دسته‌بندی نشده

باغ نایارا پس از بازسازی در ژانویه 2024 بازگشایی می شود

Nayara Resorts اعلام کرده است که تمامی امکانات اقامتی در اولین ملک خود، باغ های نایارا، با نام Arenal Casitas تسطیح و بازسازی شده اند. هر کاسیتا دارای دیوارهای سفید، تخته‌های دیواری سفارشی و دیوارهای شیشه‌ای در حمام‌هایی است که به باغ خصوصی نگاه می‌کنند، علاوه بر عرشه خصوصی با استخر غوطه‌ور.

همچنین با بازگشایی، بوتیکی با کالاهای محلی ساخته شده و همچنین یک مرکز آموزشی خانوادگی خواهد بود که مهمانان می توانند در مورد جنگل های بارانی اطراف اطلاعات بیشتری کسب کنند (این ملک همچنین پناهگاه تنبلی است). یک استخر جدید وجود دارد و میهمانان مورد علاقه، رستوران آسیا لونا به سبک نیکی، کاملا بازسازی شده است. آبگرم نیز در حال بازسازی کامل است.

مهمانان Nayara Gardens به املاک خواهر Nayara Springs و Nayara Tented Camp با رستوران های اضافی، بارها، استخرها، چشمه های آب گرم و غرفه های یوگا دسترسی کامل دارند. از آنجایی که Nayara Springs فقط برای بزرگسالان است، کودکان باید به باغ نایارا و کمپ چادری نایارا بپردازند.

فعالیت‌های موجود در محل شامل جلسات یوگا روزانه صبحگاهی، پیاده‌روی در طبیعت در پناهگاه تنبل‌ها و مسیر آرمادیلو، ناهار خوری خصوصی در مناطق تعیین‌شده مشرف به جنگل‌های بارانی، تور تماشای پرندگان و قورباغه‌ها و کلاس چشیدن قهوه در بار اسپرسو Mi Cafecito است. فعالیت های خارج از سایت شامل اسب سواری، زیپ لاین، رفتینگ در آب های سفید و غیره است.

نایارا متعهد به طیف وسیعی از ابتکارات پایداری است، از ایجاد پناهگاه تنبلی گرفته تا جنگل‌کاری منطقه اطراف ملک و پذیرفتن اولیه جنبش بدون پلاستیک. با برداشتن این یک گام فراتر، مالک Leo Ghitis اخیراً همکاری با یک بانک محلی را برای ایجاد یک جامعه مسکن برای کارکنان نایارا راه اندازی کرده است. از طریق حمایت مالی مشترک نایارا و بانک، کارمندان می توانند مالکیت یک خانه جدید را در بخشی از یک جامعه جدید در حال ساخت به دست آورند و بلافاصله شروع به پرداخت وام مسکن (بدون پیش پرداخت) و سرمایه گذاری کنند. علاوه بر این، این امر وابسته به اشتغال نخواهد بود. تمام اثاثیه، وسایل و فضاهای داخلی از تکرار قبلی باغ نایارا برای تجهیز این خانه های جدید به روز شده است.

Nayara Resorts در حال حاضر دارای سه ملک در کاستاریکا است: Nayara Gardens، Nayara Springs و Nayara Tented Camp. یکی در پاناما: نایارا بوکاس دل تورو؛ و دو نفر در شیلی: نایارا آلتو آتاکاما و نایارا هانگاروا.

مقالات مرتبط

قطع ارتباط در Origins Lodge کاستاریکا

Beyond Green از چهار ویژگی عضو جدید استقبال می کند

هتل Four Seasons Resort کاستاریکا پس از تغییر ظاهر بازگشایی می شود

El Mangroove، مجموعه Autograph اولین Reno را معرفی می کند، سوئیت های جدید اضافه می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *