دسته‌بندی نشده

قصر آبی رز وود، کرت برای اولین بار در سال 2025

Rosewood Hotels & Resorts ورود خود به یونان را با معرفی اعلام کرده است قصر آبی رز وود. کاخ آبی کرت به عنوان بخشی از نمونه کارها Rosewood در سال 2025 پس از بازسازی گسترده بازگشایی خواهد شد.

قصر آبی رز وود که بین دهکده ماهیگیری کوچک پلاکا و بندر الوندا واقع شده است، با محیط اطراف خود ادغام خواهد شد و مهمانان را به فرهنگ و تاریخ کرت متصل می کند. Rosewood Blue Palace که در دامنه تپه قرار دارد و مشرف به یک ساحل خصوصی است، دارای 154 اتاق و سوئیت است که 85 مورد آن شامل استخرهای خصوصی است. بازسازی Rosewood Blue Palace شامل فضای داخلی طراحی شده توسط شرکت یونانی K-Studio خواهد بود. این ملک همچنین از آفرودیتی کراسا، طراح داخلی یونانی الاصل مستقر در لندن استفاده کرده است تا فضاهایی را ایجاد کند که سه رستوران و بار از شش رستوران توچال را در خود جای دهد.

فروشگاه های آشپزی نیز شامل چندین رستوران تخصصی و یک کلوپ ساحلی است. این بار منظره ای از جزیره اسپینالونگا در کنار خلیج الوندا ارائه می دهد و یک رستوران تمام روز از تامین کنندگان محلی و باغ ارگانیک ملک در محل، محصولات تازه تهیه می کند.

این استراحتگاه دارای اسپای آسایا، مفهوم رفاهی جامع Rosewood، در کنار یک مرکز تناسب اندام، استودیوی حرکتی، پاویون یوگا و مناطق اختصاصی برای مهمانان برای کشف درمان های آب درمانی است. سه استخر روباز، از جمله آنهایی که برای بزرگسالان و کودکان در نظر گرفته شده اند، همگی چشم اندازی از اقیانوس دارند.

این شرکت گفت، مقصدی که مدت‌ها مورد تحسین مسافران ثروتمندی است که به دنبال زیبایی طبیعی و پیشنهادات معتبر هستند، کرت برای اولین حضور Rosewood در یونان ایده‌آل است. Rosewood Blue Palace به مجموعه ای از املاک اروپایی از جمله Rosewood London، Rosewood Castiglion del Bosco، Hôtel de Crillon، A Rosewood Hotel، Rosewood Villa Magna، Rosewood Vienna و Rosewood Munich می پیوندد و Rosewood Amsterdam و Rosewood Schloss Fuschl در آینده افتتاح خواهند شد. سال

مقالات مرتبط

اکنون باز: چوب رز مونیخ

Canaves Oia مجموعه جدید ویلاهای لوکس را معرفی کرد

گزارش در محل: Rosewood Castiglion del Bosco

Mandarin Oriental Costa Navarino اکنون باز است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *