تورها

بررسی هتل: دیلن، آمستردام

شیک‌ترین بوتیک‌هتل آمستردام، The Dylan، در پشت دروازه سنگی چشمگیر با حیاط خاص خود در کانال Keizersgracht، در یکی از محله‌های پرطرفدار شهر قرار دارد.

حیاط دیلن

ساختمان قدیمی و باشکوه زندگی خود را به عنوان یک تئاتر در قرن هفدهم آغاز کرد، اما چندین تجسم را پشت سر گذاشته است و اکنون به یک هتل مجلل با یک رستوران با دو ستاره میشلین و دربان Les Clefs d’Or تبدیل شده است.

برای کی

دیلن بهترین گزینه برای زوج هایی است که در یک تعطیلات رمانتیک هستند. اگر از چیزهای زیبای زندگی قدردانی می کنید – چه هنر و معماری، غذاخوری خوب و فهرست شراب به دقت تنظیم شده، یا کارکنانی که در صدر بازی مهمان نوازی خود قرار دارند – در این هتل نقش آفرینی خواهید کرد. و اگر به دنبال یک مکان صمیمی برای گفتن “من هستم!” در آمستردام، دیلن مکانی عالی برای انتخاب عروسی خواهد بود.

محل اقامت

40 اتاق مهمان با طراحی جداگانه در The Dylan وجود دارد که در سرتاسر ساختمان‌های تاریخی اطراف حیاط مرکزی آرام هتل پراکنده شده‌اند. چند سوئیت زیبا و امروزی در ساختمان سرندیپیتی رو به کانال هستند، اما سوئیت‌هایی که بیشتر دوستشان داشتیم، سوئیت‌های دمپایی عجیب و غریب مشرف به باغ هستند. این اتاق ها به سمت بام می روند، اسکلت چوبی باستانی ساختمان برهنه شده است.

هر اتاق یا سوئیت را در The Dylan انتخاب کنید، دکور ساده اما بی عیب و نقص و مبلمان و اثاثیه نرم با دقت انتخاب شده را خواهید یافت. حتی اتاق‌های یک‌نفره دارای تخت‌هایی با اندازه ملکه هستند و با توجه به قدمت ساختمان و موقعیت مکانی آن در مرکز شهر، به‌طور شگفت‌انگیزی جادار هستند. سیستم‌های صوتی هر اتاق توسط Bang & Olufsen، و امکانات حمام متعلق به Aesop هستند، بنابراین خودتان را به یک اتاق یا سوئیت با وان حمام مهمان کنید و زمان زیادی برای استراحت بگذارید.

غذا و نوشیدنی

دیلان واقعاً هتلی برای غذاخوری هاست: شهرت آشپزی آن بود که ما را در وهله اول به اینجا کشاند. رستوران شاخص این هتل، رستوران Vinkeles، دارای دو ستاره میشلن است. سرآشپز اجرایی یورگن ون در زالم و تیمش بهترین غذاهای مدرن فرانسوی را آزمایش می کنند. اگر یک مناسبت خاص را جشن می گیرید، یک میز در Vinkeles رزرو کنید و منوی خوش طعم و هفت غذای سرآشپز (195 یورو) را انتخاب کنید.

برای چیزی واقعاً منحصر به فرد، می توانید در آته، کوچکترین رستوران آمستردام، ناهار بخورید. این میز آشپز صمیمی حداکثر شش مهمان در هر نشستن را در خود جای می دهد و سرآشپز فیلیپ هانلو تیدر حین پختن غذا داستان می گوید.

براسری بار دیلن

براسری بار دیلن

هنگام ناهار، یا اگر چیزی کمی کمتر رسمی را ترجیح می‌دهید، OCCO Bar & Brasserie تمام روز باز است. این اتاق مجلل تزئین شده در کنار حیاط قرار دارد و منوی غذاهای خود را دارد که با مواد اولیه تهیه‌کنندگان محلی تهیه می‌شود. به گزینه High Wine توجه کنید: 49.50 یورو مجموعه ای از چهار جفت غذا و شراب را که توسط سرآشپز اجرایی The Dylan و Sommelier برای شما انتخاب شده است، می خرد.

امکانات

اگرچه The Dylan در درجه اول یک هتل تفریحی است، اما برای میزبانی رویدادها مناسب است و به همین دلیل امکاناتی برای گردهمایی های شرکتی و اجتماعی دارد. چندین فضای ملاقات انعطاف‌پذیر، اتاق‌هایی برای غذاخوری خصوصی وجود دارد، و ساختمان مجوز برگزاری مراسم عروسی را نیز دارد.

چقدر؟

اتاق های دو تخته از شبی 350 یورو با صبحانه شروع می شود.

این هتل را رزرو کنید

چه چیزی در این نزدیکی است؟

از در ورودی The Dylan خارج شوید و مستقیماً وارد کانال Keizersgracht آمستردام شوید. این یک مکان فوق العاده برای قدم زدن است، و معماری بومی آن بسیار فتوژنیک است. بسیاری از مکان های یهودی شهر در همین نزدیکی هستند و شما می توانید به راحتی از بنای یادبود جدید هولوکاست، موزه یهودیان و کنیسه پرتغالی دیدن کنید.

از آنجایی که کانال‌ها بخشی جدایی ناپذیر از هویت آمستردام هستند، برای شب قایق سواری برنامه ریزی کنید. دربان های دیلن می توانند این کار را برای شما ترتیب دهند. بیشتر قایق‌ها مسیری دایره‌ای را طی می‌کنند که کانال‌های Singel، Herengracht، Keizersgracht و Prinsengracht را در خود جای داده است. وقتی سفر به پایان رسید، می‌توانید به آرامی به هتل بازگردید، شاید در مسیر توقف کنید تا در یکی از بارهای پرجنب‌وجوش محلی، نوشیدنی بنوشید.

حکم

برای پیدا کردن هتلی با تاریخ و سبکی بیشتر از دیلن سخت سخت خواهید بود، و این واقعیت که برخی از بهترین گزینه های غذاخوری آمستردام را نیز در داخل دیوارهای خود دارد، آن را غیرقابل مقاومت می کند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *