سفرهای دریایی

بهترین کافی شاپ های مستقل ادمونتون

شرکت قهوه منطقه ای

این کافه توسط نیت باکس رویاپرداز مهمان نوازی در فضای کوچک محلی راه اندازی شد. فضای منطقه اخیراً گسترش یافته است و اکنون کافه و نانوایی در طول روز تا دیروقت باز می ماند و به مکانی خنک برای خوردن شراب و غذای کوچک در شب تبدیل می شود.

آجر کوچک

آجر کوچک تاریخ را در یک خانه آجری قدیمی در ریوردیل به زندگی بازگرداند. این کافی شاپ شایان ستایش برانچ و ناهار خوشمزه را سرو می کند و یکی از بهترین پاسیوهای کوچک شهر را دارد.

کافی

وارد نیمه اول DOSC مرکز شهر شوید و در کافه Sober Cat خواهید دید. فضای DOSC دارای یک کافه با سرو قهوه Rogue Wave، یک بار کوکتل و یک استیک است. صبح برای یک قهوه توقف کنید و عصر برای خوردن یک استیک و کوکتل پیچیده برگردید.

اعتبار

Credo مجموعه‌ای از کافی‌شاپ‌های خواهر و برادر است که در بین مردم محلی به خاطر قهوه‌ی باکیفیت‌شان (و London Fogs برای آن دسته از افراد غیرقهوه‌دار) معروف هستند. هر فنجان قهوه Credo مملو از عطر و طعم خوب است. قهوه آنها تجارت مستقیم است، و تضمین می کند که کشاورزان آنها 25٪ نرخ بالاتری نسبت به قیمت های تجارت منصفانه دریافت می کنند.

قفل استوک قهوه

در Lock Stock، اسپرسو با احتیاط کشیده می‌شود، بیسکویت‌های خوش طعم تازه پخته می‌شوند و طبق سفارش حرارت داده می‌شوند، و کلوچه‌های انگلیسی روزانه برای انواع ساندویچ‌ها سرخ می‌شوند، که باعث می‌شود در محله‌ی مرکز شهر توقفی ضروری باشد.

کافه درمان

کافه رمدی یک قسمت رستوران هندی و پاکستانی و یک قسمت کافی بار است. اگر سریال پرطرفدار «دوستان» در ادمونتون فیلمبرداری می شد، بازیگران هر روز در محل خیابان جاسپر جمع می شدند. چای افسانه‌ای خانگی آن‌ها با بسته‌بندی مرغی سابجی ماسالا یا کره‌ای به خوبی جفت می‌شود.

دفتر قهوه

دفتر قهوه Jasper Avenue دارای انواع درخشش است: از لوستر برنجی ایتالیایی دهه 1950 و دستگاه اسپرسوساز فانتزی سفارشی Izzo گرفته تا لبخندهای درخشان صاحبان زن و شوهر. Coffee Bureau چای‌های Ace Coffee و Steven Smith بو داده محلی را در کنار کوکی‌های تازه پخته شده، کلوچه‌ها، کروسانت‌ها و نیبل‌های بدون گلوتن سرو می‌کند.

دم + بلوم

دوست دارید چند گل تازه داشته باشید؟ Brew+Bloom اولین کافه و بوتیک گل ادمونتون است. این یک مکان عالی برای خوردن یک لقمه یا نوشیدنی برای رفتن یا صرف شام با یک شرکت عالی در یک فضای آرام گل است. بعلاوه، این مکان عالی برای گرفتن عکس هایی با قابلیت اینستاگرام بسیار عالی است.

غذاهای چوب رز

Rosewood Foods یک غذاخوری محلی است که محصولات پخته شده دست ساز، صبحانه، ناهار و از همه بهتر… قهوه سرو می کند! آنها همچنین کیک های زیبایی ایجاد می کنند که می توانند با استفاده از مواد بدون گلوتن یا وگان درست شوند. در راه رفتن به محل کار، برای خوردن یک کاپ جو توقف کنید، یا صبحانه خود را با غذاهایی مانند نان تست فرانسوی نان ذرت (با بیکن، آووکادو، افرا پاپریکا و فلفل قرمز خرد شده) پر کنید.

The Grizzlar Coffee & Records

از سال 2018، The Grizzlar منبع، برشته کردن و سرو قهوه‌های منحصر به فرد میکرو لات و قهوه‌های تولید شده توسط جامعه خاص است. رستوران آنها در مرکز شهر ادمونتون حال و هوای پانک-راک دارد و برای عاشقان واقعی قهوه باید از آن بازدید کنند. طعم های متمایز و جسورانه در اینجا زندگی می کنند!

قهوه استاپ گپ

ممکن است درست از کنار این محله قهوه محلی عبور کنید و حتی متوجه نشوید، اما ما اینجا هستیم تا ببینیم که شما این کار را می کنید! قهوه Stopgap درست در محله زیبای الیور ترکیب می شود و با یک پیاده روی سریع به ساختمان قانونگذاری آلبرتا و پارک پاسبان Enzio Faraone (با چشم انداز عالی از دره رودخانه و پل سطح بالا) می رسد. این کافی شاپ شایان ستایش در یک خانه ایستگاهی عالی برای گرفتن یک قهوه برای قدم زدن شما است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *