تورها

یک فستای گردباد در سراسر مجمع الجزایر!

خودتان را برای یک فستیوال گردباد آماده کنید که شبیه هیچ چیز دیگری نیست! وقت آن است که لباس های پولک دار خود را گردگیری کنید، ماسک های پردار خود را بپوشید و کفش های رقص خود را ببندید زیرا کارناوال 2024 در جزایر قناری اینجاست تا شما را در سفری پر جنب و جوش در سراسر این مجمع الجزایر مسحور کننده همراه کند.

جزایر قناری با هفت جزیره منحصر به فرد خود که هر کدام دارای شخصیت و جذابیت خاص خود هستند، مترادف با سواحل خیره کننده، مناظر سرسبز و البته کارناوال های معروف جهان هستند. فصل کارناوال در قناری ها جشن زندگی، فرهنگ و سرگرمی بی پایان است و سال 2024 سالی برای به یاد ماندن است.

تنریف: شروع مهمانی!

سفر کارناوال خود را در تنریف، بزرگترین جزایر قناری و خانه یکی از مشهورترین جشن های کارناوال در سراسر جهان آغاز می کنیم. سانتا کروز د تنریف در طول کارناوال خود به یک کالیدوسکوپ از رنگ ها، موسیقی و رقص تبدیل می شود، که اغلب برای عنوان “پایتخت کارناوال جهان” با ریودوژانیرو رقابت می کند.

با لباس‌های استادانه، رژه‌های خیابانی پرانرژی، و مسابقاتی مانند «مرگاس» (مسابقه‌های آهنگ طنز)، شما کاملا مجذوب خود خواهید شد. مطمئن شوید که به تفریح ​​و رقصیدن در شبانه روز در Plaza de España بپیوندید. و فراموش نکنید که از غذاهای لذیذ قناری، با غذاهای لذیذ محلی مانند «پاپا آروگاداس» (سیب زمینی چروکیده) و سس «موجو» لذت ببرید.
تاریخ: 7 تا 18 فوریه 2024 و رژه اصلی در 13 فوریه 2024 است.

گرن کاناریا: یک کارناوال افراطی!

کارناوال گرن کاناریا

ایستگاه بعدی، گرن کاناریا. پایتخت، لاس پالماس د گرن کاناریا، میزبان جشن کارناوال افسانه ای خود است. برجسته؟ گالا درگ کوئین، که در آن شرکت کنندگان پر زرق و برق برای تاج آرزو می جنگند. خود را آماده کنید تا با لباس های عجیب و غریب و اجراهای شگفت انگیز شگفت زده شوید.
تاریخ: 5 ژانویه تا 18 فوریه 2024

Fuerteventura: کارناوال در کنار سواحل

سواحل شنی Fuerteventura در طول فصل کارناوال زنده می شود و پیچ و تاب ساحلی منحصر به فردی را به جشن ها ارائه می دهد. کارناوال محلی Puerto del Rosario با رژه ها، موسیقی زنده، و استعداد دریایی جذاب که آن را از بقیه متمایز می کند، باید ببینید.
تاریخ ها: بین 22 فوریه و 10 مارس 2024، بین شهرداری های لا لاجیتا (23 فوریه)، پاجارا (24 فوریه)، کوستا کالما (25 فوریه و مورو جابل (از 1 فوریه تا 10 مارس) توزیع شده است.

Lanzarote: تجربه کارناوال آتشفشانی

کارناوال لانزاروته در آرسیف که به خاطر مناظر ماورایی اش شناخته شده است، سنتی را با چیزهای خارق العاده ترکیب می کند. خود را آماده کنید تا از «دفن ساردین» شگفت زده شوید، مراسمی عجیب و غریب و در عین حال سرگرم کننده که نماد پایان کارناوال است و البته مهمانی های بیشتری را به دنبال دارد. موضوع امسال انیمیشن کارتونی است.
تاریخ: دفن ساردین چهارشنبه 14 فوریه. 16، 17 و 18 فوریه. رژه اصلی 17 فوریه.

لا پالما: کارناوال ستارگان

پایتخت لا پالما، سانتا کروز د لا پالما، یک تجربه واقعاً کیهانی کارناوال را ارائه می دهد. موضوع آنها برای سال 2024؟ “کارناوال کهکشانی.” منتظر لباس های دنیایی دیگر، رژه با مهاجمان بیگانه و حتی شناورهایی با مضمون یوفو باشید. این یک مهمانی است که واقعاً از این دنیا خارج شده است.
تاریخ: 25 ژانویه تا 18 فوریه 2024.

La Gomera: جزیره کوچک، روح کارناوال بزرگ

اگرچه کارناوال لاگومرا در سن سباستین د لا گومرا یکی از کوچکترین جزایر مجمع الجزایر است، ترکیبی لذت بخش از سنت و جشن است. وقتی در کنار مردم محلی جشن می گیرید، احساس می کنید که عضوی از یک خانواده صمیمی هستید.
تاریخ: 2 تا 18 فوریه 2024

ال هیرو: کارناوال با شعله ی منحصر به فرد جزیره

ال هیرو، کوچکترین جزایر قناری، میزبان یک جشن کارناوال صمیمی و در عین حال جذاب در والورده است. منتظر فضایی آرام با موسیقی فولکلور و رقص هایی باشید که فرهنگ منحصر به فرد جزیره را منعکس می کند.

همانطور که سفر کارناوال خود را در سراسر جزایر قناری آغاز می کنید، به یاد داشته باشید که روح جشن هر جزیره را در آغوش بگیرید. این هفت مقصد منحصربه‌فرد طیف متنوعی از تجربیات را ارائه می‌دهند و در کنار هم، ملیله‌ای تماشایی از فرهنگ و سنت‌های قناری خلق می‌کنند.
تاریخ: 10-14 فوریه 2024

بنابراین، وسایل کارناوال خود، حس ماجراجویی و اشتهای دلچسب برای سرگرمی را بگیرید. کارناوال 2024 در جزایر قناری در انتظار شماست و خاطراتی نویدبخش که تا آخر عمر باقی خواهند ماند. برای رقصیدن، آواز خواندن و جشن گرفتن در این مجمع الجزایر افسونگر آماده شوید.


شما هم ممکن است دوست داشته باشید
5 غذای برتر برای امتحان کردن در جزایر قناری.
پاپا آروگاداس که به آن فقط پاپا نیز می گویند به معنای «سیب زمینی چروکیده» یک غذای اصلی است.

5 گرداب برتر در جزایر قناری
5 بهترین استخر طبیعی در جزایر قناری –
ال هیرو، لا پالما، لانزاروته، تنریف و فوئرتونتورا.
جایی که می توان در استخرهای طبیعی دیدنی مجمع الجزایر قناری شنا کرد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *