دسته‌بندی نشده

معرفی: سیلوستر نوسارا، کاستاریکا

سیلوستر نوسارا مخفیگاهی آرام و لوکس با دسترسی ساحلی به یکی از بهترین استراحت‌های موج سواری در نوسارا، کاستاریکا. این هتل به سبک مسکونی در ژانویه 2024 با تنها 9 اقامتگاه، از جمله پنت هاوس چهار خوابه روی پشت بام، سالن استراحت منحصر به فرد استوایی روی پشت بام، قهوه، کوکتل و لقمه های کوچک از تامین کنندگان محلی، امکانات رفاهی مناسب برای خانواده، و یک استودیو به طور رسمی درهای خود را افتتاح می کند. فضایی برای میزبانی از سخنرانان، کلاس های سرپرستی و جلسات سلامتی تنظیم شده است. این ملک در Playa Guiones واقع شده است و فقط چند قدم با رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، بارها و استودیوهای یوگا Nosara فاصله دارد.

Silvestre طراحی مدرنی دارد که با محیط سرسبز جنگل ترکیب می شود. هر یک از اقامتگاه ها امکانات رفاهی Le Labo و آشپزخانه های کامل با کف سنگ طبیعی را ارائه می دهند. سونا و غواصی سرد در اقامتگاه‌های انتخابی موجود خواهد بود. Silvestre با الهام از مقصد و جامعه خود، قصد دارد از طریق برنامه‌نویسی آگاهانه، کلاس‌های تناسب اندام و سلامتی، و مجموعه‌ای از سخنرانان، که در فوریه با دن بوتنر، نویسنده «مناطق آبی» آغاز می‌شود، به مسافران کمک کند «ارتباطات معتبر و خودشناسی را تقویت کنند». “

رویای یک موج سوار، Playa Guiones بیش از 330 روز در سال شرایط موج سواری را ارائه می دهد. میهمانان یک تخته موج سواری سفارشی از شیپر جیم بنکس مستقر در بالی دریافت می کنند تا در طول اقامت خود از آن استفاده کنند و کلاس های موج سواری خصوصی یا گروهی را می توان در مدرسه موج سواری در محل این ملک ترتیب داد. این اقامتگاه ها همچنین هر کدام دارای تزئینات دیوار تخته موج سواری منحصر به فرد از شکل دهنده مستقر در ماربلا، داگلاس ایوان هستند.

استخر بی نهایت روی پشت بام
(سیلوستره نوسارا)

علاوه بر این، اقامت در Silvestre شامل ترانسفر فرودگاهی رایگان، کلاس‌هایی برای بزرگسالان و کودکان در فضای استودیو و دوچرخه‌های برقی است. گروه‌ها همچنین می‌توانند با پرداخت هزینه اضافی، تحویل مواد غذایی، شام سرآشپز خصوصی، نگهداری از کودکان، تورهای زیست‌محیطی، ماساژ و خرید اضافه کنند.

Silvestre با تیمی از محیط‌بانان در پشت ملک، اثرات زیست‌محیطی را از طریق طراحی، صرفه‌جویی در مصرف آب، عایق‌سازی و بهره‌وری انرژی به حداقل می‌رساند. Silvestre همچنین با چندین سازمان غیرانتفاعی محلی، از جمله Costas Verdes برای حمایت از احیای اکوسیستم ساحلی از طریق پروژه‌های احیای جنگل، و Bomberos de Nosara، که مهمانان می‌توانند در کاشت درخت و فرصت‌های داوطلبانه شرکت کنند، همکاری کرده است.

مقالات مرتبط

El Mangroove، مجموعه Autograph اولین Reno را معرفی می کند، سوئیت های جدید اضافه می کند

هتل Four Seasons Resort کاستاریکا پس از تغییر ظاهر بازگشایی می شود

باغ نایارا پس از بازسازی در ژانویه 2024 بازگشایی می شود

قطع ارتباط در Origins Lodge کاستاریکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *