دسته‌بندی نشده

رستوران کاوالیری رم برای تغییر ظاهر

به پیروی از جشن یک ساله شصتمین سالگرد تاسیس، رم کاوالیری، هتل والدورف آستوریا شروع یک بازسازی قابل توجه در رستوران خود La Pergola را اعلام کرده است. La Pergola اولین و تنها رستورانی در رم که توسط راهنمای میشلین رتبه سه ستاره را دریافت کرده است، به منظور قدردانی از استعدادهای سرآشپز هاینز بک، La Pergola دستخوش دگرگونی کامل خواهد شد و در بهار امسال یک تجربه غذای تازه را به نمایش می گذارد و همزمان با رستوران این رستوران است. 30 سالگی.

لنگر بازسازی، یک اتاق غذاخوری کاملاً بازطراحی شده توسط استودیوی طراحی Jouin Manku، به سرپرستی دو طراحی و معماری Patrick Jouin و Sanjit Manku خواهد بود. Jouin Manku با الهام از طراحی معماری قابل توجه هتل تاریخی، سبک جاودانه رم و مناظر پانورامای شهر La Pergola از روی پشت بام و تراس آن، محیط جدیدی را برای رستوران ایجاد کرده است که شامل عناصری مانند طاق ها و ستون ها، تزئینات حکاکی شده، سایه های سفالی و … سنگ مرمر باستانی

رستوران بازطراحی شده صحنه جدیدی را برای سرآشپز هاینز بک فراهم می کند تا به نمایش خلاقیت های خود ادامه دهد. آشپز بک غذاهای غیرمنتظره ای با الهام از طعم غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای ارائه می دهد. هر خلقت نمایانگر یک نمایش بصری خیره کننده و متعادل است و نتیجه تجزیه و تحلیل دقیق هر جنبه از اجزای آن است.

La Pergola بیشتر به دلیل انبار شراب خود، تحت مراقبت سرآشپز Sommelier Marco Reitano، که به طور روشمند انبار شراب La Pergola را به بیش از 76000 بطری افزایش داده است، به شهرت رسید. این مجموعه شامل بهترین وینتاژهای جهان و برخی از کمیاب ترین انتخاب های ایتالیایی و بین المللی است.

جزئیات تکمیلی در مورد بازسازی La Pergola در ماه های آینده رونمایی خواهد شد.

مقالات مرتبط

Palazzo di Varignana زندگی جدیدی به شهر نزدیک بولونیا، ایتالیا می بخشد

COMO Alpina Dolomites در زمستان امسال افتتاح می شود

گزارش در محل: بوتیک لوکس در سیه‌نا، ایتالیا

سلامتی در ایتالیا: Palazzo Fiuggi

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *