سفرهای دریایی

راهنمای اسنوسونگ در ادمونتون

برای استفاده حداکثری از ماجراجویی کفش‌های برفی خود، River Valley Adventure Co. راهنمایان تور آگاه از راه دور شما خواهند بود. آنها بهترین مسیرها را می شناسند و اطلاعات سرگرم کننده، تاریخی و روشنگری در مورد این منطقه در اختیار شما قرار می دهند. تعجب نکنید اگر برخی از جواهرات مخفی معروف ادمونتون را کشف کردید. با آنها تماس بگیرید وب سایت RVA برای رزرو کردن

سوار یک تور کفش برفی به رهبری تورهای راک سخنگو در پارک ملی جزیره الک! ماجراجویی ژئوماجراجویی زمستانی شما از مسیر دریاچه ماس آغاز می‌شود، جایی که آخرین یخبندان تپه‌های نورد فراوانی را در خود جای داده است. این منطقه از پارک ملی برای زیستگاه بیش از حد، و همچنین افزایش ضربان قلب در حین کفش‌های برفی در سرزمین عجایب زمستانی جزیره الک، عالی است. سفر شما با یک حلقه اشتراکی بومی در اطراف آتش به پایان می رسد.

با آن در یک سرزمین عجایب زمستانی قدم بزنید هاسکین کانو. راهنمایان تور آنها شما را از طریق سیستم مسیر دره رودخانه شهر، جایی که تعادل کاملی از مناظر شهر بزرگ و مسیرهای جنگلی وجود دارد، می‌برند. این پیاده روی ۱ تا ۲ ساعته می تواند در طول روز یا عصر انجام شود و بهترین راه برای دیدن دره زیبای رودخانه از منظری تازه است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *