دسته‌بندی نشده

جوعلی بودن خانواده دوست می شود، به روز رسانی های جدیدی را اعلام می کند

جوعلی بودن در مالدیو سیاست “فقط بزرگسالان” خود را کنار گذاشته و اکنون پذیرای مهمانان در هر سنی است. میهمانان علاوه بر این می توانند منتظر یک برند جدید اسپا و فضاهای جدید مانند ویلای چهار خوابه جدید، انبار شراب و غیره باشند.

Joali Being که قبلا یک جزیره رفاه فقط برای بزرگسالان بود، اکنون برای تمام سنین در طول سال باز است. با تمرکز بر اهمیت یادگیری و رفاه در مراحل اولیه، تیم متخصص عقب نشینی B’Kidult را معرفی کرده است، منطقه جدیدی برای بازی چند نسلی با پیشنهادهای ویژه. تجربیات برای کودکان حول محور چهار ستون رفاه جوعلی (ذهن، میکروبیوم، پوست و انرژی) خواهد بود. خانواده ها می توانند در کارگاه های سلامتی، کلاس های آشپزی، شفای صدا، گفتگو با زیست شناسان دریایی، کارگاه های حسی و غیره شرکت کنند. فعالیت‌های جدید متمرکز بر کودکان و نوجوانان شامل یوگی‌های جوان یا کی‌دز چی گونگ، کارگاه هرباریوم، تخیل مراقبه و Trash to Treasure Eco Art است.

نام تجاری جدید اسپا، Joali Being Cure، فلسفه «بی وزنی» و امضای چهار ستون جوالی بودن را به اسپا در Joali Maldives – یک جزیره خواهر که فقط 10 دقیقه با قایق دورتر است، خواهد آورد. اسپای جوالی مالدیو تغییر نام می‌دهد و شامل ماساژهای خاص، درمان‌های تخصصی، بازدید از کارشناسان و تجربه‌ای عالی در آبگرم می‌شود. معرفی Joali Being Cure در Joali Maldives با برنامه‌ریزی برای گسترش مجموعه آبگرم خود با گنجاندن مکان‌های بیشتر در سال‌های آینده، گام اولیه در سفر خود را نشان می‌دهد.

Joali Being همچنین اعلام کرده است که اقامتگاه ساحلی چهار خوابه جدید آن با دو استخر اکنون برای رزرو در دسترس است. این اقامتگاه که برای خانواده ها مناسب است، دارای چهار اتاق خواب است و می تواند حداکثر 10 مهمان را در خود جای دهد. علاوه بر این، در این ماه، Joali Being قرار است انبار شراب جدیدی را افتتاح کند، جایی که مهمانان می‌توانند از تجربه‌های چشیدن با ساملی‌های مقیم لذت ببرند. ماه آینده، استراحتگاه سلامتی اتاق دوم Watsu را افتتاح خواهد کرد.

مقالات مرتبط

کمپ چادری لوکس جدید در چیانگ رای، تایلند آغاز شد

Trio of Resorts Plans Mandarin در ژاپن

ماریوت سبد محصولات لوکس را در ویتنام گسترش می دهد

اکنون باز کنید: نسخه سنگاپور

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *