دسته‌بندی نشده

آتش سوزی در Four Seasons Resort Nevis، Destroys Gym، Pro Shop

آتش سوزی “وحشیانه” در اقامتگاه چهار فصل نویس در غروب 31 اکتبر. بنا بر گزارش ها، آتش سوزی در فروشگاه حرفه ای و مرکز تناسب اندام استراحتگاه شروع شد و به هر دوی آنها به شدت آسیب رساند. این توچال گزارش داد که به کسی آسیب نرسیده و در بیانیه ای اعلام کرد که امنیت کارکنان و مهمانان اصلی ترین دغدغه آنها بوده است.

در بیانیه ای که به Luxury Travel Advisor ارائه شده است، سخنگوی این اقامتگاه گفت: “عصر روز سه شنبه، 31 اکتبر 2023، آتش سوزی در فروشگاه Pro و مرکز تناسب اندام در Four Seasons Resort Nevis رخ داد. ایمنی و سلامتی بودن از کارکنان و مهمانان ما اولویت اصلی ماست و از اینکه به اشتراک می‌گذاریم که همه در امان هستند و آسیبی ندیده‌اند خیالمان راحت است. ما می‌خواهیم از کارکنان متعهد خود و همچنین تیم‌های آتش نشانی محلی و خدمات اضطراری برای واکنش سریع و قدردانی خود قدردانی کنیم. مدیریت کارآمد وضعیت. با ارزیابی میزان خسارات و تدوین برنامه ای برای بازسازی امکانات، استراحتگاه باز می ماند و پذیرای مهمانان است. ما می خواهیم از مهمانان، کارمندان، شرکا و نویس تشکر کنیم. جامعه برای حمایت آنها در این زمان چالش برانگیز.”

West Indies و Caribbean News ویدئویی از آتش سوزی در X (توئیتر سابق) منتشر کردند که نشان می دهد چندین ساختمان به طور کامل توسط شعله های آتش سوخته و تقریباً به طور کامل ویران شده اند.

آبزرور سنت کیتس و نویس علاوه بر این گزارش می دهد که نخست وزیر نویس، محترم. مارک برانتلی، متعهد به حمایت دولت برای بازگشت هر چه سریعتر استراحتگاه به حالت عادی شد.

در خبری جداگانه از Four Seasons Resort Nevis، روز پنجشنبه اعلام شد که Gaman Guadagni به عنوان مدیر جدید استراحتگاه انتخاب شده است. گوادانی که 20 سال کهنه کار مهمان نوازی لوکس بود، کار خود را در Four Seasons Resort Scottsdale در Troon North در سال 2003 به عنوان مدیر یک شبه آغاز کرد، اما اخیراً از Four Seasons Hotel Minneapolis، جایی که به عنوان مدیر هتل خدمت می کرد، تجلیل شد.

در نقش جدید خود، گواداگنی عملیات روزانه در Four Seasons Resort Nevis را رهبری خواهد کرد که شامل 189 اتاق مهمان و سوئیت، بیش از 40 خانه اجاره‌ای Private Retreats، هفت بار و رستوران در ملک، سه استخر و یک فضای وسیع است. ساحل، یک زمین گلف قهرمانی 18 سوراخ، هشت زمین تنیس و چهار زمین پیکل بال و بیشتر.

مقالات مرتبط

Onefinestay از ویلاهای جدید در سراسر نمونه کارها رونمایی کرد

Curtain Bluff با ظاهری پیشرفته و پیشنهادات جدید دوباره باز می شود

The Somerset on Grace Bay برای فصل 2023/24 بازگشایی می شود

Four Seasons مناظر جمهوری دومینیکن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *