دسته‌بندی نشده

تفریحگاه Andaz کاستاریکا از تجربیات ساحلی خود رونمایی می کند

استراحتگاه Andaz کاستاریکا و شبه جزیره پاپاگایو دو پیشنهاد جدید در کنار ساحل رونمایی کرده است: کلوپ ساحلی Casa de Playa و رستوران Meso. هر دو مکان با 10 دقیقه قایق سواری رایگان قابل دسترسی هستند و آرامش، سرگرمی و غذاخوری را در شن‌های Playa Nacascolo ارائه می‌دهند.

Casa de Playa، سرمایه گذاری چند میلیون دلاری، در ساحل Nacascolo، یکی از بزرگترین سواحل در آب های خلیج Culebra واقع شده است. پس از ورود به کلوپ ساحلی با قایق، مهمانان در واحه ای از کاستاریکا با سایبان درختان و جنگل حرا در مجاورت غوطه ور می شوند. آن‌ها همچنین می‌توانند در استخر ۸۲ فوتی خنک شوند یا در یکی از صندلی‌های مجلل یا کابانا استراحت کنند و از نوشیدنی‌ها و لقمه‌های سبک لذت ببرند.

ساحل ناکاسکولو که برای شنا، ورزش‌های آبی و غواصی ایده‌آل است، مورد علاقه مهمانان استراحتگاه و صاحبان خانه‌های شبه جزیره پاپاگایو است. دی‌جی‌های زنده معمولی با ترکیبی از موسیقی معاصر الکترونیک، سالن جاز و موسیقی R&B حال و هوا را ایجاد می‌کنند.

مزو
(آنداز کاستاریکا استراحتگاه و شبه جزیره پاپاگایو)

Meso منوی «میان‌ترانه‌ای» را به نمایش می‌گذارد—آشپزی مدیترانه‌ای که با نفوذ آمریکای شمالی ترکیب شده است. مسو به رهبری سرآشپز اجرایی سوس برونو آلوز، که بر رستوران خیمه شب بازی Ostra توچال نیز نظارت دارد، غذاهایی مانند Surf and Turf Paella، Crudo سیسیلی و پاستا خانگی با سس گوجه فرنگی خشک شده را ارائه می دهد. تجربه شام ​​”ضیافت هایی” را ارائه می دهد که از سنت های غذایی مدیترانه ای پیروی می کند که بین خانواده و دوستان به اشتراک گذاشته می شود. این بار، تفسیرهای گرمسیری از کوکتل های مدیترانه ای کلاسیک را سرو می کند.

طراحی داخلی کولا بلانکا، سطوح طبیعی و رنگ های خاکی فضایی آرام را در سراسر فضا تضمین می کند. مهمانان می‌توانند از فضای بیرونی با پنجره‌های روباز رو به شن و ماسه لذت ببرند و از مناظر استخر و ساحل نهایت استفاده را ببرند. Meso می تواند تا 90 غذاخوری را در خود جای دهد و برای مهمانان و ساکنان شبه جزیره پاپاگایو در دسترس است.

حمل‌ونقل روزانه از لابی توچال برای شاتل به مرکز طبیعت برای نگاهی سریع به مرکز تحقیقات کاوش‌گران، و سپس یک سواری سریع با گاری گلف در میان جنگل‌های حرا حفاظت‌شده پر از حیات وحش یا از طریق یک انتقال 10 دقیقه‌ای با قایق خوش‌منظره در دسترس است. ساحل استراحتگاه زیر استخر اصلی. خدمات قایق از ساعت 9:30 صبح تا 4 بعد از ظهر، بسته به شرایط آب و هوایی در دسترس است. خدمات عصرانه بعد از ساعت 5 بعد از ظهر از لابی توچال از طریق شاتل در دسترس است.

مقالات مرتبط

اولین هتل و اقامتگاه Silvestre Nosara در کاستاریکا

هتل Four Seasons Resort کاستاریکا پس از تغییر ظاهر بازگشایی می شود

باغ نایارا در کاستاریکا پس از بازسازی بازگشایی می شود

آنداز کاستاریکا ریزورت از ویلاهای جدید رونمایی کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *