دسته‌بندی نشده

آمانیارا پس از تعطیلی فصلی بازگشایی می شود و از Reno رونمایی می کند

بی حیا در تورکس اند کایکوس پس از تعطیلی فصلی بازگشایی شده است. این تفرجگاه که در سواحل یک ذخیره‌گاه طبیعی ۷۲۰۰ هکتاری در جزیره پروویدنسیال قرار دارد، بازسازی کامل فضاهای مشترک آن، از جمله پذیرایی، رستوران‌ها و کلوپ ساحلی، به‌علاوه ویلاهای منتخب را به نمایش گذاشت.

آلاچیق ورودی تازه تازه‌سازی شده آمانیارا برای هر اقامتی جذابیت دارد. ریموند جانگلز، معمار منظر، ورودی استراحتگاه را دگرگون کرده است، با درختان چوب ماهون بزرگ که اکنون دور چرخش را پوشانده اند، در حالی که حوضچه های مرکزی آرامش استراحتگاه، مبلمان سالن جدید ارائه می دهند. تخته‌های تخته نرد و شطرنج چوبی به فضا می‌افزایند، با چیدمان طرح باز پیکربندی مجدد برای افزایش حریم خصوصی. یک مسیر جدید بین آلاچیق ورودی و آشپزخانه نیز پذیرای یک منطقه ناهار خوری معمولی است که برای لذت بردن از یک عصرانه مناسب است. در سراسر حوضچه های مرکزی در رستوران اصلی؛ بازسازی کامل داخلی شامل آثار هنری جدید، طراحی نور سفارشی توسط طراح بین المللی The Flaming Beacon و مبلمان جدید است.

باشگاه ساحلی نیز با عرشه چند سطحی که توسط آلاچیق های جدید سایه می اندازد، ارتقا یافته است. این بار اکنون تمرکز بیشتری بر ترکیب شناسی معاصر، از جمله منوی نوشیدنی های جدید دارد. آشپزخانه‌های استراحتگاه نیز ارتقا یافته‌اند تا فضای ویژه‌ای طراحی و اختصاصی برای تهیه غذاهای کوشر (بازگشایی در سال 2024) در خود جای دهند.

باشگاه ساحلی اکنون تجربه غذاخوری خودمانی تری را با مناظر پانوراما ارائه می دهد
(آمانیارا)

علاوه بر فضاهای مشترک، سه ویلا خصوصی توچال نیز تحت بازسازی قرار گرفته اند. ویلاهای چند خوابه دارای امکانات جدید و فضاهای نشیمن در فضای باز هستند.

ویلا 14 که در کنار دریاچه خصوصی واقع شده است، به طور کامل بازسازی شده است، با اضافه شدن یک مسیر خصوصی که مهمانان را مستقیماً به یک غرفه جدید یوگا هدایت می کند. با توجه به اینکه هر سه اتاق خواب دارای مناطق استراحت یا منظره ای در کنار دریاچه هستند، این بازسازی شاهد اضافه شدن یک آب نما با طراحی انحصاری به حوضچه آرامش خصوصی است.

ویلا 8، یک ویلای چهار خوابه آرامش، همچنین تحت بازسازی کامل فضای نشیمن داخلی و فضای وسیع تراس در فضای باز، با استخر بی نهایت لبه قرار گرفته است. استراحتگاه از طراح بین المللی بوریس ماتیاس، از طراحان چاپی چاپو، برای این پروژه استفاده کرد. هر اتاق خواب دارای حمام اختصاصی با وان عمیق است. منطقه باغ و تراس در حال حاضر دارای یک جکوزی بزرگ و یک گودال آتش است که دو منطقه جدید برای معاشرت در فضای باز ایجاد می کند.

ویلای خاص آمانیارا، ویلای هنرمندان، از ساحل شنی سفید خود لذت می برد. این ویلای پنج خوابه دارای سه هکتار باغ خصوصی است که یک استخر بی نهایت 108 فوتی مشرف به دریا دارد. به همراه سکوهای آفتابگیر، چندین منطقه غذاخوری در فضای باز و استودیوی ضبط، یک مرکز سلامتی و تناسب اندام خصوصی جدید به ویلای هنرمندان اضافه شده است. این شامل سالن بدنسازی، اتاق بخار و استخر سرد است.

مقالات مرتبط

Six Senses to Make the Caribbean در می 2024

The Somerset on Grace Bay برای فصل 2023/24 بازگشایی می شود

کمپینسکی به سمت ساحل خلیج گریس، ترکز و کایکوس می رود

Beach Enclave Turks & Caicos اولین خانه‌های ساحلی ساحل شمالی را به نمایش می‌گذارد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *