دسته‌بندی نشده

هتل های روکو فورته برای اولین بار در ناپل در سال 2027

هتل های روکو فورته با شرکت مد قرارداد مدیریتی امضا کرده است گروه کاپریو قرار است اولین هتل خود به نام Palazzo Sirignano را در ناپل راه اندازی کند. این هتل مجلل که انتظار می رود در سال 2027 افتتاح شود، در Palazzo Caravita di Sirignano، در مجاورت موزه ویلا پیگناتلی واقع خواهد شد.

خانواده کوللا، صاحبان برندهای مد Gutteridge و Alcott، این ملک را در سال 2018 به دست آوردند و از زمان تصاحب آن، مدیر عامل شرکت Nunzio Colella برنامه‌هایی برای ارائه یک تجربه هتلی متناسب با جذابیت شهر در ناپل داشت. Palazzo Sirignano که در ابتدا در سال 1535 ساخته شد و اولین کاخ در امتداد Riviera di Chiaia بود، خانه سلسله های نجیب مانند Bourbons و شاهزاده های Sirignano بود.

مرمت این بنای تاریخی به معمار میشل بونان محول شده است. پروژه Rocco Forte Hotels Naples شامل 46 سوئیت، پشت بام با استخر، دو رستوران، باغ خصوصی، بار و اسپا می باشد.

سر روکو فورته گفت: “من مفتخرم که یک هتل روکو فورته را در چنین ساختمان جذابی در ناپل افتتاح می کنم.” ما تجربه سه نسل از مهمان‌نوازی و خدمات بی‌عیب و نقصی را که هتل‌های Rocco Forte در سرتاسر جهان به آن می‌شناسند، به ارمغان می‌آوریم. من از نونزیو کوللا به خاطر اعتمادش تشکر می‌کنم و برای شروع این ماجراجویی جدید با هم هیجان‌زده هستم.”

کوللا افزود: “من مفتخرم که به شهرم مقصدی لوکس با نام تجاری Rocco Forte Hotels و طراحی شده توسط ستاره معماری Michele Bönan ارائه می کنم. این یک تجربه درجه یک خواهد بود که میهمان نوازی ناپل را به سطح شهرهای بزرگ بین المللی ارتقا می دهد. من از سر روکو فورته، سرپرستی، شهرداری ناپل و همه شرکایمان که این رویا را محقق خواهند کرد، تشکر می کنم.

مقالات مرتبط

رستوران کاوالیری رم برای تغییر ظاهر

Palazzo di Varignana زندگی جدیدی به شهر نزدیک بولونیا، ایتالیا می بخشد

گزارش در محل: بوتیک لوکس در سیه‌نا، ایتالیا

سلامتی در ایتالیا: Palazzo Fiuggi

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *