دسته‌بندی نشده

استراحتگاه St. Regis La Bahia Blanca، خلیج تامودا در مراکش شروع به کار کرد

St. Regis Hotels & Resorts افتتاحیه را اعلام کرده است استراحتگاه St. Regis La Bahia Blanca، خلیج تامودا، نشان دهنده اولین حضور این برند در مراکش است.

این استراحتگاه که به‌عنوان یک ریاد خصوصی با حیاط‌ها و باغ‌ها ساخته شده است، به میراث فرهنگی آندلس این منطقه ادای احترام می‌کند. صنایع دستی محلی با فلزکاری پیچیده، کاشی‌های موزاییک زلیج و بافت‌هایی به سبک تادلاکت جشن گرفته می‌شود. مجموعه هنری هنرمندان محلی مهمانان را به تتوآن نزدیک، که توسط یونسکو به عنوان بهترین مدینه حفاظت‌شده مراکش با هفت دروازه آن تحسین شده است، به کوه‌های ریف و مکان‌های دیدنی مناظر ساحلی، از جمله غارهای هرکول می‌برد.

استراحتگاه St. Regis La Bahia Blanca، Tamuda Bay دارای 83 اتاق مهمان و 17 سوئیت است که همگی دارای بالکن خصوصی رو به دریای مدیترانه هستند، از جمله یک سوئیت پرزیدنت با مساحت 1800 فوت مربع. همه مهمانان از خدمات باتلر سنت رجیس لذت خواهند برد.

غذاهای این استراحتگاه لوکس شامل براسری بای بلانش، یک رستوران فرانسوی معاصر با تأثیرات مراکشی و منوی غذاهای دریایی است. این مکان علاوه بر فضاهای ناهار خوری خصوصی و نیمه خصوصی، انواع صندلی های داخلی و خارجی را ارائه می دهد. بار و گریل ساحلی باهیا ویستا غذاهای دریایی تازه را در یک آشپزخانه نمایشی و روی کباب ژوسپر ارائه می دهد. منو همچنین شامل سوشی است. بار St. Regis کوکتل‌های کلاسیک با طعم‌های مراکشی سرو می‌کند، در حالی که کتابخانه گوشه‌ای آرام برای لذت بردن از چای الهام‌گرفته محلی از چای عصرونه سنت رجیس ارائه می‌دهد. در غروب آفتاب، مراسم شبانه شامپاین کردن سنت رجیس در باغ بزرگ هال برگزار می شود.

علاوه بر اتاق تمرین کاملاً مجهز، اسپای St. Regis دارای پنج اتاق درمان، از جمله یک سوئیت برای زوج‌ها است. در همکاری با Sothys و marocMaroc، هر درمان برای رفع نیازهای پوست و بدن طراحی شده است و دعوتی برای کشف سنت های زیبایی مراکش است.

این استراحتگاه همچنین بیش از 5000 فوت مربع فضاهای رویداد ارائه می دهد. سالن رقص آستور، با باغ بیرونی اش مشرف به دریای مدیترانه، می تواند پذیرایی برای حداکثر 280 مهمان داشته باشد.

خوب است بدانید: پس از زلزله اخیر در مراکش، استراحتگاه St. برای ایجاد حرفه خود از طریق استخدام در هتل.

مقالات مرتبط

St. Regis Chicago اولین بار

Kasbah Tamadot شش ریاد کاملاً جدید را اعلام می کند

St. Regis هتل جدیدی را برای Xiamen، چین امضا می کند

رویال منصور مراکش مدرسه آشپزی را راه اندازی کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *