دسته‌بندی نشده

سه استراحتگاه مناسب خانواده که به تازگی در مکزیک به روز شده اند

بچه ها را به تعطیلات بعدی ساحلی مکزیک می برید؟ این استراحتگاه ها دارای ظاهر جدید، اقامتگاه ها و برنامه هایی هستند که به طور خاص برای خانواده ها طراحی شده اند.

سنت رجیس پونتا میتا سال گذشته یک پروژه نوسازی در کل ملک را تکمیل کرد. در قسمت محل اقامت، کل مجموعه ویلاهای جبهه اقیانوسی سنت رجیس پونتا میتا با فضاهای بیرونی بزرگتر با استخر غوطه ور به روز شد. بهترین گزینه ها در این میان برای خانواده ها ویلاهای دو خوابه ساحلی و ویلای پرزیدنتال هستند که می توانند حداکثر شش نفر را در خود جای دهند. ویلا 2 خوابه ساحلی 2500 فوت مربعی دارای دسترسی مستقیم به اقیانوس، استخر اختصاصی و جکوزی و همچنین یک اتاق خواب با تخت کینگ و اتاق خواب با دو ملکه است. برای خانواده‌های بزرگ‌تر، می‌تواند دو تخت تاشو یا گهواره اضافی را نیز جای دهد. این ویلا فناوری های سرگرمی مانند تلویزیون صفحه تخت، سیستم دیجیتال فیلم داخل اتاق و اینترنت پرسرعت بی سیم را ارائه می دهد، بدون اینکه به آشپزخانه و میز ناهارخوری با صندلی شش نفره اشاره کنیم.

ویلای پرزیدنتال دارای فضای کمی بیشتر (3100 فوت مربع) است که بیشتر حاصل اتاق خواب سوم است (دو اتاق دارای یک تخت کینگ و یکی دارای دو تخت کوئین).

برای کسانی که مشکلات حرکتی دارند و به ویژگی‌هایی مانند دوش رول این نیاز دارند، اتاق‌های دو خوابه ساحلی Casita چنین تنظیماتی را ارائه می‌دهند. با این حال، حداکثر اشغال برای این نوع اتاق ها تنها چهار است. خوب است بدانید: هر Casita شامل چهار اتاق مهمان است که گزینه دیگری برای خانواده ها یا گروه هایی است که به دنبال اقامت در نزدیکی یکدیگر در ملک هستند.

در جای دیگر، نوار لابی آلتامیرا، با ظاهری جدید، صحنه را برای هر بازدید تنظیم می کند. فرقی نمی‌کند ساعت کوکتل باشد یا نوشیدنی‌های آخر شب، تکیلا و مزکال در مرکز توجه قرار دارند. اگر به لقمه ای برای خوردن نیاز دارید، منو بشقاب هایی با الهام از غذاهای خیابانی مکزیکی، از جمله تلایودا محبوب، که در اوآخاکا سرچشمه می گیرد، ارائه می دهد. همچنین بخشی از بازسازی های اخیر رستوران و بار Las Marietas بود که به خاطر سه جزیره کوچک در سواحل Punta de Mita نامگذاری شده است. مهمانان می‌توانند برای هر سه وعده‌ی غذایی، غذاهای سنتی مکزیکی و همچنین غذاهای دریایی مدیترانه‌ای را انتظار داشته باشند. رستوران و بار Las Marietas در مجاورت استخر در تراس و بار در کنار استخر نوشیدنی سرو می کند.

Mita Mary at St. Regis Punta Mita یک سالن غذاخوری پابرهنه با الهام از کامیون مواد غذایی است.
(سنت رجیس پونتا میتا)

با این حال، یک تجربه غذاخوری برجسته را می توان در میتا مری کاملاً جدید یافت که فقط برای شام باز است. سالن غذاخوری پابرهنه الهام گرفته از کامیون های مواد غذایی، محبوب ترین غذاخوری در ملک است. ما خاویار تخم‌مرغ بو داده یا اختاپوس ساتای را روی اخگر برای غذای خوش طعم، چورو سیب‌زمینی برشته نمکی را برای خوردنی شیرین‌تر و ترکیبی از میوه‌های استوایی همراه با ساشیمی را برای مقداری از هر دو توصیه می‌کنیم.

بازگشت به آن استخر، استخر دو طبقه ماریتاس هم خانواده ها و هم میهمانان بزرگسال را در خود جای می دهد. اطراف آن را تخت‌خواب‌های مسکونی، تخت‌خواب‌ها و کابانا احاطه کرده‌اند، اما برجسته‌ترین آنها باتلرهای ساحلی هستند که خوراکی‌هایی مانند بستنی‌های کنار استخر و موارد دیگر را به ارمغان می‌آورند.

خوب است بدانید: اگر والدین می خواهند کمی تنها باشند، ساکانا استخری است که فقط برای بزرگسالان استفاده می شود. فضا دارای فضای پیچیده ای است که با فعالیت هایی مانند رویدادهای “Oyster and Wine” در استراحتگاه تکمیل می شود.

اگر تمام خانواده در تعطیلات خود به دنبال تحقیق و تحقیق هستند، اسپا می تواند کودکان هشت ساله (با همراهی یک بزرگسال) را در خود جای دهد. برای درمان های انفرادی، مهمانان باید حداقل 16 سال سن داشته باشند. همه درمان ها – از جمله مراسم بومی، مراسم امضا، تجربیات بدون لمس و برنامه ریزی ذهن آگاهی – برای همه مهمانان در دسترس است. رزرو باید از قبل انجام شود.

اگر ترجیح می‌دهید کمی فعال‌تر باشید، The St. Regis Punta Mita دسترسی به زمین‌های تنیس و پیکلبال، زمین گلف طراحی شده توسط جک نیکلاوس و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

برای علاقه مندان به طبیعت، تماشای نهنگ یک فعالیت محبوب از نوامبر تا مارس است. حتماً با پیشخدمت شخصی خود تماس بگیرید که می تواند برای شما امکاناتی فراهم کند تا همه چیزهایی را که برای تجربه عالی نیاز دارید داشته باشید.

تماس با تانیا کاستیلو ([email protected]، مدیر فروش و بازاریابی، برای رزرو، که باید تا شش ماه قبل انجام شود.

ویلای دو خوابه ساحلی سنت رجیس پونتا میتا
ویلای ساحلی دو خوابه St. Regis Punta Mita دارای دسترسی مستقیم به اقیانوس، استخر خصوصی و جکوزی است.
(سنت رجیس پونتا میتا)

مجموعه در همان مجموعه، استراحتگاه چهار فصل پونتا میتا اخیراً Casa Tesoro، یک مجتمع املاک مستقل با وسعت بیش از 50000 فوت مربع رونمایی کرد. کازا تسورو هفت سوئیت – یکی از آخرین دستاوردهای بازسازی چند ساله چند میلیون دلاری – مکان مناسبی برای خانواده های پرجمعیت یا چند خانواده است که با هم سفر می کنند، زیرا فضا و حریم خصوصی و همچنین دسترسی به همه امکانات را ارائه می دهد. امکانات و خدمات استراحتگاه بزرگتر.

چه انتظاری می توانید داشته باشید؟ کاسا تسورو شامل سه سوئیت اصلی رو به اقیانوس با وان در فضای باز، دو سوئیت مهمان با دید اقیانوس و دو سوئیت مهمان با دید باغ است که همگی دوش در فضای باز دارند. در مجموع، این ویلا می تواند تا 18 مهمان را در خود جای دهد. هر سوئیت دارای سیستم‌های صوتی مستقل، تلویزیون صفحه‌تخت، یخچال‌های داخل سوئیت و مینی‌بار با تنقلات و نوشیدنی‌های متنوع، و همچنین تشک‌های امضای Four Seasons با ملحفه‌های پنبه‌ای مصری 800 نخ است. خوب است بدانید: Casa Tesoro به طور کامل با یک مدیر خانه، میزبان شخصی، خدمات سرآشپز، خانه دار و نگهبانی کار می کند.

سطح بالای ویلا دارای یک تراس رو به اقیانوس با یک استخر بی نهایت چند سطحی به طول 60 فوت است. بار و آشپزخانه در فضای باز مجهز به گریل، اجاق پیتزا و قسمت های نشیمن. یک اتاق ناهار خوری سرپوشیده با درهای کشویی شیشه ای تا سقف؛ آشپزخانه نمایشگاهی؛ و یک منطقه نشیمن کامل با یک بار و اتاق پودر. در زیر، Casa Tesoro یک اتاق نمایش با صفحه نمایش 150 اینچی، پروژکتور لیزری و سیستم صوتی پیشرفته ارائه می دهد. بزرگسالان علاوه بر این می توانند از اتاق تکیلا، مزکال و شراب (مناسب برای مزه های خصوصی) و باشگاه و بار به سبک اسپیکر لذت ببرند. یک اتاق نشیمن جداگانه دارای میز بیلیارد و فضایی برای بازی های ویدیویی در کنار اتاق بازی مجهز به ایر هاکی، Pac-Man و غیره است. اسپا نیز با اتاق بخار، سونا، گرداب، میزهای ماساژ و سالن سالن، به‌علاوه اتاق یوگا و کاردیو نیز وجود دارد.

برای دور زدن ملک، به مهمانان یک MOKE پنج صندلی و یک گاری گلف شش صندلی داده می شود.

اما اگر به عمق ۱۸ سفر نمی‌کنید، کاسیتاهای خانوادگی دوخوابه برای تعطیلات خانوادگی نیز عالی هستند، زیرا در نزدیکی امکانات خانوادگی استراحتگاه قرار دارند و در مجاورت امکانات «کودکان برای همه فصول» و «کانتینر نوجوان» قرار دارند. فضاهای داخلی و خارجی بزرگ سوئیت نیز برای گسترش فضای باز مناسب هستند. مسافران جوان از تخت‌های دو طبقه، صندلی‌های کیسه‌ای و لانه‌های آویزان استفاده خواهند کرد.

بخش‌های دیگر بازسازی اخیر شامل استخر بی‌نهایت لبه نونا، عرشه استخر تامای و رستوران باهیا در کنار ساحل است. باهیا به رهبری سرآشپز ریچارد سندووال و در میان درختان مانزانیلا در امتداد ساحل کوواس تفرجگاه، منویی غذاهای دریایی محور دارد و یک تجربه غذاخوری بسیار توصیه شده است. فقط برای شام باز است.

یک تجربه برای تمام خانواده، کلاس آشپزی خصوصی استراحتگاه است. مهمانان یاد خواهند گرفت که غذاهای محلی با الهام از مواد اولیه تازه درست کنند. منوی ناهار می تواند مطابق با نیازهای غذایی شما باشد و می تواند شامل نوشابه های گازدار یا نوشیدنی های الکلی باشد. مهمانان می توانند دستور العمل ها و پیشبندهایی را که در آشپزخانه استفاده می کنند به خانه ببرند.

کودکان همچنین می‌توانند از مجموعه‌ای از فعالیت‌های متمرکز بر سلامتی لذت ببرند که ارتباط با طبیعت را تقویت می‌کنند، تمرکز و خودآگاهی را تقویت می‌کنند و خواب بهتر را تشویق می‌کنند. به عنوان بخشی از برنامه KidsWell، بچه ها می توانند در تمرینات روزانه رایگان شرکت کنند تا بدن و ذهن را آرام کنند و استرس را کاهش دهند. همچنین امکان ترتیب دادن خدمات آبگرم برای کودکان، از جمله پدیکور ویژه، ماساژ و کارگاه های درمانی وجود دارد.

اگر می‌خواهید از ملک خارج شوید، گزینه‌های محبوب عبارتند از: اجاره یک قایق تفریحی خصوصی در خلیج باندراس، تورهای ATV در زمینی که پونتا میتا را احاطه کرده است، بازدید از Sayulita برای تجربه کافه‌ها و گالری‌های آن، ماجراجویی در تپه‌های شنی و غیره.

مسافران باید اقامت خود را از چند ماه قبل رزرو کنند. مدیر رزرواسیون رافائل مونوز ([email protected]) بهترین تماس است.

سوئیت اقیانوس با عرشه آسمان
سوئیت Ocean with Sky Deck در Etéreo دارای یک تراس در فضای باز، به‌علاوه یک تراس خصوصی روی پشت‌بام با استخر غوطه‌ور است.
(Etéreo، مجموعه Auberge Resorts)

با رفتن به سواحل شرقی کشور، در توسعه لوکس خصوصی کانای در ریویرا مایا، Etéreo، مجموعه Auberge Resorts تجربه‌های آشپزی جدیدی را با چندین گزینه که خانواده‌ها را هدف قرار می‌دهند، آغاز کرده است.

با «تجربه خانوادگی Nixtamal»، مهمانان می‌توانند تورتیلاهای ذرت خود را روی یک خامه باستانی درست کنند.کمال). بچه ها و والدین در مورد تاریخچه ذرت در مکزیک و سنتی یاد خواهند گرفت nixtamal فرآیند، از نحوه آسیاب ذرت گرفته تا مخلوط کردن انواع مختلف برای ایجاد طعم و بافت منحصر به فرد. پس از آن، آنها می توانند از مجموعه ای از ذرت مکزیکی لذت ببرند و به صورت شخصی تهیه کنند تنقلات، خوراک مختصر (تنقلات خیابانی) تهیه شده با مواد محلی یوکاتان.

برای کسانی که طعم‌های متنوع‌تری دارند، «کارگاه آشپزی Ceviche» توسط سرآشپز هانس در کنار ساحل برگزار می‌شود. میهمانان می توانند تکنیک های سنتی و شیوه های پایدار را بیاموزند تا ظرف سرویچه خود را بسازند. سپس والدین می‌توانند از سرویچه تازه همراه با یک کوکتل Changarro لذت ببرند. در نهایت، با «سفر چیلی» که توسط سرآشپز دلفینو هدایت می‌شود، مهمانان می‌توانند طعم‌های خاکی، شیرین و دودی 13 نوع فلفل مکزیکی و همچنین روش‌های مناسب برای آشپزی با آن‌ها را کشف کنند. توجه داشته باشید که این تجربه “سطح گرمای شدید” فلفل قرمز را بررسی می کند و شامل یک جفت شراب است.

در قسمت دیگری از جلوی ناهار خوری، رستوران برجسته Itzam با الهام از مایاها طعم‌های نوآورانه و چشم‌انداز اقیانوس را از تراس سالن خود ارائه می‌دهد، در حالی که غذاخوری در فضای باز «چه چه» سنت نیکی را با تکنیک‌های ژاپنی و مواد تشکیل دهنده آمریکای لاتین می‌پذیرد.

بهترین اقامتگاه برای خانواده ها سوئیت های یک تا سه خوابه است. این اتاق ها، از 1375 فوت مربع تا 3925 فوت مربع، شامل تراس های خصوصی، استخرهای غوطه ور، فضای نشیمن در فضای باز و خدمات پیشخدمت هستند. ما به خصوص به سوئیت های دوبلکس علاقه مندیم که در اقامتگاه های دو و سه خوابه موجود است. این سوئیت‌ها بین دو طبقه تقسیم می‌شوند که سطح پایین‌تر شامل فضاهای عمومی مانند اتاق نشیمن و آشپزخانه است، در حالی که طبقه بالا اتاق‌خواب‌ها را ارائه می‌دهد.

باشگاه کودکان Etéreo، Chavitos، کودکان 4 تا 11 ساله را با موضوعات روزانه جدید مانند روز ساحل و روز مایا سرگرم می کند. بچه‌ها می‌توانند از فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی در طبیعت در ساحل و بالاتر از گیاهان محلی گرفته تا صنایع دستی لذت ببرند alebrije، یا حیوان روح مکزیکی.

در حالی که اسپا برای مهمانان 18 سال به بالا است، مهمانان جوانتر می توانند در SANA، یک اسپا Auberge “The Cleanse” شرکت کنند. در اینجا، آن‌ها می‌توانند به داخل سنتور مدرن قدم بگذارند تا مراسم «خودت انجام بده» خود را ایجاد کنند، با صابون‌ها، گل‌های رس، اسکراب‌ها، کره‌ها و روغن‌های موجود در پذیرش. توجه: «پاکسازی» فقط در روزهای پنجشنبه و یکشنبه ساعت 8:15 صبح برای خانواده ها در دسترس است.

در عوض، خانواده‌ها می‌توانند در «ماجراجویی خانوادگی قایقرانی + غواصی» شرکت کنند. با راهنمایی کارشناسان ورزش های آبی استراحتگاه، خانواده ها برای کشف حیات دریایی دریای کارائیب و کاوش در اوجو د آگوا، چشمه آب شیرین زیر آب در سواحل اتره، سفری غواصی را آغاز می کنند. (بسیار جالب: ساحل شنی سفید تفرجگاه همچنین بزرگترین صخره منطقه را در فاصله 250 فوتی از ساحل قرار داده است.) پس از آن، آنها می توانند از یک برانچ به سبک خانوادگی در ساحل و یک جلسه عکس که توسط عکاس داخلی Etéreo میزبانی می شود، لذت ببرند. گزینه دیگر مهمانان را به «به گذشته» می برد تا هنر و گنجینه های تمدن مایاها را از طریق یک تجربه نیم روزه موزه کشف کنند. یک باستان شناس محلی والدین و کودکان را از طریق تاریخچه آثار باستانی کشف شده در دو سایت باستان شناسی ساحلی راهنمایی می کند.

لوری گیدری ([email protected]، مدیر منطقه فروش، تماس ترجیحی برای مشاوران است. رزرو باید از سه تا شش ماه قبل انجام شود.

مقالات مرتبط

Fairmont Mayakoba از بازسازی آبگرم رونمایی کرد

هتل بوتیک تودوس سانتوس در مکزیک افتتاح شد

Six Senses Xala به سواحل اقیانوس آرام مکزیک می آید

اولین نسخه دارایی کارائیب در ریویرا مایا به نمایش درآمد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *