تورها

بررسی هتل: هتل ایندیگو باث، سامرست

هتل Indigo Bath، بخشی از IHG (گروه هتل‌های بین قاره‌ای)، هتلی وسیع از 14 خانه پلکانی با رنگ عسلی درجه یک است که در امتداد کوچه رژه جنوبی امتداد دارند. اولین بار توسط جان وود بزرگ، مشهورترین معمار گرجستانی زمان خود در دهه 1740 با استفاده از سنگ حمام معمولی شهر طراحی شد. این هتل سرانجام پس از چهار سال بازسازی که میلیون ها پوند هزینه داشت، در سال 2020 افتتاح شد.

نمای بیرونی حمام هتل نیلی

ورودی اصلی به قسمت پذیرایی منتهی می‌شود که کارکنان آن با شلوار جین و جلیقه خوش‌آمد و کارآمد هستند. این منطقه با مبل‌های راحت، صندلی‌های راحتی و لوسترها رنگارنگ است و این مکان را به مکانی دوست‌داشتنی برای معاشرت تبدیل کرده است. حال و هوای مد روزی در مورد آن دارد. ناقوس‌های کوچکی روی دیوار آویزان شده‌اند که احتمالاً در ادای احترام به زنگ‌های ابی، پشت یک پذیرایی سفید رنگ قرار گرفته‌اند، در حالی که بقیه اتاق نیز مانند بیشتر قسمت‌های هتل، دارای آثار هنری بد بو است. گاهی اوقات به سبک Regency است، گاهی اوقات چهره هایی که با رنگ اصلی پوشیده می شوند و به طرز عجیبی حتی حیواناتی که لباس های نظامی پوشیده اند. در بسیاری از مناطق مشترک، فرش‌ها با پروانه‌ها تزئین شده‌اند، و گاهی اوقات نقش‌ها و نقشه‌هایی وجود دارد. چیزهای زیادی در جریان است.

پذیرایی حمام نیلی

پذیرایی حمام نیلی

پذیرایی حمام نیل

پذیرایی حمام نیل

برای کی

هر کسی که می‌خواهد از یک هتل در مرکز شهر نزدیک به هر جایی که می‌خواهید در باث ببینید لذت ببرید.

محل اقامت

هتل Indigo Bath دارای 166 اتاق است که در بیش از 12 خانه گرجستانی پراکنده شده است – 73 خانه استاندارد، 57 سوپریور، 18 اتاق سوپریور پریمیر، 3 سوئیت و 3 خانه در دسترس هستند. این اتاق‌ها عبارتند از اتاق‌های «عاشقانه و شیطنت» با مضمون کارت بازی (قمار بخش بزرگی از زندگی گرجستان بود)، اتاق‌های «مخفیگاه ادبی» که معمولا اتاق‌های اتاق زیر شیروانی استاندارد هستند، اتاق‌های «زیبایی معماری» که دکور آن‌ها شامل رزهای سقفی مصنوعی به عنوان تخته سر است. ، اتاق های “باغ” و “طاق ها”.

همه اتاق‌ها دارای تخت‌های راحت هیپنوس با ملحفه‌های پنبه‌ای لوکس مصری، حمام‌های جادار، قهوه‌ساز نسپرسو، وای‌فای پرسرعت و کانال‌های مختلف روی تلویزیون صفحه‌تخت ۴۰ اینچی هستند. مینی بار همراه با نوشیدنی هایی است که در قیمت اتاق گنجانده شده است.

اتاق خواب ما اتاق 399 بود که در قسمت اضافی هتل – ‘No 5 Pierrepont St’ واقع شده بود. این یک خانه خصوصی است که دارای هشت اتاق مهمان خصوصی، یک اتاق جلسه/سالن استراحت و یک حیاط خصوصی است. اگرچه از هتل اصلی قابل دسترسی بود، اما دارای ورودی اختصاصی، یک تخت چهار پوستر با حمام‌های شیک با کاشی‌کاری‌های طرح‌دار، و یک دوش جنگلی بارانی و یک حمام رول ایستاده رایگان بود. دکور آن از دیگر اتاق های هتل با موضوع فاصله دارد و برای اقامت کاری مفید است، زیرا شامل اتاق پارلور است که جلسات در آن برگزار می شود.

غذا و نوشیدنی

رستوران The Elder Bath

رستوران The Elder Bath

این هتل با یک رستوران ناهار خوری خوب در مجاورت کار می کند. – بزرگ قبیله. دکور شامل کفپوش های چوبی با میزهایی با ضیافت هایی با رنگ خردلی روی صندلی های چوبی است. دیوارهای سبز رنگ حیوانات عروسکی، سر آهو و چاپ صحنه های شکار را نشان می دهد تا ماهیت منو را نشان دهد. بازی یک تخصص است و این بهشت ​​گوشتخواران با آهوی خوشمزه، پوره کثیف و نانی است که همراه با آب گوشت برای فرو بردن در آن وجود دارد. برخی از غذاهای ماهی و سبزیجات نیز وجود دارد.

صبحانه نیز در اینجا سرو می شود. اسموتی ها، کلوچه ها، کروسانت ها، شیرینی ها و میوه ها را از بوفه انتخاب کنید و یا به صورت آلاکارته همراه با انگلیسی کامل بروید.

امکانات

سالن بدنسازی در طاق

ورزشگاه Indigo Bath در طاق

در بخش طاق هتل یک باشگاه ورزشی وجود دارد اما اسپا وجود ندارد. اما مهم نیست که آبگرم Thermae Bath تنها با پنج دقیقه پیاده روی فاصله دارد. وای فای رایگان است و دارای پارکینگ با خدمتکار است که 40 پوند هزینه دارد. با این حال، یک پارکینگ در فضای باز دقیقا روبروی آن وجود دارد که هزینه آن 17.50 پوند برای 24 ساعت است.

چقدر

قیمت اتاق ها از 159 پوند در هر شب شروع می شود.

بررسی در دسترس بودن

چه چیزی در این نزدیکی است؟

South Parade سه دقیقه پیاده از مرکز شهر و نزدیک به حمام رومی و پل Pulteney است. ایستگاه قطار درست در پایین خیابان است و یک پارکینگ عمومی دقیقا روبروی آن قرار دارد.

حکم: هتل Indigo Bath دارای انتخاب عالی از سبک های اتاق خواب است، اما هاله بوتیکی را حفظ می کند و کمی حال و هوای مد روز را به شما می دهد. موقعیت مکانی عالی در قلب باث و یک رستوران عالی نیز دارد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *