دسته‌بندی نشده

مجموعه Dunlin، Auberge Resorts اکنون برای رزرو باز است

مجموعه تفریحی دانلین، اوبرژ در جزیره جانز، SC، اکنون قبل از افتتاحیه خود در 1 آگوست رزرو می‌پذیرد. این استراحتگاه تا مرکز شهر چارلستون با ماشین 40 دقیقه فاصله دارد. این تفرجگاه با مساحت 2000 جریب در امتداد ساحل در منطقه ساحلی رودخانه کیاوا واقع شده است و دارای 20 مایل اسکله، مسیرهای طبیعی، زمین های باتلاقی، دو رستوران و یک آبگرم است.

این اقامتگاه دارای 72 اتاق و سوئیت به سبک کلبه است. برای دستیابی به زیبایی شناسی Lowcountry در اتاق ها، از پارچه های حصیری، چوبی و پارچه ای با رنگ های سفید شسته، لهجه های سبز نعنایی و کف بلوط عسلی استفاده شده است. در بیرون، ایوان ها به عنوان محلی برای قهوه صبح یا یک نوشیدنی شبانه با منظره کنار رودخانه است. اندازه سوئیت‌ها تقریباً دو برابر اتاق‌های مهمان است و دارای اتاق‌های نشیمن بزرگ، گوشه‌های غذاخوری و وان‌های غوطه‌وری هستند که چشم‌انداز رودخانه را قاب می‌کنند. سوئیت ها و اتاق های مختلف را می توان برای اقامت خانواده ها و دوستانی که با هم سفر می کنند ترکیب کرد. سوئیت Sweetbay با ایوان محصور، شومینه سرپوشیده و وان فضای باز را می‌توان به عنوان یک کلبه خصوصی و دو خوابه نیز رزرو کرد. این اقامتگاه همچنین دارای 19 اقامتگاه خصوصی با نام تجاری Dunlin است که قرار است امسال برای پیش فروش آغاز شود.

امکانات شامل خانه اجتماع با ایوان وسیع آن است. بار سالن ویلت روم؛ رستوران برجسته Linnette’s با منظره رودخانه. استخر کنار رودخانه؛ و امضای Aster Spa. Linnette’s برای صبحانه، ناهار و شام باز است و غذاهای هیزمی را از منوی غذاهای دریایی سرو می‌کند. چای سرد، لقمه‌های روزانه، کوکتل‌ها و ویسکی‌های کمیاب را می‌توانید در «ویلیت روم»، لانژ بار کنار رودخانه میل کنید. از غذاخوری کنار استخر می‌توانید در The Cove لذت ببرید، که برای ناهار کلاسیک و کوکتل عالی است.

منوی سلامتی Aster Spa با الهام از پتانسیل درمانی عسل Aster که از زنبورستان‌های محلی تهیه می‌شود، شامل درمان‌های Biologique Recherche، درمان‌های کل بدن و تجربیات سفارشی‌شده است. درمان‌های کندو به میز شامل صورت دم‌شده با شهد، اسکراب و ماساژ گرم با روغن عسل نیمه‌شب و رهاسازی میوفاسیال بره موم است، در حالی که درمان‌های الهام‌گرفته از باغ از گل‌ها و اسانس‌های محلی استفاده می‌کنند. شعر در باغ، تنفس برای زیبایی، آشپزی با گل و عاشقانه چای و تنتور تنها تعدادی از کارگاه های ارائه شده است. کلاس های تناسب اندام روزانه و برنامه ای از متخصصان بازدید کننده نیز موجود است.

مهمانان می‌توانند از یک ماجراجویی ماهیگیری ورزشی لذت ببرند و از صیدهای روز در یک پیک‌نیک در کنار رودخانه با سرپرستی سرآشپز لذت ببرند یا در طول یک سافاری آبی که خور حفاظت‌شده رودخانه کیاوا مملو از قاشق‌های گل سرخ، حواصیل‌های آبی بزرگ، لاک‌پشت‌های دریایی و دلفین‌ها را بررسی می‌کند، از نزدیک با حیات وحش آشنا شوند. . قایق‌رانان، قایق‌رانان و قایق‌رانان می‌توانند در هر زمانی از روز با طلوع آفتاب یا ماجراجویی در ماه کامل آب‌ها را کاوش کنند. بیش از 20 مایل مسیرهای طبیعی امکان دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی در میان بلوط‌ها و کاج‌های پوشیده از خزه را از طریق نهرها، برکه‌ها و انبوه علف‌های مرداب طلایی در امتداد لبه آب فراهم می‌کند.

مهمانان همچنین می توانند تکنیک های جدیدی را در مدرسه ماهیگیری تفرجگاه بیاموزند یا تجربه عملی را از طریق کارگاه های برداشت صدف، گشت و گذار در ساخت پنیر به گواتری محلی، و تجربیات در مزرعه گاوهای ارثی به دست آورند. برنامه‌ریزی توچال شامل ضیافت‌های مشترک غذاهای دریایی، کلوپ تابستانی بچه‌ها و غیره است.

مقالات مرتبط

بازدید از سایت: تایدلاین پالم بیچ فیس لیفت می شود

Auberge Resorts کلوپ ساحلی در ساحل میامی را تصاحب می کند

سنت رجیس واشنگتن دی سی اولین بازسازی گسترده را آغاز کرد

سرآشپز سوم در استراحتگاه در Paws Up نامزدی جیمز ریش را به دست می آورد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *