک فروشگاه هیجان‌انگیز حماسی دعوت‌کننده و وسوسه‌انگیز خواهد بود که لذیذی ساخته‌شده را تداعی می‌کند.»

با این کار، Salt & Straw به بهترین بستنی فروشی در والت دیزنی ورلد تبدیل می شود، و حتی واقعاً یک تماس نزدیک نیست. سه سال پیش، این درست نبود. در آن زمان، کرمی آمپل هیلز هنوز در بورد واک دیزنی مشغول به کار بود و به سالت اند استراو پولش را می داد. متأسفانه اکنون برای همیشه بسته شده است.

طبیعتاً، این امر باعث می‌شود که بین Ample Hills Creamery و Salt & Straw برای طرفداران سرسخت دنیای والت دیزنی مقایسه شود. این دو کاملا شبیه هم هستند، اما کاملاً متفاوت هستند. اگر هرگز آن‌ها را امتحان نکرده‌اید، از یک قیاس بالقوه بی‌معنی استفاده کنید، مثل این است که Ample Hills In-N-Out Burger است، Salt & Straw Shake Shack است، و Gibson Girl/Beaches & Cream متعلق به Wendy است. خیلی مفیده، نه؟!

Salt & Straw در مرکز شهر دیزنی در کالیفرنیا حدود 10 دقیقه پیاده از Esplanade بین دیزنی لند و DCA فاصله دارد. این هتل به سه هتل متعلق به دیزنی نزدیک تر است تا پارک ها، اما پیاده روی طولانی یا ناخوشایند از هیچ نقطه ای در استراحتگاه نیست.

نکته قابل توجه، Salt & Straw در داخل محوطه امنیتی دیزنی لند است. این مهم است زیرا برای دسترسی به Salt & Straw یا زمانی که به پارک ها باز می گردید مجبور نیستید دوباره از امنیت عبور کنید. اگر می‌خواهید از یکی از هتل‌های خارج از سایت آناهیم به Salt & Straw برسید، باید از امنیت عبور کنید، که جذابیت آن را کمتر می‌کند، مگر اینکه به پارک‌ها ادامه دهید.

از نظر محیط در Salt & Straw، واقعاً هیچ وجود ندارد. داخل این مکان جدید کاملاً تخریب و بازسازی شده است، و من فکر می‌کنم که انتشارات مطبوعاتی اولیه طراحی را نشان می‌دهد. نمای بیرونی مطمئناً جذاب به نظر می رسد، اما داخل آن بیشتر صنعتی است. در هر صورت، شما در بیرون از خانه غذا می خورید، بنابراین محیط در اصل محیط مرکز دیزنی یا دیزنی اسپرینگز است.

به روز رسانی 24 سپتامبر 2022: در حالی که دیزنی لند و والت دیزنی ورلد انتخاب ناامیدکننده ای از تنقلات فصلی در پارک ها دارند، نمک و نی واقعا آن را با سری جشنواره برداشت افزایش داد. به طور معمول، ما منوهای ویژه آنها را پوشش نمی دهیم، اما اگر در چند ماه آینده از آن بازدید کنید، منوی پاییزی شایسته توجه شما است.

در اینجا توضیحاتی درباره مجموعه جشنواره برداشت از Salt & Straw آورده شده است: «جادوی یک گیلاس، بوی تند پای تازه پخته شده، و گرمای اولین جرعه سیب، تنها برخی از مهم‌ترین لحظات پاییز هستند. در این مجموعه همیشه خاص از طعم ها، روح پاییز به طعم تبدیل می شود. از آلوهای ادویه‌ای گرفته تا پینوت‌های غنی از میوه‌های هسته‌ای، این محصول برداشت، بازسازی شده و برخلاف آنچه قبلاً تجربه کرده‌اید، است.

و نگاهی به تمام طعم‌های سری جشنواره برداشت در دنیای والت دیزنی:

ما توصیه می کنیم همه اینها را در فروشگاه نمونه برداری کنید، زیرا ما از 4 مورد از 5 مورد لذت بردیم (این نسبت آمار بالا برای نمک و کاه است)، اما ما بخصوص دو طعم خاص را دوست داشتم:

پنیر پرچمدار بیچر با رول دارچین پای سیب – رول های دارچینی با پر کردن پای سیب ترد و درخشان، درمان پاییزی را دریافت می کنند. این شیرینی ادویه‌دار در طول یک بستنی شیرین و خامه‌ای Beecher’s Flagship Cheese با چرخش دارچین ادویه‌ای خرد می‌شود.

پای کدو تنبل پنیر بزی تند – برداشت ما از ادویه کدو تنبل کمی به این صورت است: بستنی پنیر بز خامه‌ای که با پاکت‌های ادویه کدو حلوایی خانگی همراه با پر کردن پای کدو تنبل منحط می‌چرخد.

در کتاب ما، این دو «همیشه» هستند. چند تا از بهترین طعم هایی که Salt & Straw تا به حال ایجاد کرده است. نه تنها این، بلکه اینها بسیار یادآور آمپل هیلز هستند، زیرا هر دو از پنیر برای ایجاد طعم‌های خامه‌ای و آرامش‌بخش‌تر استفاده می‌کنند. به طور معمول، Salt & Straw محرک و جاه طلبانه است … که می تواند هم خوب و هم بد باشد، زیرا گاهی اوقات طعم ها کمی بیش از حد تند یا دلخواه هستند. اینها فقط بستنی های خوش طعمی هستند. هر دو کاملاً باورنکردنی هستند و به شدت توصیه می شود!

حال، بیایید به طعم‌های کلاسیک بستنی بپردازیم، که دارای گزینه‌های متنوعی است که… بسیار پورتلند اینها شامل گزینه هایی مانند بیسکویت و خامه فندقی شکلاتی قاصدک، اسطوخودوس عسلی، بالزامیک عسل توت فرنگی با فلفل سیاه، و گلدان های طلایی با رنگین کمان، پنیر بز شکننده زیتون سیاه و هومبولت است.

طعم های مرسوم تری مانند وانیل دابل فولد، براونی شکلاتی گوهی و نمک دریایی با روبان کاراملی وجود دارد، اما اگر به دنبال چیزی ساده مانند شکلات، وانیل یا نعناع هستید، ممکن است بخواهید در جای دیگری جستجو کنید. نکته اصلی Salt & Straw طعم های خلاقانه آن است.

در طول بازدیدهایمان از نمک و نی، کل منو، از جمله طعم های مختلف فصلی را امتحان کرده ایم. چیزی که ما با مقداری ثبات یافتیم این است که این طعم ها تقریباً به طور کلی به کام وابسته هستند. همانطور که اشاره شد، Salt & Straw عرضه کننده طعم های ساده و دلپذیر نیست.

روشی که Salt & Straw با هم ترکیب می‌کند و طعم‌های شور، شیرین، ترش و غیره را به هم می‌آمیزد، استادانه است و ترکیب‌های طعمی که «کارایی» ندارند، به نوعی استثنایی هستند. بدون استثنا، ما متوجه شده ایم که همه چیز درجات مختلف خوبی دارد. با این حال، تقریباً هیچ توافقی بین ما دو نفر در مورد اینکه کدام طعم‌ها خوب هستند و کدام‌ها خوب هستند، وجود نداشته است گاو مقدس که باورنکردنی است

نکته اینجاست که ما فکر نمی‌کنیم که «بازبینی» طعم‌های خاص در Salt & Straw مفید باشد. قبل از سفارش نمونه ها را امتحان کنید و به دنبال مواردی باشید که بیشتر برای شما جذاب هستند. شما باید بتوانید یکی یا چند مورد را پیدا کنید گاو مقدس که باورنکردنی است برای تو. برای آنچه ارزش دارد، مورد علاقه مطلق ما اسطوخودوس عسل و بالزامیک عسل توت فرنگی با فلفل سیاه است.

با این اوصاف، بیایید در مورد قیمت صحبت کنیم، زیرا مطمئناً این موضوع برای بسیاری از افراد آستانه است. نمک و کاه ارزان نیست. اسکوپ های تکی 6 دلار و اسکوپ های دو نفره 8 دلار هستند. این قیمت‌ها حتی با توجه به «تورم دیزنی» بالا هستند. این حدود 1 تا 2 دلار حق بیمه نسبت به سالن بستنی دختر گیبسون در خیابان اصلی در دیزنی لند است.

با این حال، نمک و نی در واقع است خوب بستنی دست ساز از مواد محلی. حتی اگر طعم و مزه‌ای برای شما خوب نباشد، کیفیت آن با Salt & Straw به راحتی آشکار می‌شود. شما می دانید که بستنی دریافت می کنید که تولید آن به تلاش (و هزینه) فوق العاده ای نیاز دارد.

در مقابل، Gibson Girl دقیقاً همان بستنی Dreyer را سرو می کند که می توانید از Target یا Wal-Mart بخرید. درست مانند آن فروشگاه ها، حتی ممکن است بستنی فریزر سوخته از Gibson Girl دریافت کنید! اگر درایرز را دوست دارید، عالی است. من اهل بستنی نیستم – هر بستنی بهتر از بستنی نداشتن است.

در حالی که من هر چیزی را خواهم خورد، می توانم تشخیص دهم که همه بستنی ها کیفیت یکسانی ندارند. Dreyer’s در همان لیگ Salt & Straw نیست. این دو برند به سختی حتی یک ورزش را انجام می دهند. شکاف بین Dreyer’s و Salt & Straw بیشتر از شکاف بین یک برگر در McDonald’s و یکی در In-N-Out است.

وقتی صحبت از ارزش پولی به میان می آید، من استدلال می کنم که Salt & Straw بسیار برتر از Gibson Girl است. Salt & Straw برای بستنی های دست ساز مشابه در منطقه لس آنجلس بسیار نزدیک به “قیمت بازار” است. چه بستنی‌های خوب مک‌کانل (مورد علاقه شخصی من) و چه بستنی‌های پر زرق و برق جنی، این اسکوپ‌فروشی‌ها در «دنیای واقعی» هم ارزان نیستند. در مقابل، شما می توانید نیم گالن کامل درایر را با هزینه ای کمتر از یک پیمانه دو برابر در دیزنی لند یا والت دیزنی ورلد خریداری کنید.

به طور کلی، این ممکن است برای شما قانع کننده نباشد، و شما هنوز هم ممکن است Salt & Straw را به عنوان یک «چیز هیپستر» حیله گر ببینید. از شما خواهش می‌کنیم که حداقل آن را امتحان کنید، زیرا فکر می‌کنیم که Salt & Straw بهترین بستنی در Walt Disney World و Disneyland Resort است و مقدمه‌ای بر “صحنه” در حال رشد بستنی‌های صنعتی در لس است. آنجلس تنها عیب واقعی آن این است که ممکن است باعث شود شما یک سفر بداهه به لس آنجلس برای خزیدن درست بستنی داشته باشید. خراش آن، هیچ نقطه ضعفی برای چنین ایده باشکوهی وجود ندارد.

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

تفکرات شما

آیا با ارزیابی ما از Salt & Straw در Walt Disney World یا Disneyland موافق هستید یا مخالف؟ هر سوالی دارید؟ شنیدن بازخورد در مورد تجربیات شما هم برای ما جالب است و هم برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفا نظرات یا سوالات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *