دسته‌بندی نشده

استراحتگاه St. Regis Red Sea در عربستان سعودی آغاز به کار کرد

استراحتگاه دریای سرخ سنت رجیس به طور رسمی در عربستان سعودی افتتاح شد. این استراحتگاه که در جزیره Ummahat در تالاب الوجه واقع شده است، اولین جزیره خصوصی است که در دریای سرخ در ساحل غربی کشور افتتاح شده است.

این تفرجگاه که توسط معمار کنگو کوما با طراحی داخلی توسط مشاوران کریستینا زانیک طراحی شده است، با قایق اجاره ای یا هواپیمای دریایی از فرودگاه بین المللی دریای سرخ تازه افتتاح شده قابل دسترسی است. ریزورت دریای سرخ سنت رجیس دارای 90 ویلا ساحلی و روی آب است که شامل اقامتگاه های یک تا چهار خوابه است که هر کدام دارای یک استخر خصوصی، سکوی آفتابگیر و دوش در فضای باز هستند. چه انتظاری می توانید داشته باشید؟ ویلاهای Dune شکل سازندهای شنی بیابانی را منعکس می کنند، در حالی که، روی آب قرار گرفته و با راهروهای مرتفع به هم متصل می شوند، ویلاهای کورال به شکل صدف هستند و از هر عرشه دسترسی مستقیم به دریا دارند. پنجره های کف تا سقف، منظره دریا را قاب می کنند و فضاهای نشیمن، اتاق خواب و حمام را با نور طبیعی پر می کنند.

این اقامتگاه دارای دو رستوران خاص است. گیشیکی 45 دارای منوی الهام گرفته از ژاپنی و فضایی سبک و امروزی است، در حالی که Tilina یک کباب پز روی آب “در بالای صخره” است که غذاهای اولیه را با ادویه ها و مواد محلی سرو می کند. علاوه بر این، نسما در طول روز منویی با الهام از شام ارائه می‌کند و مشرف به استخر و ساحل است، در حالی که Beach Club غذاهای سبک و نوشیدنی‌ها را در دو استخر روباز و ساحل پر از کابانا سرو می‌کند. مهمانان همچنین می توانند در بار سنت رجیس استراحت کنند.

اسپا St. Regis دارای هشت اتاق درمان با آلاچیق و حمام در فضای باز، کابین های خصوصی درمانی، و سالن های نظافت مردانه و زنانه است. درمان‌های خاص شامل صورت طلای 24 عیار و مجموعه‌ای از پیشنهادات سلامتی شامل یوگا و مدیتیشن است. امکانات دیگر عبارتند از سالن بدنسازی، استخر روباز و استخر سرزندگی، زمین های پارویی و تنیس و باشگاه کودکان Little Treasures.

میهمانان می‌توانند در میان صخره‌های مرجانی غواصی کنند و سفرهای غواصی را به کشتی‌های غرق‌شده و مکان‌های اکتشاف اطراف آغاز کنند. آب زلال و آبی جزیره را می‌توانید با مجموعه‌ای از ورزش‌های آبی، از جمله پارو سواری، قایقرانی، موج سواری و کایاک سواری لذت ببرید. گشت و گذار به سرزمین اصلی از طریق یک سفر کوتاه با قایق اجاره ای به مهمانان این فرصت را می دهد که آتشفشان های خاموش، مکان های میراث فرهنگی و تپه های بیابانی را کشف کنند.

بسیار جالب: این تفرجگاه جزیره با انرژی 100 درصدی تجدیدپذیر تولید شده توسط انرژی خورشیدی و یکی از بزرگترین تاسیسات ذخیره باتری در جهان که در سرزمین اصلی واقع شده است، تامین می شود. تاکید بر کاهش زباله و بازیافت در هسته عملیات روزانه برای ارائه راه حل های پیشرفته تصفیه آب و مدیریت زباله و محیطی عاری از پلاستیک است. فضای داخلی استراحتگاه تحت دستورالعمل های گواهی پلاتین LEED توسعه یافته است.

مقالات مرتبط

Four Seasons Resort Dubai از سوئیت های بازسازی شده رونمایی کرد

والدورف آستوریا راس الخیمه پس از لیفت صورت بازگشایی می شود

Anantara برای افتتاح استراحتگاه الهام گرفته از سانتورینی در امارات

شش حس وادی صفر به عربستان می آید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *