تورها

بررسی پیست اسکی: Les Gets، فرانسه

بین دریاچه ژنو و مونت بلان خطی بکشید و درست از آن عبور خواهید کرد Les Gets. این دهکده زیبای فرانسوی (در منطقه Haute Savoie) دروازه‌ای است Portes du Soleilیکی از بزرگترین مناطق اسکی و دوچرخه سواری در کوهستان در اروپا است، و بنابراین آهنربایی برای مسافران فعال است.

چه کسی باید از Les Gets بازدید کند؟

Les Gets: دوست نسل Muti

Les Gets In فرانسه ادعای قوی برای خانواده‌پذیرترین پیست اسکی در کوه‌های آلپ دارد. بسیاری از مقاصد می گویند که آنها از مهمانان در هر سنی پذیرایی می کنند، اما در Les Gets، تعداد پدربزرگ ها، پدربزرگ ها، والدین، و بچه ها در آسانسورها و سراشیبی ها، در مغازه ها، و در رستوران ها و بارها، نشانه قوی این است که آنها هستند. دقیقاً آنچه را که نیاز دارند را دریافت کنند.

جاذبه‌هایی که برای چندین نسل جذاب خواهد بود عبارتند از مسیر جنگلی چندرسانه‌ای آلتا لومینا، مسیر توباگان مانند ترن هوایی، چرخ و فلک اسب‌های در حال تاخت و پیست روی یخ در میدان اصلی دهکده.

فعالیت های زمستانی در Les Gets

بیشتر بازدیدکنندگان برای اسکی و اسنوبرد به Les Gets می آیند و بیش از 650 کیلومتر پیست برای کاوش وجود دارد. فصل ورزش های زمستانی از اواخر دسامبر آغاز می شود و تا اوایل آوریل ادامه دارد و ترکیبی از بالابرها به ارتفاعات بالاتر و توپ های برفی بارش برف را تضمین می کند.

یک تله کابین و تله کابین وجود دارد که اسکی‌بازان و اسنوبرد سواران را از مرکز دهکده مستقیماً به سمت دامنه کوه حرکت می‌دهند و به بیش از 70 مسیر در Les Gets وصل می‌شوند. مورزین بخش، بخشی از منطقه وسیع اسکی Portes de Soleil.

اکثر پیست ها به عنوان آبی یا قرمز طبقه بندی می شوند که برای اسکی بازان مبتدی و متوسط ​​مناسب است، اما کسانی که می خواهند خود را به چالش بکشند می توانند به راحتی به پیست های سیاه برسند، و گزینه های زیادی برای اسکی خارج از پیست و اسکی نوردیک نیز وجود دارد. Snowpark Les Chavannes را نیز از دست ندهید: لگدها، ریل‌ها و جعبه‌ها همگی از طریق بالابر قابل دسترسی هستند.

خارج از شیب ها همچنان مشغول خواهید بود. مسیر 1100 متری توبوگان در تمام طول سال باز است و سرعت آن تا 40 کیلومتر در ساعت می رسد. شما می توانید سورتمه و کفش برفی سگ کنید، در Jardin de neiges (باغ برفی) بازی کنید و جادویی را کشف کنید. آلتا لومینا، یک تجربه چند رسانه ای در جنگل در شب.

محل اقامت در Les Gets

گزینه های اقامتی متناسب با همه بودجه ها در Les Gets وجود دارد، اما یکی از بهترین گزینه های با ارزش برای پول است آخر هفته های اسکیChalet Marjorie، جایی که می توانید اتاق های جداگانه رزرو کنید یا کل ملک را برای استفاده انحصاری اجاره کنید. کارکنان در آنجا زندگی می کنند و صبحانه، مقادیر زیادی کیک خانگی، شام، و مقادیر فراوان شراب در آن گنجانده شده است، بنابراین احساس می کنید که در خانه شخصی اقامت دارید. اوه، و یک جکوزی 10 نفره در تراس و یک اتاق بخار در داخل مزیت اضافه شده است. نرخ از 460 پوند برای هر نفر برای سه شب استراحت شروع می شود.

کجا در Les Gets بیرون غذا بخوریم

Les Gets مملو از رستوران‌ها و بارهایی است که همه چیز از همبرگر و چیپس گرفته تا غذاهای تلفیقی آسیایی را سرو می‌کنند. مطمئن شوید که حداقل یک بار از غذاهای محلی ساوویارد لذت می برید، با این حال: پنیر و غذاهای گوشتی ضعیف مانند تارتیفلت، فوندو و راکلت مخصوص این منطقه است و دقیقاً همان چیزی است که پس از یک روز طولانی تلاش در کوهستان می خواهید. را هتل و رستوران Bellevueکه به راحتی بین ایستگاه تله کابین Les Gets و دفتر توریستی قرار دارد، هر سه را به خوبی ارائه می دهد و همچنین می تواند آلرژی های غذایی و سایر نیازهای غذایی را برطرف کند.

چگونه به Les Gets برسیم

Les Gets یکی از قابل دسترس ترین پیست های اسکی در کوه های آلپ است. هواپیمایی بریتانیا از لندن سیتی، گاتویک و هیترو به ژنو پرواز می کند و پرواز بدون توقف ساعت 1:40 طول می کشد. رانندگی از فرودگاه ژنو تا Les Gets با حمل و نقل عمومی حدود یک ساعت و نیم است، اما اگر با یک شرکت اسکی سفر می کنید، معمولاً یک ترانسفر خصوصی ارائه می دهند و زمان سفر را به حدود یک ساعت کاهش می دهند.

اطلاعات بیشتر: Les Gets، به رسمی استراحتگاه مراجعه کنید سایت اینترنتی.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *