تورها

راهنمای اسکی: Klosters، سوئیس

شهری با میراث سلطنتی – شاهزاده (پادشاه فعلی) چارلز 50 سال است که در اینجا اسکی می کند و عاشق فضای غیررسمی و فضای بسیار انگلیسی است. این واقعیت که منطقه 60 مایلی Parsenn که به داووس متصل می شود، اسکی عالی را ارائه می دهد و 125 مایل دیگر نیز یک امتیاز است.

منطقه

تله کابین Gotschnagrat در قلب Klosters، درست در کنار ایستگاه راه آهن، Parsenn را باز می کند که تا داووس ادامه دارد، جایی که فونیکولار Parsenn که 90 سال پیش افتتاح شده است، از مرکز شهر می گذرد. همه بسیار متمدن و شهرها با قطار به هم متصل هستند، اگر شما علاقه ای به اسکی ندارید تا آنجا و برگردید.

طرف دیگر کلوسترز، مادریسا است که یک منطقه خانوادگی است. Jakobshorn منطقه بزرگ و مستقل اسکی داووس است، جایی که اولین آسانسور اسکی، T-bar، در سال 1934 افتتاح شد، و اسکی اسکی برای برخی به اندازه پیست ها اهمیت دارد. در بالای داووس Schatzalp قرار دارد که اسکی با حال و هوای قدیمی دارد – بدون برف مصنوعی و هدف آن اسکی بازان آرام است. در خارج از شهر، Pischa، بدون پیست – و بدون بالابر، به جز یک تله کابین به سمت بالا، قرار دارد. Rinerhorn یک منطقه کوچک و آرام است که بیشتر مردم محلی از آن بازدید می کنند.

اسکی

در حال پایین آمدن یکی از مسیرهای طولانی و عریض پارسن

منطقه Parsenn یکی از آن مناطق اسکی عالی است که در آن احساس می‌کنید واقعاً به جایی می‌روید – بعد از یک اسکی صبحگاهی در استراحتگاهی متفاوت ناهار می‌خورید. پیست‌های عریض و طولانی مانند سال‌های متمادی به سمت پایین حرکت می‌کنند. این منطقه به عنوان زادگاه اسکی سوئیس در نظر گرفته می شود – در سال 1895، چهار گردشگر انگلیسی در Weissfluhjoch گم شدند و به Küblis، در سمت دور Klosters رسیدند. دوی هشت مایلی، یکی از طولانی‌ترین مسیرهای اروپا، هنوز میزبان دربی پارسن است، مسابقه اسکی آماتوری که اولین بار در سال 1924 برگزار شد.

Jakobshorn یک دوره جدید در این فصل دارد، سیاهی پر درخت، به سمت پایین دره، به طول بیش از نیم مایل، حک شده از یک پیست باریک و پر از دست انداز، مستقیم به مرکز داووس می رود. از کوه مناظر 360 درجه از برخی از قدرتمندترین قله های سوئیس وجود دارد.

مادریسا دنیایی از بالابرهای فرش جادویی، آسانسورهای آهسته و ایمن، یک پیست سورتمه پنج مایلی و دو پارک برفی، مادریسا لند و مادریسا پارک کلاسترز است که برای افراد دارای معلولیت قابل دسترسی است. اما در بین تورهای اسکی و سواران رایگان نیز محبوب است – اسکی به اتریش و بازگشت امکان پذیر است.

Pischa ممکن است بدون پیست باشد، اما مسیرهای مشخصی وجود دارد که در شرایط نامناسب بسته می شوند، همراه با منطقه وسیع دامنه کوه باز و بدون گشت زنی. این مکان همچنین مکانی برای تور اسکی با دو دوره چشایی است که توسط راهنمایان کوهستانی هر هفته برگزار می شود. Schatzalp برای کسانی که به سادگی می‌خواهند سفالگری کنند و مناظر را ببینند، کاملاً متضاد است. این کتاب در سال 2024 صدمین سالگرد خود را جشن گرفت – و آسایشگاه باشکوه هنر نو که در این کتاب به چشم می خورد، اکنون با شکوه Berghotel Schatzalp در ارتفاع 6100 فوتی قرار دارد.

مهر سلطنتی

تله کابین شاه چارلز سوم آماده سلطنت در کلوسترز است

شاه چارلز به خاطر عشقش به بالا رفتن از دامنه ها معروف است، اما در این فصل او آنها را بالا می برد. یا، حداقل، تله کابینی که به افتخار او توسط Klosters نامگذاری شده است، متوسل خواهد شد.

تله کابین اصلی Gotschnagrat از مرکز شهر در سال 2015 به عنوان تله کابین شاهزاده ولز نام گرفت تا 40 سال از اولین اسکی او در آنجا جشن گرفته شود و در مارس 2023 نام آن به پادشاه چارلز تغییر کرد – اما خطای کابل به این معنی بود که این تله کابین جشن نمی گرفت. فصل گذشته، اما اکنون همه چیز آماده است. روی کابین قرمز بزرگ نوشته شده است: «شاه چارلز سوم از سال 1998 میهمان ارزشمند Klosters بود.

اینجا جایی بود که او آماده خواستگاری از دایانا شد، به سختی از یک بهمن مرگبار فرار کرد، ویلیام و هری را با اسکی آشنا کرد و متوجه شد که مادربزرگش مرده است.

چارلز همچنین از خلوت مناطق خارج از پیست و همچنین از پیست سیاه منتهی به ولفگانگ، در نیمه راه بین دو شهر، لذت برده است، جایی که رستوران و هتل کسلر کولم محل مورد علاقه بوده است.

ماندن

اتاقی شیک در سون آلپینا

هتل دنج و سنتی آلپینا که به مدت 30 سال توسط همان زوجی که در پایان فصل گذشته بازنشسته شدند اداره می شود، در طول تابستان به Seven Alpina تبدیل شده است که یک بوتیک لذت بخش است. Alpina نه تنها در مرکز Klosters قرار دارد، بلکه در سراسر جاده از ایستگاه راه‌آهن و آسانسور Gotschnagrat قرار دارد. این هتل به سبک کلبه، در واقع سه ساختمان کوچک متصل به هم، از جمله یک آبگرم بازسازی شده با استخر شنا، اکنون هوای بی قد را با رنگ و طراحی معاصر ترکیب کرده است. WunderBar جدید برای اسکی اسکی با موسیقی زنده و دی‌جی و رستوران Peak با ترکیب غذاهای کوهستانی و طعم‌های مدیترانه‌ای ایتالیایی وجود دارد. Seven.ch

استخر فوق العاده هتل اسپورت

هتل اسپورت برای خانواده ها عالی است، با استخر بزرگ سرپوشیده، استخر کودکان، سالن ورزشی با سالن بولینگ، تنیس روی میز و بیلیارد. اتاق‌های مدرن و سنتی و اتوبوس اسکی رایگان، که در بیرون توقف می‌کند، چند دقیقه طول می‌کشد تا به منطقه Gotschagrat یا Madrisa برسید.

خوردن و آشامیدن

Chesa Grischuna شاهکاری از صنایع دستی است که قرون وسطایی به نظر می رسد اما از دهه 1930 به نظر می رسد. در دهه 40 و 50 ستاره های هالیوود از جمله گرتا گاربو، آدری هپبورن و بینگ کرازبی در هتل اقامت داشتند و فضای داخلی تاریک و شگفت انگیز مکانی برای لذت بردن از خود است. چسا بار زیرزمینی، با نقاشی‌های اصلی و یک پیانوی بزرگ، به شما امکان می‌دهد دنیا را پشت سر بگذارید – یک بار جین کلی روی میله رقصید. این رستوران که در نقاط Gault Millau شنا می‌کند، سرشار از ماهی‌های محلی رودخانه، گوشت گوزن و سبزیجات است.

Wynegg یکی دیگر از هتل های کلاسیک است، البته تا حدودی دست کم گرفته شده است. این مکان دیگری است که چارلز در آن شام خورده است و زمانی که من در ماه مارس از آن بازدید کردم، نوار ساده با صدای فرهیخته انگلیسی یک نسل خاص، از جمله صدای پدر دوست دختر سابق شاهزاده هری، زنده بود. تارا پالمر-تامکینسون، اجتماعی متأخر، یکی از افراد عادی بود. این رستوران سنتی با ظاهری مدرن است، کار سرآشپز آندری فاسر، یکی از شرکا که اکنون این مکان را اداره می کند. wynegg.ch

چگونه انجامش بدهیم

پی‌تی اسکی (ptski.com)، که توسط جیمز، برادر تارا پالمر تامکینسون اداره می‌شود، هفت شب در Seven Alpina با قیمت 2635 پوند، BB، شامل ترانسفر فرودگاه زوریخ و میزبانی پیست، اما نه پرواز، ارائه می‌دهد.

Inghams (inghams.co.uk) هفت شب در هتل اسپورت از 1139 پوند HB دارد که شامل پروازها و ترانسفر می شود. نفر سوم روی تخت یک نفره همان قیمت را می پردازد.

سوئیس از هیترو به زوریخ پرواز می کند و قطارها به کلوسترز می روند. برای جزئیات بیشتر myswitzerland.com/klosters.ch/davos.ch

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *