دسته‌بندی نشده

کودا ویلینگیلی ریزورت مالدیو از امکانات ارتقا یافته پرده برداری کرد

استراحتگاه کودا ویلینگیلیکه در جزیره ای خصوصی در شمال مرجانی ماله مالدیو واقع شده است، همزمان با جشن گرفتن دومین سالگرد خود، یک سری ارتقاء را اعلام کرده است.

در مجموع، کودا ویلینگیلی ریزورت دارای 75 ویلا از جمله 36 ویلا روی آب است. هر یک از ویلاهای ساحلی توچال، از جمله اقامتگاه ها، اکنون یک استخر خصوصی ارائه می دهند. این خلوتگاه همچنین دارای یک استخر آب شیرین به طول بیش از 492 فوت است.

چه چیز جدیدی است؟ ابتکارات با مشارکت گرین گلوب، مرجعی در صدور گواهینامه گردشگری پایدار، همسو شده است. با تعهد استراحتگاه به پایداری، ادغام پنل های خورشیدی در روستای اعضای تیم Kuda Villingili معرفی شده است. این ابتکار آگاهانه زیست محیطی منجر به کاهش 40 درصدی در مصرف انرژی کلی استراحتگاه شده است. خوب است بدانید: این استراحتگاه در حال حاضر مجموعه ای از اقدامات سازگار با محیط زیست را اجرا می کند، مانند تاسیسات بطری آب آشامیدنی در محل، واحدهای تهویه مطبوع با انرژی کارآمد و سیستم های خلاقانه صرفه جویی در انرژی. این استراحتگاه به تقویت تعهد خود به محیط زیست و جامعه محلی از طریق برنامه های حفاظتی خود با محوریت حفظ اکوسیستم ظریف ادامه می دهد.

بار تازه افتتاح شده Raalhu که در نقطه نظر Chickens Break Surf Point قرار دارد، به طیف وسیعی از گزینه‌های غذاخوری در Kuda Villingili می‌پیوندد که شامل هفت رستوران، سه بار، و یک سالن سیگار و ویسکی است.

این اقامتگاه علاوه بر این، بسته جامع «تعریف شده فوق لوکس همه جانبه» را ارائه می‌کند که به مهمانان این امکان را می‌دهد تا خود را در یک تجربه تعطیلات بی دغدغه و لذت بخش غرق کنند. اقامت های چهار شب یا بیشتر شامل مجموعه ای از تجربیات سفارشی برای مهمانان است. میهمانان می توانند از میان هفت رستوران انتخاب کنند که با مجموعه ای از بیش از 100 برچسب شراب و مجموعه ای از نوشیدنی ها همراه است. بسته همه جانبه به تمام جنبه های اقامت آنها پاسخ می دهد.

از زمان راه اندازی در ژوئن 2021، Kuda Villingili پذیرای طیف وسیعی از بازدیدکنندگان، از ماه عسل و خانواده گرفته تا علاقه مندان به موج سواری، گروه های چند نسلی و گروه های کوچک انگیزشی و تفریحی MICE بوده است.

مقالات مرتبط

شرکای جوالی از مالدیو با دکتر باربارا استورم

Six Senses پس از بازسازی، اقامتگاه جدید مالدیو را معرفی کرد

SO/ مالدیو در نوامبر 2023 افتتاح می شود

مجموعه NH اولین هتل غیر شهری را در مالدیو افتتاح کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *