دسته‌بندی نشده

شش حس در سال 2026 به جزایر کارولینای جنوبی می آیند

شش حس یک قرارداد مدیریت هتل با Whitestone and Redrock Portfolio، Inc امضا کرده است تا یک استراحتگاه، آبگرم و محله مسکونی آگاهانه در سواحل کارولینای جنوبی، از جمله Hilton Head Island، Daufuskie Island و Bay Point Island ایجاد کند. جزایر Six Senses کارولینای جنوبی که در سال 2026 افتتاح می شود و چندین مکان ساحلی را در بر می گیرد، در فاصله کوتاهی از فرودگاه بین المللی ساوانا/هیلتون هد واقع شده است.

جزیره هیلتون هد به‌خاطر جذابیت شهر کوچک، نهرهای جزر و مدی، سواحل با ماسه‌های سفید و حیات وحش محافظت‌شده معروف است. این به عنوان مرکز اصلی استقبال و نقطه ورودی به استراحتگاه و اقامتگاه ها عمل می کند و یک رستوران و فروشگاه خرده فروشی را ارائه می دهد. همچنین به عنوان یک مکان برای سوار شدن به مهمانان و ساکنان Six Senses خواهد بود تا سوار یک قایق هیبریدی یا قایق الکتریکی شوند تا ماجراجویی خود را با سواری در آبراه بین ساحلی آغاز کنند.

دافوسکی جنوبی ترین جزیره مسکونی مسکونی در کارولینای جنوبی است. اخلاق جزایر Six Senses کارولینای جنوبی با مساحت 460 هکتار، بازسازی است، که در طرح اصلی اتاق‌های مهمان و سوئیت‌های خصوصی، و همچنین کلبه‌های پراکنده در امتداد ساحل و جنگل‌های دریایی نقش اساسی دارد. رستوران تمام روز با یک غذاخوری و بار ویژه، باشگاه ساحلی، استخر کباب‌پز و برنامه‌های پاپ‌آپ به این رستوران ملحق می‌شود. غذاها غذاهای فصلی و محلی را به نمایش می گذارند.

مهمانان با رسیدن به جزیره دافوسکی، خیابان اوکس را برای دسترسی به استراحتگاه طی خواهند کرد.
(عکس از یوهان ماریون در Unsplash)

همراه با ورزش‌های آبی، قایقرانی و ماهیگیری، ماجراجویی‌ها در خشکی ادامه می‌یابد تا فرهنگ دافوسکی را در بر بگیرد، از جمله بازدید از استودیو برای نمایش هنرهای محلی. فراتر از استراحتگاه، میهمانان همچنین می توانند از مزرعه یکپارچه پردیس و زمین گلف قهرمانی، با نکات برجسته از جمله حیوانات میراث فرهنگی و اسب درمانی لذت ببرند.

دافوسکی علاوه بر این، محل اسپا سیکس سنس با تمرکز بر سلامتی یکپارچه خواهد بود. برنامه نویسی شامل یوگا، مدیتیشن، ذهن آگاهی، بازدید از پزشکان و موارد دیگر خواهد بود. خانه های روستایی نیز در جزیره دافوسکی در حال ساخت هستند. واحدهای جدید برای ارائه مسکن مسکونی با کیفیت و امکانات رفاهی برای میزبانان و ساکنان جزیره یکپارچه خواهند شد.

با الهام از «ساحل جزیره جنوبی»، ویلاهای مسکونی با مارک تجاری ماژولار، رده 5 مقاوم در برابر طوفان، بیوفیلیک و مستقل در جزیره بای پوینت، از مدیریت زباله، انرژی های تجدیدپذیر و معکوس استفاده می کنند. تامین آب اسمز و انباشته شدن مارپیچ برای محدود کردن از هم گسیختگی خاک و سبک کردن ردپای آنها. تعداد محدودی از ویلاها در سال 2024 برای فروش در دسترس خواهند بود.

مقالات مرتبط

Six Senses Kyoto به استقبال مهمانان در آوریل 2024 می رود

دره Ranch Hudson Valley در حال پذیرش رزرو برای اولین بهار

شش حس وادی صفر به عربستان می آید

افتتاح هتل باردو ساوانا در گرجستان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *