تورها

بررسی هتل: Inkaterra Hacienda Urubamba، پرو

Inkaterra Hacienda Urubamba یک هتل 5 ستاره به سبک هاسیاندای معاصر در دره مقدس اینکاها، بین کوسکو و ماچو پیچو است. در حومه شهر در زمین های وسیعی به مساحت حدود 100 هکتار، درست بالای دره قرار دارد. بر فراز حوضچه کوه‌های سرسبز با ابهت وجود دارد.

محل اقامت یا در ساختمان اصلی، Casa Hacienda، یا در Casitas اطراف است. جذابیت در اینجا فضای باز گسترده است که مناظری از دره را در آرامش و خلوتی آرامش بخش ارائه می دهد. معماری و فضای داخلی از تاریخ فرهنگی منطقه الهام گرفته شده است و مبلمان استعماری، ماسک‌های اصیل اینکا و کارهای چوبی دست‌ساز به جذابیت این منطقه می‌افزاید.

برای کی

مجردها، زوج ها و خانواده هایی که خواهان آرامش و آرامش مجلل در دره مقدس هستند

محل اقامت

فقط 36 اتاق وجود دارد، از جمله 12 اتاق در ساختمان اصلی و 24 کازیتا یا ویلا مستقل که در اطراف محوطه پراکنده شده اند. ما در یک Casita بزرگ با منظره ای پانوراما از مزارع و کوه ها از تراس خود اقامت کردیم. یک تخت خواب راحت کینگ با ملحفه‌های پنبه‌ای 100% پیما، لحاف پایین، بالش‌های ضد حساسیت و روتختی‌های پشمی دست ساز، خوابی خوب را تضمین می‌کند.

در اتاق یک کمد لباس به سبک استعماری، یک منطقه غذاخوری برای دو نفر و یک شومینه سنگی وجود دارد. حمام مرمری بزرگ شامل دو سینک، دوش و توالت مجزا، به‌علاوه لوازم بهداشتی دست ساز Inkaterra، حوله‌های مخملی و یک کمد دوقلو بود. آب بطری رایگان، لباس‌های مجلسی، دمپایی همگی استاندارد هستند و تلویزیون و ایستگاه اتصال iPod نیز وجود دارد. حتی بهتر از آن، سرویس نوبت دهی عصر، بطری های آب گرم ارائه می کرد تا ما را گرم و راحت نگه دارد.

غذا و نوشیدنی

رستوران، بار و تراس ها منظره ای زیبا از دره مقدس و کوه های باشکوهی که آن را احاطه کرده اند ارائه می دهند. منوی این رستوران بر روی مواد اولیه محلی که از مزرعه ارگانیک ملک برداشت می شود، تخصص دارد. اینها عبارتند از کینوا قرمز و سیاه، ذرت اوروبابا، ذرت بنفش و طیف گسترده ای از سیب زمینی.

تی

بار او مجموعه ای جامع از پیسکوهای خیس شده و طیف گسترده ای از شراب ها را سرو می کند. همچنین چای بعد از ظهر رایگان با کیک‌های خانگی و طیفی از نوشیدنی‌های گرم وجود دارد. این یک مکان دلپذیر، مناسب برای استراحت است.

امکانات

مایو اسپا با الهام از معماری سنتی آند، بین باغ ارگانیک ملک و جنگلی از درختان فلفل واقع شده است. مرکز سلامتی جدید با درمان‌هایی مبتنی بر محصولات 100% طبیعی مشتق از گیاهان دارویی بومی، دارای یک محوطه استخر، چهار اتاق خصوصی درمانی و یک سونا است. مشتریان می توانند گیاهان دارویی خود را از باغ شفای مجاور برای درمان خود برداشت کنند.

چقدر

قیمت در Hacienda Urubamba از 462 دلار برای دو نفر شروع می شود که شامل صبحانه نیز می شود.

چه چیزی در این نزدیکی است؟

این هتل گشت‌های رایگانی از جمله مسیر غروب آفتاب، تماشای پرندگان، و پیاده‌روی Huasi Challa در دامنه تپه برای کاوش در گیاهان دارویی ارائه می‌دهد. در همان نزدیکی، دره مقدس و جواهر تاج ماچو پیچو قرار دارد.

حکم:

اینجا مکانی است که می توانید از همه چیز دور شوید و طبیعت و مناظر شگفت انگیز دره مقدس و کوه ها را در آغوش بگیرید. پایگاه خوبی برای گشت و گذار در خرابه های اطراف و یک ورزش عالی برای استراحت پس از سفر به ماچو پیچو است.

Inkaterra Hacienda Urubamba

دره مقدس اینکاها کیلومتر 63،

08670، پرو

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *