دسته‌بندی نشده

هتل های کوچک برای اولین برند Anantara در آفریقا

هتل های کوچک اولین معرفی برند Anantara خود را در آفریقا اعلام کرده است. کمپ چادری رودخانه Anantara Kafue که قرار است در اوایل سال 2025 راه اندازی شود، در پارک ملی کافو در زامبیا قرار خواهد گرفت.

وقتی کمپ جدید در اوایل سال 2025 راه اندازی شود، مهمانان را در قلب پارک ملی پر از حیات وحش غوطه ور می کند. در حال حاضر در مراحل اولیه توسعه، کمپ در سواحل رودخانه کافو، معلق در ارتفاع 11.5 فوتی از سطح زمین قرار خواهد گرفت و دسترسی ساکنان وحشی به بوته و رودخانه را تضمین می کند. این کمپ دارای 12 چادر از جمله ویلای ریاست جمهوری به مساحت 6458 فوت مربع، دو جزیره با مرکز آبگرم و سلامتی با استخر، رستوران و بار، سالن استراحت و بوما سنتی آفریقایی خواهد بود.

هر چادر لوکس که برای حفظ حریم خصوصی و به حداکثر رساندن غوطه ور شدن در بوته ها و مناظر اطراف قرار گرفته است، با استخر غوطه وری مخصوص به خود و استفاده از قایق و قایق همراه است. تجربیات طبیعت محور شامل قایق رانی، ماهیگیری، تماشای پرندگان، سافاری با قایق و برخورد با حیات وحش خواهد بود.

هر چادر لوکس به طور استراتژیک برای حفظ حریم خصوصی و به حداکثر رساندن غوطه ور شدن در بوته ها و مناظر اطراف قرار دارد.
(کمپ چادری رودخانه Anantara Kafue)

پارک ملی کافو در مرکز زامبیای غربی واقع شده است و یکی از بزرگترین ذخایر در سراسر آفریقا است که بیش از 8600 مایل مربع را پوشش می دهد. این پارک خانه حیات وحش و حیات پرندگان متنوعی است و بیشتر آن تا حد زیادی ناشناخته و دست نخورده باقی مانده است. کمپ جدید تقریباً با سه ساعت رانندگی از آبشار ویکتوریا یا پایتخت لوزاکا یا یک هلیکوپتر سواری کوتاه فاصله دارد.

خوب است بدانید: کمپ چادری رودخانه Anantara Kafue ویژگی‌های سازگار با محیط زیست را در بر می‌گیرد، از بهره‌برداری از انرژی فتوولتائیک گرفته تا استفاده از کلکتورهای سهموی و چوب‌های پایدار، تضمین تعادل ظریف بین توسعه و حفظ محیط طبیعی.

مقالات مرتبط

آنگاما آمبوسلی رسماً در پناهگاه کیمانا در کنیا افتتاح شد

Wilderness از بازسازی کمپ کرگدن های بیابانی نامیبیا خبر داد

سینگیتا پروازهای بین اقامتگاه های زیمبابوه، آفریقای جنوبی را راه اندازی می کند

دشت بزرگ برنامه های حفاظتی را برای مهمانان جوان معرفی می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *