تورها

دنیای دیزنی تغییرات متعددی را در رزرو پاس پارک ایجاد می کند

والت دیزنی ورلد تغییراتی را در سیستم رزرو پارک Pass فاش کرده است که به منظور بهبود و ساده‌سازی فرآیند رزرو بلیط برای همه بلیت‌ها، با قوانین جدید از 23 آگوست 2022 اعمال می‌شود. این پست شامل جزئیات به‌روزرسانی‌ها می‌شود و نظرات کاربردی آنها را به اشتراک می‌گذارد. تأثیر.

طبق اطلاعیه امروز، Walt Disney World رابط کاربری را برای رزرو Disney Park Pass در همه انواع بلیط به روز خواهد کرد. این بدان معنی است که همه – دارندگان بلیط پارک موضوعی، مهمانان استراحتگاه در محل، و دارندگان پاس سالانه – همگی از سیستم و جریان رزرو یکسانی در آینده استفاده خواهند کرد.

در حال حاضر، دارندگان بلیط چند روزه و APهای والت دیزنی ورلد، هر کدام از سیستم متفاوتی استفاده می کنند. این بدان معنی است که این رزروهای Park Pass باید جداگانه رزرو شوند و از “سطل” های مختلف رزرو خارج شوند. در آینده، مهمانان می‌توانند برای همه انواع بلیط و AP در یک تراکنش رزرو کنند.

در آن تراکنش واحد، حد بالای بلیت‌هایی که می‌توانند مجوزهای پارک دیزنی را در یک تراکنش رزرو کنند، به 30 بلیت افزایش می‌یابد که به میزان قابل توجهی از تعداد فعلی 12 بلیت افزایش می‌یابد. این احتمالاً روی بسیاری از شما تأثیر نخواهد گذاشت، اما قطعاً تأثیر خواهد گذاشت. برای گردهمایی های خانوادگی و سایر رزروهای گروهی مانند تیم های ورزشی جوانان مفید باشد.

توجه داشته باشید که اگر قبلاً برای بعد از 23 آگوست رزرو کرده اید، رزرو خود را لغو نخواهید کرد. مجوزهای پارک دیزنی موجود بدون هیچ اقدامی از سوی مهمان به سیستم رزرو جدید منتقل می‌شوند.

این تازه شروع تغییرات است. یکی دیگر از موارد مهم به تغییرات Disney Park Pass می‌رسد، که قبلاً چیزی نبود. در گذشته، باید لغو و رزرو می‌کردید، به این امید که موجودی که در تقویم Park Pass مشاهده می‌کردید واقعاً در سیستم وجود داشته باشد.

در آینده، مهمانان اکنون گزینه تغییر را برای رزروهای Disney Park Pass خود خواهند داشت. این ویژگی جدید برای برخی یا همه اعضای حزب شما در دسترس خواهد بود.

از نظر عملی، فرض کنید که من و سارا برای Magic Kingdom رزرو کردیم که اکنون به طور کامل رزرو شده است. او هنوز هم می‌خواهد به آنجا برود، اما من احساس می‌کنم مجبورم به استودیوی هالیوود بروم تا ببینم آیا اولاف روسری فصلی بر سر دارد یا نه و احتمالاً آن اخبار سخت را پوشش می‌دهد. از 23 آگوست، می‌توانیم گذرنامه پارک دیزنی را تغییر دهیم تا مرا به DHS تغییر مسیر دهد، بدون اینکه او رزرو پادشاهی جادویی را از دست بدهد.

(نکته مهم: اولاف روسری فصلی به سر ندارد. آدم برفی احمق که از هالووین متنفر است.)

علاوه بر این، مجوزهای پارک دیزنی به یک بلیط خاص و نه پروفایل مهمان در My Disney Experience گره خورده است.

این چند پیامد دارد. اول، مهمانان می توانند به هر دلیلی چندین نوع پذیرش داشته باشند و بلیطی را که می خواهند به آن رزرو پارک اختصاص دهند، انتخاب کنند. این احتمالاً بسیار مهم است، اما از نظر تئوری باید برخی از “مشکلات اولویت بلیط” را که برخی افراد تجربه کرده اند، از بین ببرد. (اگر نمی دانید این به چه معناست، تقریباً مطمئناً تأثیری روی شما نخواهد داشت.)

دوم، مهمانان ممکن است ایمیل متصل به رزرو پاس دیزنی پارک را تغییر دهند. این بدان معنی است که مهمانان می توانند ایمیل متفاوتی نسبت به حساب My Disney Experience خود انتخاب کنند.

من کاملاً مطمئن نیستم که این چه چیزهای مثبتی را ارائه می دهد، اما به نظر شبیه نحوه کار در دیزنی لند است. نکته منفی، حداقل از دیدگاه من، این است که دیزنی لند برای هر رزرو یک ایمیل ارسال می کند. (من حدس می‌زنم یک نکته مثبت ممکن است این باشد که برخی افراد این را می‌خواهند، و رزرو در ایمیل اصلی‌شان نشان داده شود – که ممکن است به MDX وابسته نباشد؟)

در نهایت، قطع کردن رزرو از نمایه مهمان و بلیط به این معنی است که ارتقاء بلیط‌های مستقل به بسته‌های تعطیلات منجر به “لغو فوری” همه رزروهای Disney Park Pass می‌شود که در بلیط قبلاً رزرو شده انجام شده‌اند. رزرو New Park Pass الزامی است، زیرا شماره تأیید با روند ارتقا تغییر می کند.

جالب است که ببینیم این واقعاً چگونه و آیا اتفاق می افتد یا خیر. من شخصاً امیدوارم که در واقع خودکار نباشد. اگر یک شماره تأیید تغییر یافته باعث لغو فوری شود، می‌توانم ببینم که این اتفاق ناخواسته رخ می‌دهد. من هیچ پایه ای برای این ترس ندارم – این واقعا یک “ترس” نیست، این یک اغراق جزئی است. با این وجود، با توجه به اینکه سیستم‌های دیزنی تا چه اندازه می‌توانند پر زرق و برق باشند، ترجیح می‌دهم به جای پاک کردن سیستم‌های فعال، از طرف سیستمی که رزروهای «زامبی» بیش از حد دارد اشتباه کنم. هرچند شاید مبنای خوبی برای این تغییر وجود داشته باشد.

با تغییرات و «پیشرفت‌ها» (برخی واقعی، برخی مستحق نقل قول‌های هوا) از سر راه، اجازه دهید به آنچه که باقی مانده است بپردازیم.

اول، اگرچه ارتباط رزروها از My Disney Experience به چندین روش قطع خواهد شد. همچنان باید از طریق DisneyWorld.com گذرنامه های پارک دیزنی ایجاد کنید. این دکمه (احتمالاً) همچنان در برنامه وجود خواهد داشت، اما همچنان شما را به وب سایت می برد تا رزرو کنید.

دوم و مهمتر از همه، هنوز سطل های جداگانه ای از رزرو برای پاسداران سالانه و هر کس دیگری وجود خواهد داشت.

در حال حاضر، سه سطل در تقویم پاس دیزنی پارک نمایش داده شده است: بلیط پارک تم، مهمانان انتخابی توچال و پاسپورت سالانه. از نظر فنی، دو مورد اول قبلاً به صورت داخلی ترکیب شده‌اند و در دسترس بودن AP بر اساس ردیف تقسیم می‌شود.

همه اینها ثابت خواهند ماند، به این معنی که در دسترس بودن رزرو می تواند برای دارندگان بلیط معمولی بهتر یا بدتر از APها باشد. این است روند که در حال ساده سازی است، نه در دسترس بودن.

برخی گمانه زنی ها مبنی بر این که به دلیل شکایت Magic Key تغییر خواهد کرد، وجود دارد. این ممکن است در نهایت درست باشد، اما اکنون این اتفاق نمی افتد. (شخصا من به شدت شک دیزنی به طور داوطلبانه این کار را انجام خواهد داد – آن چیزی را که آنها حتی قبل از بسته شدن می خواستند با رزروهای AP انجام دهند، کاهش می دهد. اگر دیزنی راه خود را دارد، رزرو برای پاسداران سالانه اینجاست.)

تا جایی که من می دانم، این همه چیز است. برخی از جزئیات هنوز کاملاً از اطلاعیه و اطلاعات شفاف سازی متناقض مشخص نیست (به ویژه، آنچه در هنگام ارتقاء بلیط ها به بسته های تعطیلات اتفاق می افتد)، اما ما باید به طور قطع بدانیم که همه اینها فردا چگونه کار می کند.

برخی از این تغییرات بهبودهای تکراری هستند که سیستم Disney Park Pass را برای برخی افراد بهبود می بخشد. برخی دیگر نسبتاً ناچیز هستند یا مشکلات بالقوه خود را ایجاد می کنند. جالب خواهد بود که ببینیم در عمل چگونه همه چیز از بین می رود. ما تماشا خواهیم کرد و در صورت بروز مشکل به شما اطلاع خواهیم داد!

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

تفکرات شما

نظر شما در مورد این تغییرات و پیشرفت‌ها در سیاست‌ها و پروتکل رزرو پارک دیزنی در والت دیزنی ورلد چیست؟ به طور خاص از هر یک از این به روز رسانی ها خوشحال هستید یا ناراضی؟ فکر می‌کنید بزرگ‌ترین «به‌روزرسانی» حذف کامل پارک پاس است، یا از طرفداران اطمینانی هستید که سیستم ارائه می‌کند؟ آیا با ارزیابی ما موافقید یا مخالف؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *