تورها

نوشیدنی های الکلی مخلوط در Magic Kingdom و غذاهای جدید بیشتر در Disney World

دنیای والت دیزنی اعلام کرده است که غذاهای جدیدی در این ماه به پارک ها و استراحتگاه ها می آید. در این راهنما، جزئیات غذا، عکس‌ها و افکار مربوط به دسرهای تنبل، تنقلات خوش طعم، و نوشیدنی‌های الکلی ترکیبی «جنجال‌برانگیز» که به منوهای پادشاهی جادویی اضافه شده‌اند را کنار می‌گذاریم.

قبل از اینکه وارد جزئیات اضافه شدن منو شویم، اجازه دهید به سرعت «صحنه غذاخوری» دنیای والت دیزنی را در اواسط سپتامبر 2022 مرور کنیم. با خبر خوب شروع می کنیم: تقریباً همه رستوران ها بازگشایی شده اند (به غیر از تعدادی از رستوران های ما گزینه های مورد علاقه World Showcase)، تا جایی که تعداد مکان هایی که در دسترس نیستند در طرح بزرگ ظرفیت غذاخوری والت دیزنی ورلد نسبتاً ناچیز است.

علاوه بر این، رستوران‌هایی که برای ماه‌ها باز بوده‌اند، به افزایش فعالیت‌های خود، گسترش منوها، آوردن صبحانه، بوفه یا سایر خدمات وعده‌های غذایی از دست رفته ادامه داده‌اند. اگرچه برخی از خوانندگان گزارش کرده‌اند که در آینده به‌طور دیگری به‌دست می‌آیند، اما در چند ماه گذشته امتیازدهی به رزرو غذای پیشرفته بسیار آسان‌تر بوده است.

بیایید کارها را با چیزهای جدید در Walt Disney World Resort شروع کنیم. از امروز (13 سپتامبر 2022)، گریل جزیره گاسپاریلا در استراحتگاه و اسپای گراند فلوریدین دیزنی، لقمه‌های جدیدی برای شما دارد که می‌توانید امتحان کنید.

چند غذای صبحانه جدید برای شروع روز خود به سبک بزرگ (فلوریدی) وجود دارد.

برای کسانی که به دنبال گزینه‌ای سبک‌تر و سالم‌تر هستند، از یافتن دو انتخاب خوشحال می‌شوند: کاسه‌ی گیاهی آکای با آشی آشای خانگی، توت‌فرنگی، موز، زغال اخته، گرانولا و آگاو و همچنین سفیده تخم مرغ. صبحانه را با سفیده تخم مرغ، اسفناج، گوجه فرنگی تفت داده شده و فتا روی تورتیلای آرد قرار دهید.

بعد از انتخاب ناهار و شام در گاسپاریلا آیلند گریل، ساندویچ ایتالیایی شامل ژامبون، سالامی، کاپیکولا، پروولون، کاهو، گوجه فرنگی، پیاز، فلفل موز، سس ایتالیایی و آیولی زیتون است که در زیر رول سرو می شود. همچنین می‌توانید از ساندویچ کاپرز با گوجه‌فرنگی سرخ، زرد و برشته شده، موزارلای تازه، آروگولا، کاهو، ریحان، شری وینیگرت، ریحان آلی و بالزامیک که روی فوکاچیا گوجه‌فرنگی برشته شده سرو می‌شود، لذت ببرید.

همچنین یک ساندویچ کوبایی با گوشت خوک برشته موجو، ژامبون، پنیر سوئیسی، ترشی و خردل که روی نان کوبایی سرو می‌شود و ساندویچ مرغ سیاه‌شده با مرغ سیاه‌شده، جک فلفل و سالاد کلم روی نان بریوش سرو می‌شود.

روی کلم بروکلی و گوجه‌فرنگی برشته شده با سیر برشته، موزارلا، کلم بروکلی، گوجه‌فرنگی برشته شده و ریکوتا روی خمیر خانگی سرو می‌شود. به علاوه، تمام نان‌های این ساندویچ‌ها و نان‌های تخت درست در نانوایی Grand Floridian درست می‌شوند.

برای شام در گاسپاریلا آیلند گریل، دو افزودنی جدید به منو با طعم های کلاسیک فلوریدا وجود دارد. کاسه مرغ موجو یک گزینه خوشمزه است که شامل مرغ موجو، برنج یاسمن، سیب زمینی شیرین، پیازچه گشنیز و سالاد لوبیا سیاه و گوجه فرنگی است.

برای یک گزینه گیاهی، کاسه موجو سیتان ترکیبی از موجو سیتان، برنج یاسمن، سیب زمینی شیرین، پیازچه گشنیز و سالاد لوبیا سیاه و گوجه فرنگی است.

قضاوت در مورد غذاهای دنیای والت دیزنی بر اساس تصویر استوک بسیار سخت است – من غذاهای زیادی داشتم که حتی از راه دور شبیه آنچه در اینترنت پست شده بود، نبودند. (من حدس می‌زنم که این فقط جادوی دیزنی در خلق نسخه‌های ایده‌آلی از واقعیت است!) صرفنظر از اینها، اینها افزوده‌های خوشایند هستند.

در طول اقامت اخیرمان چند بار در گاسپاریلا آیلند گریل شام خوردیم و فوق العاده غم انگیز بود. همینطور دفعه قبل که آنجا غذا خوردیم…و زمان قبل از آن. نمی توانم آخرین باری را که در آنجا یک وعده غذایی واقعاً خوب خوردیم (قطعاً قبل از تعطیلی) به یاد بیاورم، اما مدتی گذشته است.

این مایه تاسف است، زیرا Gasparilla Island Grill آنقدرها پیش از آن دوباره تصور نشده بود، و زمانی که بود، منو واقعا جاه طلبانه بود. اسکات هنل در واقع آنجا بود و در حال باز کردن مجدد آشپزخانه و صحبت کردن دسرهای خاصی بود که کاملاً فوق العاده بودند. در آن زمان، Gasparilla Island Grill برای مدت کوتاهی بهترین رستوران پیشخوان در تمام دنیای والت دیزنی بود.

امیدواریم این اضافات بخشی از شکوه سابق خود را بازگرداند. اکنون، منتظر بازنگری کامل منو در رستوران دیگری با خدمات پیشخوان هستم که قبلاً شماره 1 در تمام دنیای والت دیزنی، کافه Contempo بود.

نکته مثبت این است که کاپ کیک پاییزی (کاپ کیک افرا با فیلینگ پای سیب با کرم کره وانیلی در رنگ های جشن پاییزی) در گریل جزیره گاسپاریلا بازگشته است و به شدت توصیه می شود.

مانند همه کاپ کیک های جهانی والت دیزنی، واقعاً شیرین است – اما طعم افرا و سیب به آن «خاکی» طبیعی بیشتری می بخشد (به دلیل عدم وجود اصطلاح بهتر). طعم کاپ کیک معمولی دیزنی بیشتر شبیه یک رنگ است تا طعم واقعی، در حالی که همه طعم‌ها در اینجا متمایز هستند. این کاملا طبیعی است، اما طعم آن مانند ساخته شدن در یک آزمایشگاه نیست.

در ریزورت و اسپای ساراتوگا اسپرینگز دیزنی، استخر بار پشت استریچ دارای چند پیشنهاد جدید است که از 16 سپتامبر 2022 به منو می‌پیوندد.

هات داگ به سبک نیویورک دارای هات داگ تمام گوشت گاو پوشیده از پیازهای سبک نیویورک است. ناچوس مرغ بوفالو، مرغ خرد شده را در سس گاومیش با پنیر آبی خامه ای کیسو و کرفس که با چیپس هاوس ساراتوگا سرو می شود، ترکیب می کند.

EPCOT همچنین به‌روزرسانی‌هایی در Sunshine Seasons دارد. این رستوران با خدمات سریع که در The Land Pavilion یافت می‌شود، غذاهای تازه و مملو از طعم و مزه دارد، و این موارد جدید تفاوتی ندارند.

خبر بزرگ اینجا: صبحانه برگشت! صبح خود را با یکی از گزینه های جدید صبحانه از جمله ساندویچ صبحانه ژامبون، تخم مرغ، و پنیر روی یک رول کایزر که با میوه تازه، جو دوسر خوشمزه شبانه یا یک ماست یونانی کلاسیک سرو می شود، شروع کنید.

برای زمان ناهار، سه ساندویچ «جدید» وجود دارد که نمی‌خواهید از دست بدهید. (به نقل از هوا به این دلیل که والت دیزنی ورلد اینها را جدید می‌خواند، اما آنها حداقل یک ماه از عمرشان می‌گذرد.) روست بیف دارای گوشت برشته‌شده، چیمی‌چوری آئولی، چدار، آرگولا، و پیاز قرمز روی یک رول قیصر با رویه آرد است و سرو می‌شود. با چیپس سیب زمینی

ساندویچ سبزیجات مدیترانه ای گیاهی شامل فلفل قرمز تفت داده شده، پیاز قرمز، گوجه فرنگی، آروگولا، هوموس و وینگرت بالزامیک روی فوکاچیای گیاهی است و با چیپس سیب زمینی سرو می شود. در نهایت، تاکوهای ماهی ترکیبی از سالسا ذرت برشته شده در آتش، سس خامه ای هالاپینو پیری پیری، تربچه و همراه با چیپس چنار است.

Sunshine Seasons در طول چند ماه گذشته تقریباً به بازنگری منوی خود نزدیک شده است، و ما (به تدریج – به دلیل فصل جشنواره سخت است) با هدف نوشتن یک بررسی کامل، همه چیز را در منو خریداری کرده و امتحان کرده ایم. . این هنوز یک کار در حال پیشرفت است، اما ما تا کنون راضی بوده ایم. Sunshine Seasons یکی دیگر از رستوران‌هایی است که حتی قبل از تعطیلی نیز از بین رفت، اما به نظر می‌رسد که در حال بهتر شدن است. هنوز به چیزی که قبلا بود نزدیک نیست، اما در جهت درست حرکت می کند!

در نهایت، نوشیدنی‌های الکلی مخلوط جدیدی برای افراد بالای ۲۱ سال در رستوران‌های منتخب با سرویس میز به Magic Kingdom می‌آیند. Jungle Navigation Co. LTD Skipper Canteen اکنون هم کوکتل پرنده جنگلی و هم مارگاریتا مه طلایی را ارائه می دهد. کوکتل پرنده جنگلی حاوی رام سیاه گاسلینگ، کامپاری، شربت نیشکر، و آب آناناس و لیموترش است، در حالی که گلدن هیز مارگاریتا حاوی ترمانا بلانکو تکیلا، گرند مارنیه، شربت آگاو، آب لیموترش، و فلفل چیلی دودی است.

در Liberty Tree Tavern و The Diamond Horseshoe، الکل بیشتری نیز به منو اضافه می‌شود. در آن رستوران‌ها، گلد راش – یک کوکتل جدید با الیجا کریگ بوربون، آب لیمو و عسل که با زنجبیل کریستالیزه تزیین شده است – و کوکتل جادویی بیکن – یک پیشنهاد ویژه برای جشن گرفتن جشن پنجاهمین سالگرد با جین Empress 1908، پیدا خواهید کرد. Bols Blue Curaçao، لیموناد ممتاز Minute Maid، ارگی بادام، لیمو، گرانادین هیبیسکوس، و مکعب درخشش سوغاتی.

آیا الکل در پادشاهی جادویی هنوز بحث برانگیز است؟ راستش من حتی نمی دانم. اعلام اولیه حضور گسترده الکل در پادشاهی سحر و جادو با موجی از عصبانیت طرفداران روبرو شد.

ما در درجه اول بر روی ریاکاری تصمیم یک شرکت متمرکز شدیم معمولا مشتاق استناد به نقل قول‌های والت دیزنی برای توجیه تصمیماتی که می‌داند ممکن است در میان طرفداران سرسخت ناپسند باشد. ما تا حد زیادی به تأثیر آن بر تجربه مهمان توجه کردیم، و یادآور شدیم که باید حداقل باشد زیرا فروش محدود به چند رستوران سرویس میز است.

این کم و بیش دیدگاه من باقی می ماند. در حالی که من فکر می‌کنم نگرانی‌های معتبری در مورد گسترش تدریجی شرکت الکل در پادشاهی مجیک تا زمانی که مانند سه پارک دیگر شود، وجود دارد، این چیزی است که ما هنوز شاهد آن نیستیم. رستوران مهمان ما باشید یک دهه پیش شروع به سرو الکل کرد و 6 سال پیش چهار رستوران دیگر به آن پیوستند.

گسترش های دیگری در چند سال اخیر رخ داده است، اما هیچ چیز افراطی نیست. (بزرگترین مورد اخیر احتمالاً اضافه کردن الکل به مهمانی های دسر آتش بازی در اوایل سال 2020 بود.) اگر دیزنی بازی طولانی را برای به حداقل رساندن خشم انجام می دهد، آنها می توانند واقعا به آرامی آن را بچرخانید این استراتژی سرعت ساخت حلزون را در TRON Lightcycle Run شرمنده می کند!

در این مرحله، من شک دارم که پادشاهی جادویی (Magic Kingdom) مانند سه پارک دیگر، الکل داشته باشد. برای یک چیز، همه چیز برای وضعیت مالی شرکت مثبت نیست – چرخ دستی‌های آبجو و پیشخوان‌های نوشیدنی مختلط احتمالاً به شهرت پارک آسیب می‌رسانند.

برای دیگری، من نمی‌بینم که در مجیک کیندوم «فرهنگ نوشیدن» مانند World Showcase وجود داشته باشد. حتی استودیوهای هالیوود دیزنی و پادشاهی حیوانات معمولاً با مهمانان بیش از حد مست مشکلی ندارند. (این چیزی است که ما متوجه مقدار مناسبی در EPCOT می‌شویم، اما حتی نمی‌توانم آخرین باری را که دیدم کسی به دو نفر دیگر لگدمال می‌کند، به یاد نمی‌آورم.)

در نهایت، من فکر می‌کنم وقتی صحبت از دنیای والت دیزنی به میان می‌آید، مسائل بسیار مبرم‌تری وجود دارد. چند رستوران که قبلاً الکل می‌فروشند، اکنون نوع دیگری از الکل را می‌فروشند، حتی در رادار من نیستند. من نمی توانستم کمتر اهمیت بدهم. ناراحتی از همه چیز باید خسته کننده باشد، و واقعیت عملی این است که هیچ تفاوتی ندارد.

اگر کسی در مورد تلف شدن در پادشاهی جادویی مرده است، راهی پیدا خواهند کرد (Grand Floridian و Contemporary Resort هر کدام 10 دقیقه پیاده با شما فاصله دارند.) بزرگترین ناراحتی من استفاده انتخابی دیزنی از والت دیزنی به عنوان طلسم شرکتی خود برای توجیه تصمیمات است، اما حتی در آن زمان، ترجیح می دهم انرژی خود را روی کارهایی که دیزنی انجام می دهد متمرکز کنم. اشتباهی که واقعاً روی من تأثیر می گذارد … و در حال حاضر هیچ کمبودی از آنها وجود ندارد.

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

تفکرات شما

درباره این میان وعده ها و آیتم های منوی جدید که در سپتامبر 2022 در والت دیزنی ورلد عرضه می شوند، فکر می کنید؟ نظر شما در مورد نوشیدنی های الکلی مخلوط در Magic Kingdom چیست؟ با توجه به سوابق گذشته و محدودیت های فروش، معامله بزرگ یا بدون مشکل؟ آیا با توصیه های ما موافق هستید یا مخالف؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *