دسته‌بندی نشده

باشگاه فواره بلاجیو میزبان مرحله برنده جایزه بزرگ وگاس است

MGM Resorts International جزئیات جدیدی را در مورد آن به اشتراک گذاشته است باشگاه فواره بلاجیو، که در طول مسابقات فرمول 1 جایزه بزرگ لاس وگاس با رویدادها و تجربیات ویژه قبل، حین و بعد از مسابقه، 16 تا 18 نوامبر، در مرکز صحنه خواهد بود.

در طول تعطیلات آخر هفته، مرحله برنده جایزه بزرگ لاس وگاس در باشگاه فواره بلاجیو میزبان اجراهایی از سوی هنرمندان خواهد بود قبل از اینکه شنبه شب از رانندگان برتر مسابقه برای تفسیر پس از مسابقه استقبال کنند. هنگامی که پرچم شطرنجی به اهتزاز در می آید و اتومبیل ها از خط پایان عبور می کنند، رانندگان اول، دوم و سوم برای مصاحبه های بعد از مسابقه به مرحله برنده جایزه بزرگ لاس وگاس در باشگاه فواره بلاجیو می روند.

این مکان همچنین از اضافه شدن سرآشپزهای خوزه آندرس، کریستینا توسی، آلن دوکاسه و راینر بکر به مجموعه آشپزی خود خبر داد. Bellagio Fountain Club از طریق تجربه تماشای Dolby Vision که توسط تلویزیون‌های OLED evo LG پشتیبانی می‌شود، طرفداران را حتی به مسیر نزدیک‌تر می‌کند.

خوزه آندرس، کریستینا توسی، آلن دوکاسه و راینر بکر که به تازگی به جمع سرآشپزهای باشگاه فواره بلاجیو اضافه شده اند. آندرس، توسی، دوکاسه و بکر به ماریو کربن، دیوید چانگ، مایکل مینا، ماساهارو موریموتو، برایان و مایکل ولتاجیو و ژان جورج ونگریختن می‌پیوندند. سرآشپزها در طول سه روز چرخش خواهند داشت و روزانه منوهای جدیدی را معرفی می کنند. تیمی از میکسولوژیست‌ها و سوملی‌ها یک بار باز از کوکتل‌های خاص و شراب‌های خاص را در طول مسابقه مدیریت خواهند کرد. باشگاه فواره بلاجیو هر شب از ساعت 6 بعد از ظهر افتتاح می شود

با زنده شدن مسابقه از طریق فید زنده انحصاری که از طریق کلوب در Dolby Vision ارائه می شود، مهمانان کاملاً غرق در عمل خواهند شد. این تجربه توسط هشتاد تلویزیون OLED evo ال‌جی با Dolby Vision و Dolby Atmos تقویت خواهد شد.

باشگاه فواره بلاجیو از مکانی مرتفع و متمرکز در دریاچه معروف بلاجیو، نزدیکی به پیست مسابقه را ارائه می دهد. میهمانان می‌توانند از عرشه مهمان‌نوازی روی پشت‌بام باشگاه فواره بلاجیو، از مناظر فواره‌های بلاجیو که در کنار اتومبیل‌های F1 در بلوار لاس‌وگاس بزرگ‌نمایی می‌کنند، لذت ببرند.

مقالات مرتبط

هیجانات لاس وگاس: فرمول 1، سرگرمی و غذاخوری

هتل Four Seasons New York Downtown از سوئیت های ویژه پرده برداری می کند

ریتز-کارلتون، پورتلند به عنوان اولین برند در منطقه افتتاح می شود

استراحتگاه سلامتی Carillon Miami Sleep Retreat را راه اندازی کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *