دسته‌بندی نشده

افتتاح هتل هانا در پاریس

هتل هانا اولین حضور خود را در پاریس انجام داده است. این هتل که در قلب پایتخت بین Opéra Garnier و Palais Brongniart قرار دارد، توسط Laura Gonzalez و Olivier Leone طراحی شده است. گونزالس و لئونه بلوک اداری سابق را “تصور مجدد” کردند و از محله ژاپنی اطراف الهام گرفتند تا سبک ژاپنی مینیمالیستی را با ارجاع به Belle Époque پاریس ترکیب کنند.

26 اتاق، شامل یک سوئیت، همه دیوارهای کاهی و چوب ایروکو را به نمایش می گذارند. پالت رنگی شامل سایه های خاکی سفالی، خردلی، نارنجی زنگ زده و آلو، رنگ مشخصه هتل است. میزهای کنار تخت و میزهای خواب با یک لاک براق ژاپنی ساخته شده اند، در حالی که مبلمان نرم مانند پوف و پشتی به سبک گل برجسته گونزالس اضافه می کنند. در حالی که برخی از اتاق‌ها فرش‌های طراحی شده توسط لورا گونزالس و پیر فری را بر روی کف‌پوش پارکت به نمایش می‌گذارند، برخی دیگر فرش‌های دست‌باف طراحی شده توسط هنرمند نساجی فرانسوی، Marguerite Le Maire، که به تکنیک‌های سفارشی شرکت‌های ریسندگی و رنگرزی محلی روی می‌آورد، دارند.

منوی بار مجموعه‌ای از ساک‌ها و کوکتل‌ها را با استفاده از الکل ژاپنی و فرانسوی ارائه می‌کند
(©Robin Le Febvre/Hotel Hana)

شرلی گاریر از The Social Food، یک استودیوی خلاق و متخصص در طراحی غذا، استایل و عکاسی، منویی را که ترکیبی از کلاسیک فرانسوی با تأثیرات ژاپنی است در رستوران Hanabi ایجاد خواهد کرد. منوی کوکتل بار توسط شریک Garrier، Mathieu Zouhairi هدایت می شود و مجموعه ای از ساکه و کوکتل را با استفاده از الکل ژاپنی و فرانسوی ارائه می دهد. مینی‌بارهای داخل اتاق با طعم‌های متفکرانه، از جمله چای سبز Genmaicha ارگانیک از ژاپن، پر شده است. یک تخته شکلات از Encuentro، یکی از معدود کارخانه های شکلات سازی در فرانسه که با استفاده از لوبیا به نوار، شکلات تولید می کند. آب یوزوی گازدار که با یوزوی دستچین شده از جزیره شیکوکو تهیه می شود. و آبجو Kirin Ichiban. همچنین از مهمانان با مادلین با طعم ماچا و کنجد پذیرایی می شود.

هتل خواهر این ملک، هتل و اسپای موسیو جورج با طراحی Anouska Hempel، در منطقه 8 واقع شده است.

مقالات مرتبط

هتل نورمن در نزدیکی بالای شانزه لیزه افتتاح می شود

هتل چهار فصل جورج پنجم، پاریس، سوئیت های بازسازی شده را رونمایی کرد

اولین هتل ویلا د پرس در پاریس

مجموعه مجموعه شراکت با Therabody را اعلام می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *