تورها

جایی که دوستداران موسیقی باید در سال 2024 سفر کنند

Spotify ممکن است در رفت و آمد روزانه شما را همراهی کند، اما هر عاشق موسیقی می داند که هیچ صدای ضبط شده ای نمی تواند با اجرای زنده مقایسه شود. چه آهنگ انتخابی شما توسط بتهوون باشد یا باشگاه دوچرخه بمبئی، ما بهترین کنسرت ها و جشنواره های سال آینده را گردآوری کرده ایم. تا می توانید بلیط بگیرید، قطار یا هواپیما رزرو کنید و برای تابستان موسیقی خود آماده شوید.

چی: Europakonzert کنسرت موسیقی کلاسیک
جایی که: آلمان
چه زمانی: 1 مه 2024

Europakonzert

Europakonzert بزرگترین رویداد در تقویم فیلارمونیک برلین است. بیش از 30 سال است که این کنسرت سالانه موسیقی کلاسیک در سراسر قاره تور برگزار کرده است و در سال 2024 در راه است گرجستان برای اولین بار. ویولونیست گرجی لیزا باتیاشویلی، هنرمند ارکستر در فصل 2023/24، کنسرتو یوهانس برامس برای ویولن و ارکستر را در ماژور به رهبری دانیل بارنبویم اجرا خواهد کرد. این برنامه همچنین شامل سمفونی شماره 5 لودویگ ون بتهوون در سی مینور است. میهمان نوازی شریک سیلک میزبان Europakonzert نه در یک سالن کنسرت شهری بلکه در آمفی تئاتر در املاک تاریخی Tsinandali، یکی از مکان‌های هنری برجسته کشور. Tsinandali برای بازدیدکنندگان کنسرت که از چیزهای بهتر در زندگی لذت می‌برند، یک مرکز منطقه‌ای برای گردشگری شراب است.

پرواز: ترکیش ایرلاین به تفلیس از طریق استانبول.
اقامت کردن: Tsinandali Estate، یک هتل رادیسون کالکشن

چی: جشنواره جاز چلتنهام
جایی که: چلتنهام، انگلستان
چه زمانی: 1-6 مه 2024
سفر به چلتنهام در هر زمانی از سال لذت بخش است، اما شهر آبگرم گرجستان به ویژه در طول جشنواره جاز چلتنهام که 20000 طرفدار موسیقی در طول هفته به باغ های مونپلیه می آیند، شلوغ است. امسال گریگوری پورتر، متصدی هنری جشنواره، تیتر یک خواهد بود، و از دیگر آثاری که نباید از دست داد، می توان به دیون وارویک، سوفی الیس بکستر، ارکستر جاز رونی اسکات، مورچیبا و کورتنی پاین اشاره کرد. همچنین فرصتی برای شنیدن هنرمندان جاز و آینده مانند ارکستر ملی جاز جوانان (NYJO) است، زیرا این جشنواره دارای یک برنامه فعال برای توسعه استعدادها است.

رسیدن به آنجا: با قطار به سمت چلتنهام بروید، سپس فاصله کوتاهی از ایستگاه تا شهر را پیاده طی کنید.
اقامت کردن: پارک النبرو


چی: استحیا (عکس ها)
جایی که: مویناق، کاراکالپاکستان
چه زمانی: 5-8 ژوئن 2024

عجیب ترین جشنواره موسیقی در آسیای مرکزی طرفداران موسیقی الکترونیک و دوستداران محیط زیست را در Muynaq گرد هم می آورد، شهری که زمانی در ساحل بود. دریای آرال، در کاراکالپاکستان. از دهه 1960، دریا کوچک شده است، و جدیدترین صحرای جهان و پس‌زمینه‌ای دیستوپیایی برای صحنه‌های متعدد و جمعیت رقصانی که به سختی جشن می‌گیرند، ایجاد کرده است. Stihia دی جی های معروف و سایر اجراکنندگان را از اروپا و آسیا جذب می کند و همچنین برنامه های محلی را از ازبکستان، بنابراین مطمئناً چیز جدیدی خواهید شنید. علاوه بر موسیقی، صحبت هایی در مورد مسائل زیست محیطی، سفرهای یک روزه به دریای آرال، اینستالیشن های هنری معاصر و برخی از موارد وجود دارد. بهترین نگاه به ستاره شما همیشه خواهید دید

پرواز: ازبکستان ایرویز از طریق تاشکند به نوکوس پرواز می کند.

اقامت کردن: در یک یورت در کمپ جشنواره!


چی: جشنواره آرنا دی ورونا
جایی که: ورونا، ایتالیا
چه زمانی: 7 ژوئن-7 سپتامبر 2024

آمفی تئاتر ورونا

آمفی تئاتر ورونا

آمفی تئاتر رومی ورونا در بهترین بخش از 2000 سال گذشته میزبان نمایش های زنده بوده است و از آنجایی که ساختمان در وضعیت خوبی قرار دارد، ورونی ها دلیلی برای توقف نمی بینند. در طول سال کنسرت‌هایی در اینجا برگزار می‌شود، اما نکته برجسته جشنواره تابستانی اپرا است که بیش از یک قرن است که برگزار می‌شود. آیدا بیشترین جمعیت را به خود جذب می کند و صحنه صحنه واقعاً به اهرام جیزا برای پول خود می چرخد. اما برنامه امسال شامل آثار کلاسیک مانند کارمن، توسکا، و آرایشگر سویل نیز می شود. توجه داشته باشید که صندلی های سنگی اصلی چندان راحت نیستند: بهترین صندلی ها که دارای پشتی هستند به سمت جلو هستند. وگرنه کوسن بودن

پرواز: بریتیش ایرویز مستقیما از گاتویک لندن به ورونا پرواز دارد.
اقامت کردن: پالازو ویکتوریا


چی: InMusic (عکس)
جایی که: زاگرب
چه زمانی: 24-26 ژوئن 2024

زاگرب اغلب به عنوان مقصدی برای استراحت در شهر نادیده گرفته می شود، اما پایتخت کرواسی به طور پیوسته در حال ساختن شهرت خود بر پشت صحنه فرهنگی پر رونق است. InMusic نقطه برجسته تابستان است و نام های بزرگی مانند Hozier و The Smashing Pumpkins روی صحنه می روند. پائولو نوتینی و باشگاه دوچرخه بمبئی امسال نیز اجرا می‌کنند، بنابراین شما در حال لذت بردن هستید. این جشنواره در دریاچه جارون، معروف به دریای زاگرب برگزار می شود، بنابراین می توانید به راحتی گشت و گذار شهر و طبیعت را در یک آخر هفته ترکیب کنید.

پرواز: بریتیش ایرویز مستقیما از هیترو لندن به زاگرب پرواز می کند.
اقامت کردن: هتل اسپلاناد زاگرب


چی: جشنواره موسیقی لانژ (عکس)
جایی که: Les Gets، فرانسه
چه زمانی: 31 ژوئیه تا 5 اوت 2024

فکر می کنید کوه های آلپ فرانسه فقط برای اسکی هستند؟ دوباره فکر کن! پیست اسکی Les Gets در تابستان زندگی دیگری به خود می گیرد و کوهنوردان، دوچرخه سواران کوهستان و همچنین دوستداران موسیقی زنده را به خود جذب می کند. فستیوال یک هفته‌ای موسیقی Lounge در روستای Les Gets شامل حدود 30 کنسرت رایگان در فضای باز با پیک‌نیک، باربیکیو، و پیاده‌روی است. بیشتر ژانرهای موسیقی در برنامه نمایش داده می‌شوند، بنابراین موسیقی بلوز، سول، راک، فولکلور یا الکترونیک که شما را روی پیست رقص می‌برد، چیزهای زیادی وجود دارد که شما را تا پاسی از شب سرگرم می‌کند.

پرواز: با بریتیش ایرویز به ژنو، سپس از طریق جاده به Les Gets منتقل شوید.
اقامت کردن: هتل مارموت


چی: جشنواره AMF
جایی که: آمستردام
چه زمانی: 19 اکتبر 2024

آمستردام شهر بسیار خنک تر از آن است که اجازه می دهد در آن است. این روزها منطقه چراغ قرمز و کافه های شاهدانه بسیار گذرا هستند: دلایل واقعی برای بازدید صحنه های هنری و موسیقی هستند. بزرگ‌ترین و جسورانه‌ترین نمایش سال، AMF است، ترکیبی کورکننده از موسیقی الکترونیک، فن‌آوری پیشگامانه و مواد آتش‌زا. این جشنواره یک تجربه حسی چندگانه است که جمعیتی به اندازه عرصه را به خود جذب می کند: تنها ناامیدی این است که AMF فقط برای یک شب در سال اتفاق می افتد.

رسیدن به آنجا: مستقیماً از لندن به آمستردام با یورو استار بروید.
اقامت کردن: دیلن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *