دسته‌بندی نشده

مجموعه کوکوی مالدیو از تازه سازی طراحی رونمایی کرد

مجموعه کوکو مجموعه ای بازطراحی شده از اقامتگاه ها و تجربیات مهمان در هر دو استراحتگاه جزیره ای خود در مالدیو را اعلام کرده است. پیشرفت‌ها شامل ویلاهای لوکس استخری نوسازی شده در کوکو پالم دهنی کولهو و استخر جدید Latitude Infinity در کوکو بودو هیتی است.

ویلاهای استخری لوکس که اخیراً بازسازی شده اند اکنون برای رزرو در دسترس هستند و دارای کفپوش چوبی، سقف های بلند، آینه های روشن و ورودی های دو در هستند. هر ویلا شامل یک استخر خصوصی در ایوان جلو و یک وان حمام در فضای باز در حیاط خلوت است. در جاهای دیگر، لهجه‌های آبی، زرد و سبز در ویلاهای تازه‌سازی شده و استخر Latitude Infinity در Coco Bodu Hithi گنجانده شده است. این انتخاب از رنگ ها با هدف بهبود فضای گرمسیری و دلپذیر هر دو استراحتگاه است.

فراتر از ویلاها و Latitude Infinity Pool، Coco Collection دسته های مختلف اقامتی را در هر دو استراحتگاه جزیره تازه کرده است و فضای استراحت خارج از رستوران و بار Stars در Coco Bodu Hithi را دوباره طراحی کرده است. تعهد به ترکیب رنگ‌ها و حواس محیط طبیعی به برنامه‌نویسی، پیشنهادات آشپزی و فعالیت‌ها، الهام‌گیری از زیبایی‌شناسی و تأثیرات محلی گسترش می‌یابد. مجموعه های آموزشی در مورد اکتشاف پایدار در منطقه، ابعادی معنادار به تجربه مهمان می بخشد.

Coco Palm Dhuni Kolhu و Coco Bodu Hithi که توسط چهار برادر مالدیویی که اخلاقی برای به نمایش گذاشتن زیبایی و سنت مالدیو از طریق مهمان نوازی داشتند، با هدف تلفیق سادگی با تجربه‌های معتبر سفر برای مهمانان در هر سنی ایجاد شده‌اند.

مقالات مرتبط

املاک COMO Shambhala بالی تجربیات سلامتی جدیدی را راه‌اندازی می‌کند

بوتان از طرح هایی برای شهر جدید اختصاص داده شده به ذهن آگاهی پرده برداری کرد

Six Senses Kyoto به استقبال مهمانان در آوریل 2024 می رود

فقط برگشت: آنام موی نی، ویتنام

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *