دسته‌بندی نشده

ماریوت سبد محصولات لوکس را در ویتنام گسترش می دهد

ماریوت اینترنشنال از امضای توافقنامه برای افتتاح سه استراحتگاه لوکس جدید در ویتنام خبر داد. این امضاها اولین مورد انتظار دو برند جدید را در ویتنام نشان می دهد – Ritz-Carlton Reserve و The Luxury Collection در جزیره Hon Thom در Phu Quoc. علاوه بر این، ماریوت همچنین سومین هتل JW Marriott ویتنام را برای Trang An، مقصد میراث جهانی یونسکو در شمال ویتنام اعلام کرد.

JW Marriott Trang An Resort & Spa که قرار است در سال 2028 افتتاح شود، دارای 150 اتاق و سوئیت، به‌علاوه مجموعه‌ای از 35 ویلا یک خوابه و دو خوابه، با گزینه‌هایی برای استخرهای خصوصی است. برنامه‌های این استراحتگاه همچنین شامل دو رستوران، یک کافه، سالن لابی و دو بار است، در حالی که انتظار می‌رود امکانات تفریحی شامل دو منطقه استخر، اسپا با نام تجاری JW با شش اتاق درمان، مرکز تناسب اندام، باشگاه کودکان با زمین بازی در فضای باز باشد. و مرکز فعالیت های تفریحی. علاوه بر این، این هتل قرار است نزدیک به 10000 فوت مربع فضای رویداد ارائه دهد که شامل یک 5382 فوت مربع و دو اتاق جلسه است.

این استراحتگاه لوکس که متعلق به Sun Group است، بخشی از برند The Luxury Collection خواهد بود و قرار است در سال 2029 افتتاح شود. این اقامتگاه لوکس در ساحل شمال غربی جزیره Hon Thom قرار دارد و انتظار دارد 305 اتاق و سوئیت را در خود جای دهد. 538 تا 2691 فوت مربع، شامل اقامتگاه های خانوادگی. برنامه ها شامل دو منطقه استخر، یک باشگاه کودکان، مرکز فعالیت، مرکز تناسب اندام و یک اسپا با هفت اتاق درمان، گرداب، سونا و اتاق بخار است. شش رستوران و بار گزینه‌های متنوعی برای غذاخوری ارائه می‌دهند و 18000 فوت مربع فضای رویداد انعطاف‌پذیر شامل یک سالن رقص به مساحت 9687 فوت مربع و سه اتاق کوچک‌تر برای مراسم است.

ریزورت مجموعه لوکس، جزیره هون تام (ماریوت بین المللی)

رزرو جدید Ritz-Carlton که پیش‌بینی می‌شود در سال 2028 افتتاح شود و توسط بیل بنزلی طراحی شود، در ملکی صمیمی در نزدیکی جنوب جزیره Hon Thom، با منظره دریا از مجمع‌الجزایر جنوبی Phu Quoc واقع شده است. مجموعه ای از 40 ویلا با استخر در کنار دو استخر استراحتگاهی، یک آبگرم، سالن، مرکز تناسب اندام، سه رستوران، سه بار و برنامه آموزشی سفیران محیط زیست ژان میشل کوستو برای کودکان، که شامل یک مرکز فعالیت دو طبقه است، در برنامه ها وجود دارد. و باغ همچنین قرار است این اقامتگاه دارای فضایی به مساحت 3229 فوت مربع باشد که برای عروسی‌های ساحلی مناسب است.

Hon Thom درست در سواحل جنوبی Phu Quoc است و با تله کابین به جزیره اصلی متصل می شود. ترانگ آن تقریباً در 56 مایلی شرق هانوی واقع شده است و به خاطر کوه های قندی، مزارع برنج، غارها، رودخانه ها و تالاب ها و همچنین معابد و کاخ های تاریخی اش مشهور است. این اولین سایت میراث جهانی دوگانه جنوب شرقی آسیا است.

این امضاها به خط لوله مستحکم ماریوت در ویتنام می‌افزایند که بیش از 50 ملک در این کشور را شامل می‌شود. ماریوت در حال حاضر نزدیک به 20 ملک در کشور در هشت برند و 10 مقصد فعالیت می کند.

مقالات مرتبط

سه هتل جدید در بوتان افتتاح شد

کودا ویلینگیلی ریزورت مالدیو از امکانات ارتقا یافته پرده برداری کرد

اکنون باز است: استراحتگاه و ویلا Anantara Koh Yao Yai

Six Senses پس از بازسازی، اقامتگاه جدید مالدیو را معرفی کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *