دسته‌بندی نشده

چهار فصل برای باز کردن استراحتگاه در زنگبار

چهار فصل قرار است یک استراحتگاه مجلل در زنگبار افتتاح کند. هتل Four Seasons Resort Zanzibar که در امتداد سواحل ماسه‌ای سفید و آب‌های آبی پونگوه واقع شده است، یک تجربه تفرجگاهی متمایز را برای مهمانانی که به دنبال کشف این مقصد هستند، یا برای کسانی که می‌خواهند ماجراجویی سافاری را با آرامش در یک استراحتگاه جزیره تکمیل کنند، ایجاد می‌کند.

این جدیدترین سرمایه گذاری مبتنی بر همکاری دیرینه Four Seasons و Albwardy Investment است که با هم هتل ها و استراحتگاه های لوکس را در بوئنوس آیرس، ژوهانسبورگ، هوی آن، سرنگتی و دو استراحتگاه در سیشل در جزیره ماهه و دسروش زندگی می کند. هتل جدید Four Seasons Resort زنگبار شامل 60 ویلا خصوصی با تنظیمات یک تا سه خوابه خواهد بود. اقامتگاه ها دارای طراحی داخلی توسط MOMA و eco.id خواهند بود که هرکدام دارای چشم اندازی از اقیانوس هند در سراسر ملک ساحلی 126 هکتاری است.

این استراحتگاه همچنین پنج مرکز غذاخوری از جمله یک سالن لابی و بار، یک بار کنار استخر، یک رستوران غذاخوری مدیترانه‌ای در تمام روز، یک رستوران غذاهای دریایی خاص که غذاهای روز را با چشم‌انداز ساحلی سرو می‌کند، ارائه می‌کند. گریل لوانتین با غذاهای ویژه با آتش چوب. مهمانان علاوه بر این می‌توانند از استخر وسیع کنار اقیانوس با خدمات کابانا، برنامه رایگان کودکان برای همه فصول، مجموعه‌ای از ورزش‌های آبی و گشت‌وگذار برای کشف مناطق اطراف، امکانات تناسب اندام، فضای جلسات و رویدادها، و اسپا با پنج درمان خصوصی استفاده کنند. اتاق ها و همچنین یک کابانای در فضای باز برای تجربه اسپا در فضای باز.

برای اطمینان از اینکه زیستگاه طبیعی مقصد مورد احترام و محافظت قرار می گیرد، Four Seasons Resort Zanzibar شامل یک مرکز کشف با تیمی از حافظان حفاظت در محل می شود. با دستور توسعه گردشگری مسئولانه در سراسر زنگبار و فراتر از آن، مرکز دیسکاوری حفاظت از حیات وحش، پایداری، حفاظت از محیط زیست و مشارکت های اجتماعی را برای حمایت از مهمانان و توانایی جامعه اطراف برای بر جای گذاشتن تأثیر پایدار و مثبت بر محیط طبیعی خود ترویج خواهد کرد.

این استراحتگاه تنها 23 مایلی از ساحل تانزانیا فاصله خواهد داشت و یک پرواز کوتاه از Four Seasons Safari Lodge Serengeti خواهد بود. فرودگاه بین‌المللی زنگبار علاوه بر دسترسی آسان به مقاصد سرزمین اصلی در تانزانیا، از جمله فرودگاه بین‌المللی کلیمانجارو، دارای پروازهای روزانه از شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی با پروازهای مستقیم به مقصد آفریقا، اروپا و خاورمیانه و فراتر از آن است.

مقالات مرتبط

هتل های کوچک برای اولین برند Anantara در آفریقا

مجموعه خصوصی رورا تجربه جدیدی از سافاری را برای سال 2024 راه اندازی می کند

هتل چهار فصل رباط در کسر البحر اکنون رزرو می پذیرد

اقامتگاه جنگلی و فراتر از فیندا آفریقای جنوبی پس از رنو بازگشایی می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *