تورها

مقصدی جدید در دانمارک

Kystlandet، یک منطقه ساحلی که آبدره Horsens و دیگر فضاهای ساحلی و روستایی جذاب و دست نخورده را در بر می گیرد، به سرعت به عنوان یک مقصد محبوب در دانمارک در حال ظهور است.

محبوبیت آن بر اساس ترکیبی جذاب از شهرهای جالب، خط ساحلی طبیعی بکر و جزایر کوچک قابل دسترسی است.

شهرهای Kystlandet

چشم انداز Kystlandet با ساختمان های سفید روستاهای کوچک پر شده است، اما این منطقه همچنین دارای سه شهر دوست داشتنی است که از نظر خصوصیات بسیار متفاوت هستند و همه ارزش بازدید را دارند. هورسنز “پایتخت” این منطقه و هفتمین شهر بزرگ دانمارک است.

انبار قدیمی، در Horsens، Kystlandet در دانمارک

Horsens در Kystlandet، دانمارک

اگرچه هورسنز به عنوان محل اولین کارخانه ریخته گری آهن و تنباکو و نساجی در خارج از کپنهاگ مشهور است، اما اکنون به یک مرکز فرهنگی جذاب تبدیل شده است. پارک Vitus Bearing در مرکز شهر به کاشف معروف دانمارکی، Vitus Bearing اختصاص دارد. بازدیدکنندگان Horsens می توانند در موزه Horsens درباره این کاوشگر اطلاعات بیشتری کسب کنند.

موزه های دیگر عبارتند از: موزه صنعتی و موزه هنر هورسنز. دومی همچنین دارای برخی از تاسیسات هنری هیجان انگیز در پارک کارولین آمالی لوند که آن را احاطه کرده است کافه بلا در داخل، غذاهای جالبی را ارائه می دهد که توسط سرآشپز برنده جایزه خود، جیمی ساخته شده است. بجرگارد.

نصب هنر در موزه هنر در Horsens، Kystlandet در دانمارک

نصب هنر در موزه هنر در Horsens، Kystlandet در دانمارک

موزه زندان یک ساختمان واقعی زندان را اشغال می کند. Fængslet، زندان قدیمی ایالت هورسنز از سال 1853 تا زمانی که در سال 2006 بسته شد، انواع جنایتکاران را در خود جای داده بود. متعاقباً به موزه و محل برگزاری تبدیل شد. زندانیانی که در اینجا اسکان داده می شوند، از کسانی که حبس ابد را می گذرانند تا دوچرخه سواران را شامل می شود.

دوچرخه سواران در زندان خودشان در داخل زندان اسکان داده شدند. این بزرگترین موزه زندان در اروپا است و تجربیات مختلفی از جمله یک شب پشت میله های زندان را ارائه می دهد. قدم زدن در ساختمان بینشی واقعی از زندگی یک زندانی در اینجا ارائه می دهد. بازدیدکنندگان می توانند داستان افرادی را که در واقع در اینجا زندانی شده اند بخوانند و تونلی را ببینند که معروف ترین فراری آن کارل آگوست لورنزن حفاری شده است.

در داخل Fængslet، زندان ایالتی Old Horsens در Kystlandet، دانمارک

در داخل Fængslet، زندان ایالتی Old Horsens در Kystlandet، دانمارک

Horsens همچنین دارای اسکله تفریحی، ساحل شهر و لانژلینیه ( تفرجگاه ) در کنار دریای آن . دو ترول، لورا و جولیان در محوطه بازی بزرگ و چمن‌زار زندگی می‌کنند. آنها توسط توماس دامبو که انواع مختلفی از ترول ها را در اطراف دانمارک ساخته است. یکی از معروف ترین ساخته های او در یک جنگل زندگی می کند که در برادستراپ.

ترول در لانگلینیه در هورسنز، کیست‌لانت در دانمارک

ترول در لانگلینیه در هورسنز، کیست‌لانت در دانمارک

برادستراپ

مرکز تجاری Brædstrup توسط جنگل زیبای حلقه احاطه شده است. و در میان درختان بلند این جنگل، ترول بزرگ جنسنج پنهان شده است. او در سال 2023 وارد شد و گفته می شود چیزی زیبا بالای سرش نگه داشته است. آیا می تواند بازتاب او باشد؟ شاید سرنخ به نام او باشد.

یک پارک بزرگ فعالیت و یک زمین بازی در جنگل که با چند سالن ورزشی بزرگ تکمیل شده است، این شهر کوچک را به مرکز برتری برای همه نسل‌های علاقه‌مندان به ورزش تبدیل کرده است. مسیرهای برگی دوست داشتنی راه خود را از میان درختان می بافند و در نهایت نزدیک مرکز شهر ظاهر می شوند. اداره پست قدیمی بر مرکز شهر تسلط دارد و رستوران عالی Det Gamle Posthus را در خود جای داده است.

رستوران Det Gamle Posthus در Brædstrup، Kystlandet، دانمارک

رستوران Det Gamle Posthus در Brædstrup، Kystlandet، دانمارک

نه چندان دور از مرکز شهر، بلندترین نقطه در منطقه، Klovenhøj قرار دارد. گوردخمه باستانی است و از بالا، که با یک پله کوتاه قابل دسترسی است، بازدیدکنندگان مناظر زیبایی از حومه اطراف، از جمله رینگ سو (دریاچه حلقه). اگرچه Brædstrup به دریا نزدیک نیست، اما دارای یک دریاچه حمام و اسکله است که توسط یک ساحل شنی در نزدیکی حاشیه قرار دارد.

رستوران Det Gamle Posthus در Brædstrup، Kystlandet، دانمارک

رستوران Det Gamle Posthus در Brædstrup، Kystlandet، دانمارک

پل بدون پوشش یک پل آهنی است که بر روی رودخانه گودنون در نزدیکی Brædstrup قرار دارد. این پل به دلیل داستانش به یک جاذبه محبوب تبدیل شده است. پل مشبک فولادی قرمز در سال 1899 مهندسی شد – یک نمونه خوب از آن دوره. در سال 1929 توسط یک سد پوشانده شد و به مدت 85 سال پنهان ماند تا اینکه در سال 2014 کشف شد. از آنجایی که در شرایط بسیار خوبی قرار داشت به طور کامل به شکوه سابق خود بازگردانده شد. Juelsminde، یک شهر ساحلی در Kystlandet همچنین دارای یک پل جالب در خط ساحلی گسترده خود است.

پل کشف نشده در Brædstrup، Kystlandet، دانمارک

پل کشف نشده در Brædstrup، Kystlandet، دانمارک

Juelsminde در Kystlandet، دانمارک

Juelsminde از یک دهکده ماهیگیری به یکی از محبوب ترین بندرگاه های دریایی دانمارک تبدیل شده است. بازدیدکنندگان می توانند این پیشرفت را در هاونموزئوم، موزه بندرگاه دنبال کنند. همچنین، در امتداد خط ساحلی دیدنی آن، هنوز شواهدی از منشا آن، اسکله بارج قدیمی و یک پل زنجیره ای در نزدیکی آن وجود دارد. این پل بالابر توسط شبکه ای از زنجیر اداره می شود.

پل کشف نشده در Brædstrup، Kystlandet، دانمارک

پل کشف نشده در Brædstrup، Kystlandet، دانمارک

بندر Juelsminde هنوز فعال است اما دارای جاذبه‌های گردشگری از جمله زمین بازی و مسیرهایی برای مسابقه خرچنگ است. طیف گسترده‌ای از غذاخوری‌ها در اینجا شامل Nior Bistro است که یک ستاره تیرانداز عالی را ارائه می‌دهد – یک غذای مورد علاقه در Kystlandet. در داخل کشور، بازدیدکنندگان در هر سنی می توانند از یکی از بزرگترین زمین های بازی در دانمارک لذت ببرند. پارک طبیعی Juelsminde، شامل یک کشتی بازی و برج‌های بازی بلند است. این بهشت ​​برای کودکان و بزرگسالان “در قلب جوان” است.

تمام ساعت ها باز است این یک فعالیت غیرمعمول و پس از تاریکی است. Juelsminde در یک انتهای یک آزمایشی 22 کیلومتری تا بندر کوچک اسنپتون قرار دارد. از میان منظره‌ای معمولی دانمارکی با عمارت‌ها، مزارع زرد رنگ تجاوز به عنف و برخی مسیرهای جنگلی تپه‌ای می‌گذرد. یکی دیگر از مسیرهای پیاده روی طولانی، فیوردمینو است.

پارک طبیعی در Juelsminde، Kystlandet در دانمارک

پارک طبیعی در Juelsminde، Kystlandet در دانمارک

فیوردمینو در اطراف آبدره هورسنز در کیستلانت، دانمارک

فیوردمینو یک مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌گردی طولانی در اطراف آبدره Horsens است و شامل چند جزیره برای تکمیل آن است. در مجموع 52 کیلومتر طول دارد و از میان تمام عناصر چشم انداز متنوع کیستلانت می گذرد. نقاط دسترسی بسیاری برای کسانی که می خواهند بخش کوچکی از آن را تجربه کنند وجود دارد.

به عنوان مثال، یک امتداد 10 کیلومتری از Amstrup Meadows تا Sondrup Beach. مسیری به آرامی موج‌دار از میان یک جنگل خصوصی که چندین منظره را در بر می‌گیرد با درختان در یک طرف و دریا و جزایر از سوی دیگر.

ساحل Sondrup در Fjordmino در Kystlandet، دانمارک

ساحل Sondrup در Fjordmino در Kystlandet، دانمارک

جزایر کیستلانت در دانمارک

پریدن جزیره یک فعالیت محبوب در سواحل کیستلانت است. مجاورت جزایر مجمع الجزایر جوتلند شرقی این پیشنهاد را برای بازدیدکنندگان این منطقه جذاب می کند.

جزیره تونو کیستلانت در دانمارک

با یک قایق از بندر Hou به جزیره Tunø بروید و یک روز را به گشت و گذار در حومه شهر زیبا و دست نخورده با پای پیاده یا تراکسی اختصاص دهید. ورود خودروها به این جزیره ممنوع است، بنابراین تنها راه حمل و نقل برای بازدیدکنندگان، تراکتوری است که یک تریلر با صندلی‌های داخل آن می‌کشد. از آنجایی که این جزیره بسیار کوچک است، یک پیاده روی دلپذیر در اطراف آن است که در انبوهی از گل های رز وحشی و چشم اندازهای دلربا دریا لذت می برد. در پایان پیاده روی از یک ناهار در فضای باز در Røgeriet Tunø the Tunø Smokehouse با انواع ماهی های دودی لذت ببرید.

قدم زدن در اطراف جزیره Tunø در نزدیکی Kystlandet در دانمارک

قدم زدن در اطراف جزیره Tunø در نزدیکی Kystlandet در دانمارک

جزیره Hjarnø در نزدیکی Kystlandet در دانمارک

جزیره Hjarnø بسیار نزدیک به سرزمین اصلی است، بنابراین یک قایق سواری کوتاه از بندر اسنپتون فاصله دارد. این جزیره کوچک قطعاً شخصیت خاص خود را دارد که از تاریخ وایکینگ آن گرفته شده است. دارای یک بندر زیبا و یکی از کوچکترین کلیساهای دانمارک است. فضاهای کشاورزی باز و بزرگ در تضاد با منظره وحشی جزیره تونو بود.

یک مسیر هموار این جزیره را احاطه کرده است و برای لذت بردن از مناظر، یک پیاده‌روی دلپذیر را ارائه می‌دهد – اما برای کسانی که ترجیح می‌دهند پیاده روی نکنند، تراکسی در دسترس است. اگرچه خودروها در اینجا مجاز هستند، اما مزاحم نیستند. بازدیدکنندگان می توانند استراحت کنند و از قهوه در زیر درختانی که دت گرافیسکه ماگاسین را احاطه کرده اند لذت ببرند – یک استودیوی میکرو که کارگاه های خلاقانه نیز ارائه می دهد. کسانی که می خواهند جزیره دیگری را کاوش کنند، می توانند با کشتی از Hjarnø به جزیره Alrø بروند – جزیره ای با مناظر دیدنی از Horsens Fjord و فرصتی برای امتحان یک همبرگر گاومیش کوهان دار در Alrø Købmandsgaard.

کلیسایی در جزیره Hjarnø در نزدیکی Kystlandet در دانمارک

کلیسایی در جزیره Hjarnø در نزدیکی Kystlandet در دانمارک

رسیدن به آنجا

چندین شرکت هواپیمایی از جمله بریتیش ایرویز و رایان ایر پروازهای منظمی را به فرودگاه بیلوند ارائه می دهند. گزینه های این فرودگاه شامل حمل و نقل عمومی به شهرهای اصلی Kystlandet، تاکسی و ماشین کرایه ای است.

اطلاعات بیشتر در مورد Kystlandet اینجا.

والری کالینز است مسافر با تجربه
والری که یک دونده عالی است، از زمانی که 26 سال پیش شروع به سفر کرد، درباره تجربیات خود در جاده می نویسد. پس از انتشار چهار کتاب، او به سفرنامه نویسی آنلاین روی آورد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *