دسته‌بندی نشده

سر دربان بورگو سن وینچنزو لوح طلایی را به دست آورد

بورگو سن وینچنزو در توسکانی اعلام کرده است که جاناتان وارگاس، مدیر نگهبان و مدیر هتل، به انجمن Les Clefs d’Or Toscana راه یافته است. این به رسمیت شناختن گواهی بر توانایی او در ارائه بالاترین کیفیت خدمات، تبدیل شدن به یکی از تنها 80 دربان در منطقه و تنها در دره های Valdichiana / Val d’Orcia است که با این افتخار شناخته شده است.

Les Clefs d’Or Italia (یا “Associazione Italiana Chiavi d’Oro”) که در سال 1952 به عنوان اولین انجمن نگهبانان هتل در ایتالیا تأسیس شد، بر اساس ارکان خدمات و دوستی است. وارگاس اکنون به طور رسمی توسط Le Chiavi d’Oro Toscana، شاخه توسکانی از جامعه جهانی که بهترین نگهبانان هتل های جهان را می شناسد، به رسمیت شناخته شده است. داوطلبان قبل از به دست آوردن حق استفاده از نماد مشهور انجمن بر روی یقه خود – دو کلید طلایی متقاطع – باید چندین سال تجربه به عنوان نگهبان هتل لوکس داشته باشند، آزمایشات جامع را پشت سر بگذارند و توانایی خود را در ارائه بالاترین کیفیت “بی شک” ثابت کنند. سرویس.

وارگاس که اصالتا اهل کیتو، اکوادور است، تحصیلات متوسطه خود را در سیستم های اطلاعاتی و مدیریت بازرگانی دنبال کرد. در 19 سالگی، او سفری به ایتالیا را آغاز کرد که در ابتدا به عنوان “تعطیلات اکتشافی” در نظر گرفته شده بود. پس از این سفر، او برای همیشه به آنجا نقل مکان کرد. از آن زمان، وارگاس بر “هنر مهمان نوازی ایتالیایی” تمرکز کرده است. او در حالی که در برخی از معتبرترین هتل‌های Valdichiana و Val d’Orcia کار می‌کرد، کار دربانی خود را در سال 2013 آغاز کرد.

“ما فوق العاده به جاناتان به خاطر این موفقیت قابل توجه افتخار می کنیم. شانون کرچر، بنیانگذار Borgo San Vincenzo، گفت: ماموریت ما در Borgo San Vincenzo همیشه حول محور اقامت‌های مبتنی بر تجربه بوده است و جاناتان و تیمش متعهد شده‌اند تا این ماموریت را برای مهمانانی که به دنبال تجربه توسکانی هستند، به واقعیت تبدیل کنند. این واقعیت که او یکی از معدود دربان‌هایی است که دارای این تمایز در حومه شهر است، گواهی بر تعهد او برای ایجاد این تجربیات نه تنها بلکه ایجاد روابط واقعی با مهمانان و شرکای آن منطقه است. اعطای وضعیت Les Clefs d’Or یک افتخار استثنایی است و خدمات دربانی در این سطح نیاز به اشتیاق و فداکاری دارد که واقعاً به قلب مهمان نوازی می رود.

تیم خدمات و تجربیات دربان بورگو سن وینچنزو برای کمک به مهمانان در برگزاری مزه‌های شخصی و خصوصی، کلاس‌های کوکتل همهجانبه یا شام‌های صمیمی آماده است. مهمانان می توانند از مجموعه ای از تجربیات مانند مزه کردن شراب محلی، لذت بردن از طعم روغن زیتون ارگانیک و پنیر پکورینو در مزارع محلی، شرکت در کلاس های آشپزی و کوکتل سازی، و شروع تورهای منطقه با پای پیاده، اسب و … را انتخاب کنند. دوچرخه، وسپا یا بالون هوای گرم.

مقالات مرتبط

Toscana Resort Castelfalfi به “Castelfalfi” تغییر نام داد

گزارش در محل: Rosewood Castiglion del Bosco

معرفی: ویلا آردور در توسکانی

هتل های روکو فورته برای اولین بار در ناپل در سال 2027

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *