دسته‌بندی نشده

سوئیت های جدید لندن برای هر نوع مسافر

لندن با 13 ملک جدید که قرار است تا سال 2025 افتتاح شود، در میانه چیزی است که ایونینگ استاندارد محلی آن را «هشت طلا» برای افتتاح هتل های لوکس می نامد. هتل ها، ما نگاهی به بهترین سوئیت ها برای رزرو در لندن برای هر نوع مسافر لوکس می اندازیم.

برای Celeb، Tech Bro یا Hedge Funder

ساخت این جدید 30 سال و 1.1 میلیارد پوند طول کشید شبه جزیره لندنبنابراین جای تعجب نیست که این هتل اکنون دارای بزرگترین سوئیت شهر است. از 190 اتاق مهمان و سوئیت طراحی شده توسط پیتر مارینو – مشهورترین معمار مد که برای نام بردن چند مورد، پرچمداران و بوتیک‌هایی را برای Louis Vuitton، Armani و Zegna ایجاد کرده است – کاخ‌ترین محل اقامت، سوئیت Peninsula طبقه ششم است. این سوئیت دارای تراس خصوصی و پنجره‌هایی از کف تا سقف، با چشم‌انداز پانوراما از هاید پارک کرنر و طاق ولینگتون است. با یک اتاق ناهار خوری رسمی، و یک اتاق نشیمن با شومینه و پیانوی بزرگ کودک، یک سالن ورزشی خصوصی و یک اتاق نمایش 13 صندلی، و یک آسانسور اختصاصی VIP، این تنها سوئیت برای رزرو برای کسانی است که بزرگ‌ترین می‌خواهند. هنگامی که این سوئیت با حداکثر هفت اتاق مجاور متصل می شود، می تواند بیش از 13000 فوت مربع را در بر گیرد. برای رزرو با سوزان ویتلی ([email protected])، مدیر فروش و بازاریابی.

گزینه دیگر سوئیت روزولت است که به تازگی به روز شده است بومونت در می‌فر، بخشی از هتل‌ها و استراحتگاه‌های ترجیحی. بومونت روح هتل های بزرگ دهه 1920 را تجسم می بخشد، اما در مقیاسی صمیمی تر. در سال 2021، هتل یک مرمت حساس به رهبری طراح تیری دسپونت در تمام فضاهای عمومی داشت و بار Le Magritte را اضافه کرد، یک مکان کوکتل شیک که از دفاتر دارایی خصوصی و صندوق های تامینی در آن نزدیکی است. در طول سال گذشته، هتل دوباره با Despont همکاری کرده است تا 30 اتاق مهمان را در یک بخش جدید در پشت ملک اضافه کند و 50 اتاق و 22 سوئیت موجود را تازه کند. برای تکمیل کامل در اوایل سال 2024، پیش نمایشی از سوئیت روزولت یک خوابه 1820 فوت مربعی بازسازی شده داشتیم. دارای یک تراس بزرگ مشرف به باغ براون هارت است، در حالی که فضای داخلی با شومینه و اتاق نشیمن بزرگ، اتاق غذاخوری جداگانه برای هشت نفر، و حمام مرمری شیک، جذابیت دارد. خوب است بدانید: سوئیت روزولت برای رزرو از ماه دسامبر در دسترس است و می‌تواند با اتاق‌های مجاور به‌وسعت ۶۵۲۵ فوت مربع ۵ اتاق خواب ارتباط برقرار کند. برای افراد VIP، با سامانتا ریو تماس بگیرید ([email protected])، مدیر هتل.

واقعیت جالب: پیش از این، بزرگترین سوئیت در لندن، سوئیت استرلینگ بود لانگهام، لندنکه تا شش اتاق خواب دارد و 4844 فوت مربع مساحت دارد. با یک اتاق نشیمن بزرگ با پیانوی گرند، وسایل آرت دکو، یک اتاق ناهارخوری با ظرفیت هشت نفر، به‌علاوه یک سالن رسانه خصوصی، شومینه مرمری، مبلمان سفارشی و پیشخدمت شخصی. اگرچه جدیدترین در شهر نیست، مطمئناً به هیچ وجه گزینه دوم نیست. همچنین لیدی گاگا اینجا ماند! برای رزرو با سارا وین رایت تماس بگیرید ([email protected])، مدیر فروش.

برای دوستداران تاریخ

سوئیت هالدن در رافلز لندن به نام لرد هالدن نامگذاری شده است. بعدها در طول جنگ جهانی دوم به دفتر سر وینستون چرچیل تبدیل شد.
(قرعه کشی لندن)

جدید رافلز لندن این ساختمان در ساختمان اداری جنگ قدیم واقع شده است که امروزه با نام The OWO شناخته می‌شود، یکی از برجسته‌ترین هتل‌های مجلل شهر با ۱۲۰ اتاق مهمان و سوئیت، رستوران‌های ستاره‌دار میشلین و یک اسپای زیبا. این ساختمان زمانی محل پایکوبی افسانه هایی مانند سر وینستون چرچیل و لرد هالدن بود، و ایان فلمینگ، خالق جیمز باند، بازدیدکننده دائمی بود و صحنه های زیادی از فیلم های “007” در این مکان فیلمبرداری شده است.

چه چیزی را رزرو کنید: سوئیت Haldane در OWO یکی از عالی‌ترین سوئیت‌ها است و در ابتدا توسط وزیر امور خارجه برای جنگ استفاده می‌شد. لرد هالدن ابتدا این فضای نمادین را اشغال کرد، همانطور که ارل کیچنر انجام داد، و بعداً در طول جنگ جهانی دوم به دفتر چرچیل تبدیل شد. این سوئیت باشکوه دو خوابه از برخی از بهترین مناظر لندن مستقیماً بر فراز وایت هال، ورودی رسمی کاخ باکینگهام و رژه نگهبانان اسب برخوردار است. این سوئیت سرشار از جزئیات معماری و تاریخچه با چوب بلوط با پوشش چوبی با سقف گچی نئوباروک خیره کننده است. شومینه‌های مهم تاریخی هر انتهای اتاق نشیمن را تزئین می‌کنند، که در ابتدا در یک اقامتگاه بزرگ در مرکز خرید پال که توسط ارتش در قرن هجدهم استفاده می‌شد، قرار داشتند. این مجموعه به افتخار لرد هالدان، که ارتش قبل از 1914 را اصلاح و نوسازی کرد و در تأسیس سپاه پرواز سلطنتی و مؤسسات جاسوسی MI5 و MI6 نقش داشت، نامگذاری شده است. این سوئیت 2691 فوت مربع مساحت دارد. برای رزرو سوئیت، با Jill O’Hare ([email protected])، مدیر فروش.

برای لندن کلاسیک

سوئیت تراس بلگراویا در دورچستر
سوئیت بلگراویا در دورچستر 1087 فوت مربع فضا دارد. دارای بالکن خصوصی و مشرف به پارک لین است.
(مارک خواندن عکاسی برای مجموعه دورچستر)

ظرافت جاودانه تنها راه توصیف است دورچسترو اکنون حتی بیشتر از آن، با بازسازی کامل توسط شرکت طراحی مشهور Pierre-Yves Rochon که شامل کل طبقه همکف، رستوران ها و بارها، اسپا و گل فروشی، و همه 250 اتاق مهمان و سوئیت می شود. اساساً کل ملک مجدداً پیش بینی شده است و فضای داخلی اتاق مهمان جدید به طور یکپارچه جذابیت دهه 1930 را با لبه های معاصر ترکیب می کند. سوئیت‌ها با زیبایی‌شناسی باغ روستایی انگلیسی، رنگ‌های شاد و چشم‌اندازهای باورنکردنی بر هاید پارک، یک نقطه برجسته هستند. سوئیت بلگراویا، با تراس مشرف به پارک لین، سخاوتمندانه با 1087 فوت مربع و یک اتاق نشیمن دوست‌داشتنی با لهجه‌های چینی و یک صفحه گل‌دار خیره‌کننده و در عین حال ظریف در اتاق خواب است. تماس با مامون رحمان ([email protected])، مدیر ارشد فروش.

برای Dilettante گسسته

بیست و دو

هتل Twenty Two در میفر دارای 31 اتاق و سوئیت است. (بیست و دو)

اقامت در 31 اتاق صمیمی و منحصر به فرد بیست و دو هتل در میفر به مهمانان امکان دسترسی به باشگاه خصوصی هتل را می دهد که به طور مرتب نام ها و افراد مشهور با چهره های جسور را می بیند. این کلوپ برای یک دیلتنت گسسته قرعه کشی است که طیف وسیعی از گفتگوها و تجربیات جالب را ارائه می دهد، از کلاس های مستر کلاس های میکسولوژی گرفته تا یوگا و سلامتی، و دسترسی به یک رستوران خصوصی و دو بار با دی جی و رقص از چهارشنبه تا شنبه.

چه چیزی را رزرو کنید: سوئیت جینکو بسیار باشکوه است—بیش از 1000 فوت مربع که در دو طبقه پراکنده شده است با چشم‌اندازی آرام از درخت زیبای جینکو و فراتر از آن به میدان گروسونور. برای سرگرمی مناسب است، با یک اتاق نشیمن دلپذیر و اتاق پودر برای مهمانان. با یک اتاق رختکن بزرگ و حمام مجهز به سشوار Dyson، این سوئیت برای آماده شدن در آسایش ایده‌آل است و فضای ذخیره‌سازی زیادی را برای خرید در خیابان باند مجاور ارائه می‌دهد. برای افراد VIP، با میشل والدر تماس بگیرید ([email protected])، مدیر عامل.

برای اکو-آگاهان

BoTreeکه بخشی از هتل‌ها و استراحتگاه‌های ترجیحی است، پاییز امسال «لوکس آگاهانه» را به محله مریل‌بون در ساختمانی کاملاً جدید با رتبه‌بندی BREEAM با 199 اتاق مهمان، از جمله 30 سوئیت، به ارمغان آورد. این مکان که قبلاً از رستوران‌ها و بارهایی که توسط گروه مهمان‌نوازی تائو اداره می‌شود، شلوغ است، انرژی خوبی را با گیاهان فراوان و رنگ‌های تند و متعادل با مواد طبیعی منتشر می‌کند.

چه چیزی را رزرو کنید: سوئیت BoTree، که دارای یک ورودی خصوصی در طبقه هفتم و یک دیوار منحنی از پنجره‌های شیشه‌ای از کف تا سقف، به‌علاوه یک تراس با چشم‌انداز به سمت مایفر است. یک دیوار سکسی پوشیده از موهر شکل منحنی را با یک مبل منحنی منطبق آینه می کند. هیچ جزئیاتی نادیده گرفته نمی‌شود: گل‌هایی که در سقف بافته شده‌اند، یک ایستگاه کوکتل طلا، یک اتاق غذاخوری با یک میز بار بلند برای شش نفر. حمام دارای یک دیوار موزاییک انعکاسی، سینک دوتایی، دوش و حمام مستقل است که منظره Marylebone Lane را ارائه می‌کند. به علاوه، یک اتاق رختکن با کمد لباس وجود دارد.

این سوئیت برای کسانی که اطرافیان دارند طراحی شده است تا با نه اتاق دیگر ارتباط برقرار کند و یک واحه خصوصی به مساحت 3770 فوت مربع را تشکیل دهد.

برای درخواست رزرو VIP، مشاوران سفر باید با Jeroen Suijker ([email protected])، مدیر فروش.

برای استتت زیرک

COMO سوئیت بلگراویا هالکین با مساحت 684 فوت مربع دارای قسمت های نشیمن بزرگ است.  بسیاری از این سوئیت ها دارای بالکن خصوصی با صندلی در فضای باز هستند.
COMO سوئیت بلگراویا هالکین با مساحت 684 فوت مربع دارای قسمت های نشیمن بزرگ است. بسیاری از این سوئیت ها دارای بالکن خصوصی با صندلی در فضای باز هستند.
(COMO The Halkin)

ما عاشق به‌روزرسانی اخیر سوئیت‌ها در 41 اتاق هستیم COMO هالکین، درست در پشت شبه جزیره جدید لندن در گوشه هاید پارک واقع شده است. COMO The Halkin یک گزینه مخفیانه برای دوستداران طراحی است که به دنبال چیزی لوکس و صمیمی هستند. سوئیت‌های بلگراویا هالکین با ظرافت ایتالیایی و سادگی معاصر، بزرگ‌تر از 624 فوت مربع آن‌ها هستند. در اصل توسط Laboratorio Associati Italy طراحی شده است و توسط Linzi Coppick از Forme UK در سال 2022 طراحی شده است، هر کدام دارای یک تخت کینگ، قسمت نشیمن و مبل بزرگ، پنجره های بزرگ در خوابگاه، و سقف های بلند هستند. اتاق شماره 202 دارای بالکن خصوصی مشرف به باغی آرام مجهز به میز و صندلی است که برای فرار از پایتخت شلوغ عالی است. برای دوستداران هنر: این هتل با V&A برای “مکالمات ماهانه ملاقات با متصدی COMO” شراکت دارد. تماس با مدیر هتل آلن مارتزولف ([email protected]).

برای عاشق تئاتر

سه هتل در وست اند (منطقه تئاتر لندن) دارای سوئیت هایی هستند که درام جسورانه را به ارمغان می آورند: The Londoner، The NoMad London و One Aldwych.

در سال 2021 افتتاح شد، لندنیواقع در میدان لستر، یک “تفریح ​​شهری” 16 طبقه است که توسط Yabu Pushelberg با 350 اتاق شامل 35 سوئیت، رستوران های متعدد، بارها و یک اسپا و سالن بدنسازی بزرگ طراحی شده است. پنت هاوس برج سوئیتی برای رزرو است که بیش از 2000 فوت مربع در دو طبقه با دو اتاق خواب پراکنده شده است. منظره‌های کف تا سقف بر روی چراغ‌های روشن میدان لستر جذابیت بزرگی دارد، پس‌زمینه‌ای عالی برای نوشیدن کوکتل در بار خصوصی سوئیت. تماس با معاون فروش بکی کیسی ([email protected]).

اتاق 91 NoMad London یکی از علاقه مندان به اپرا است، زیرا به معنای واقعی کلمه در آن سوی خیابان از خانه تاریخی سلطنتی اپرای در کاونت گاردن قرار دارد. این هتل همچنین در سال 2021 افتتاح شد، این هتل تخیلی از دادگاه سابق Bow Street Magistrates است. سالن دادگاه به یک رستوران آتریوم با لهجه سبز تبدیل شده است که نقطه کانونی ملک است. چه چیزی را رزرو کنید: سوئیت‌های رویال اپرا، با منظره‌ای از هنرستان شیشه‌ای خانه مشهور رویال اپرای، اتاق‌های نشیمن بزرگ به‌علاوه اتاق‌خواب‌های بزرگ با تخت‌های کینگ فوق‌العاده، حمام‌های مرمری با دوش روشویی و روشویی دو نفره، در 800 فوت مربع فضا. . خوب است بدانید: نوار زیرزمینی NoMad به سبک Speapeasy Common Decency یک محل زندگی مشهور است. برای رزرو VIP، با جان ساترلند ([email protected])، مدیر فروش.

یک آلدویچ
سوئیت تراس در 105 اتاق One Aldwych در طبقه پنجم قرار دارد. این هتل دارای دو اتاق خواب دو نفره است و منظره شهر را بر روی پشت بام های لندن ارائه می دهد.
(یک آلدویچ)

105 اتاق یک آلدویچ بازسازی را در سال 2020 به پایان رساند و سوئیت تراس در طبقه پنجم نمای پشت بام و دودکش را درست از مری پاپینز ارائه می دهد. ما عاشق طراحی داخلی سبک و مدرن سوئیت دو خوابه 1185 فوت مربعی توسط رابرت آنجل هستیم. فکر کنید: مبل های منحنی و صندلی های آرت دکو در رنگ های کرم و بلوز. خوب است بدانید: این هتل یک شراکت VIP با تئاتر مشهور Donmar برای بلیط های منحصر به فرد و تجربیات دارد. برای رزرو سوئیت، با مدیر کل Janine Marshall تماس بگیرید ([email protected]).

مقالات مرتبط

دورچستر از برنامه نویسی جشن پرده برداری کرد

Lanesborough، GROUND بهزیستی شریک در درمان

بلیت های ویمبلدون 2024 برای مسافران ایالات متحده منتشر شد

معرفی: خانه شهری چلسی، لندن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *