دسته‌بندی نشده

ویلا d’Este ایتالیا در طول تعطیلات باز می ماند

ایتالیا ویلا d’Este برای دومین سال متوالی تا 6 ژانویه 2024 باز خواهد بود. این هتل دکوراسیون کریسمس را که توسط طراح گل وینچنزو داسکانیو ایجاد شده است به نمایش می گذارد. بابا نوئل (بابو ناتال) نیز امسال از این هتل دیدن خواهد کرد. کلاس‌های آشپزی دوستانه، کارگاه‌های تزیین جشن و سایر تجربیات تعطیلات در انتظار شماست.

چه چیزی باید انتظار داشت: یک مراسم نورپردازی ویژه در 1 دسامبر در کنار افتتاحیه گلخانه برگزار می شود، با منظره دریاچه که تماماً در شیشه ساخته شده است. این سالن برای استراحت تمام روز در روزهای زمستان در کنار چای بعد از ظهر، عصرانه، شاید با انتخاب خاویار یا شب های موسیقی زنده طراحی شده است. همچنین از اول دسامبر، یک اتاق شکلاتی جدید با غذاهای مورد علاقه همه و کیک‌ها و کلوچه‌های خانگی ساخته می‌شود، با فرصتی برای مزه کردن فنجان‌های چای یا قهوه همراه با دسر، پرالین و حتی تکه‌ای از ویلا د استه. پانتون دستی با امضای پخته شده توسط سرآشپز قنادی، فابریزیو برتولا.

میشل زامبانینی، سرآشپز اجرایی، طیف وسیعی از منوهای فانتزی، از جمله غذاهای کلاسیک ایتالیایی تعطیلات و غذاهای لذیذ را طراحی کرده است. منوها و سرگرمی های ویژه در تمام وعده های غذایی جشن ارائه می شود:

  • شام شب کریسمس، چهار دوره
  • ناهار روز کریسمس، پنج دوره، از جمله جفت شراب
  • شام شب سال نو، آتش بازی و پس از مهمانی، از جمله جفت شراب
  • برانچ روز سال نو، با بسته شراب/کوکتل

ویلا d’Este دارای 152 اتاق مهمان و سوئیت می باشد. علاوه بر این، چهار ویلا خصوصی برای مهمانانی که مایل به لذت بردن از حریم خصوصی در عین لذت بردن از تمامی خدمات ارائه شده توسط هتل هستند، ایده آل هستند. سه مورد از آنها، ویلا سیما، ویلا مالاکوف و ویلا گارروو، برای خانواده ها و دوستان ایده آل هستند. خانه موزاییک مخفیگاهی عاشقانه برای زوج هاست.

مقالات مرتبط

چگونه در تعطیلات مانند آقایان زمینی زندگی کنیم

دورچستر از برنامه نویسی جشن پرده برداری کرد

ریتز کارلتون، لیسانس گولچ از برنامه نویسی زمستانی رونمایی کرد

فصل جشن: سفر به بهترین بازارهای کریسمس اروپا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *