دسته‌بندی نشده

بررسی در محل: دماغه حس، دریاچه گاردا

در حالی که دریاچه کومو ایتالیا توجه مردم را به خود جلب می کند، دریاچه گاردا بی سر و صدا با مدل شیک و شیک پنج ستاره ارتقا یافته است. دماغه حس استراحتگاهی که در ژوئیه 2023 افتتاح شد. بخشی از آرامش با پیچ و تاب از لذت ایتالیایی، ملک مدرن و 55 سوئیتی، بر فراز دریاچه با چشم‌اندازهای درخشان آب بی‌پایان، استخرهای خیره‌کننده و یک آبگرم فوق‌العاده یکی از مواردی است که می‌توانید در رادار شما قرار دهید. برای سال 2024، به خصوص برای یک فرار عاشقانه.

Cape of Senses پروژه پرشور برادران کریستین و یوهانس مارگزین و پدرشان یوهان است که از دهه 1970 اداره سلامتی آلپیانا را در کوه‌های تیرول جنوبی اداره می‌کنند. برای سال ها، خانواده آرزوی افتتاح یک ملک خواهر در منطقه دریاچه ها را داشتند. هنگامی که آنها در سال 2018 در یک باغ زیتون با مناظر تماشایی دریاچه گاردا برای فروش اتفاق افتادند، فرصتی برای ایجاد استراحتگاهی که تصور می کردند فرا رسید.

این ملک در حدود 45 دقیقه رانندگی از ورونا، حدود 700 فوت بالاتر از دریاچه گاردا قرار دارد، کل این ملک توسط معماران ایتالیایی هوگو دمتز و آلسیا دمتز هوشمندانه طراحی شده است در یک انحنای ملایم به طوری که هر اتاق از طریق پنجره های شیشه ای از کف تا سقف، منظره دریاچه را ارائه می دهد. . این ساختمان که از چوب و سنگ محلی در سایه های کم رنگ ساخته شده است، بدون زحمت با محیط اطراف ترکیب می شود. آبگرم و استخرهای بی‌نهایت با مهربانی به چمنی به سبک مدیترانه‌ای می‌ریزند که درختان زیتون دوباره کاشته شده و صندلی‌های آفتاب‌گیری در موقعیت مناسبی قرار دارند تا – حدس زدید – مناظر آب را تماشا کنید و با شریک زندگی‌تان در کنار دریاچه زندگی آهسته‌تری داشته باشید. .

دو رستوران هتل سنت غنی آشپزی دریاچه های ایتالیا را در خود جای داده و از مواد اولیه محلی استفاده می کنند.
(شنل حواس)

در داخل، محیط به همان اندازه آرام با رنگ های ملایم، نورپردازی گرم و مبلمان مدرن ایتالیایی طراحی شده است. پذیرش، لابی و رستوران بزرگ با تراس های بزرگ برای لذت بردن از غذا، نوشیدنی و مکالمه و در عین حال تحسین مناظر است. جمعیت قطعاً از نوع “لوکس آرام” هستند، با زوج هایی که با لباس های ساده و خوش تراش استراحتگاه یا وسایل یوگا استراحت می کنند. در حالی که استراحتگاه “فقط بزرگسالان” است، کودکان 14 سال و بالاتر را می پذیرد. ما یک خانواده با نوجوانان مسن‌تر و یک زوج با یک سگ را دیدیم (حیوانات خانگی در پنج سوئیت مجاز هستند، اما در مکان‌های عمومی مجاز نیستند)، اما آنها دورتر بودند.

کارکنان جذاب هستند، خوشحال هستند که نکات محلی را به اشتراک می‌گذارند و ترتیب می‌دهند که کجا بروید—یعنی اگر زحمتی برای رفتن دارید. مدیر کل آلینا دویچ به ما می گوید که بسیاری از مردم این کار را نمی کنند. آنها ترجیح می دهند ارتباط خود را قطع کنند و از سوئیت های بزرگ، درمان های آبگرم، زمین های زیبا و غذاهایی که محصولات محلی شمال ایتالیا را جشن می گیرند، لذت ببرند.

شش گزینه سوئیت

از 55 سوئیت، شش گزینه وجود دارد. همه به یکباره مینیمالیستی و مجلل هستند. طراحی هوشمندانه و مبلمان معاصر ظریف باعث می‌شود اتاق‌های مهمان بزرگ‌تر از متراژ مربع باشند، احتمالاً به دلیل مناظر وسیع و تراس‌های بزرگ. ما در اتاق شماره 101، یک سوئیت جونیور، ابتدایی ترین و در عین حال بسیار جادار با مساحت نزدیک به 550 فوت مربع، ماندیم. با بالا رفتن سطح سوئیت‌ها، فضای بیشتری و فضای سلامتی با حمام مستقل در اختیار خواهید داشت. مطمئناً ارزش این را دارد که یکی از سوئیت‌های دوبلکس اسکای را رزرو کنید، سوئیت اسکای شماره 210 را دیدیم که فضاهای خواب و نشیمن را در 800 فوت مربع، با یک تراس خصوصی گسترده (750 فوت مربع) روی پشت بام با جکوزی گسترش می‌دهد. یک منطقه حمام آفتاب با صندلی‌های استراحت و یک تخت آفتاب‌گیر سایه‌دار برای لذت بردن از غروب‌های نارنجی شدید – به رنگ Aperol spritz – یا استراحت در زیر ستاره‌ها در عصر. همه اتاق‌ها دارای دوش‌های بارانی بزرگ، صندلی‌های استراحت برای استراحت و مینی‌بار هستند که با محصولات محلی مانند آجیل، زیتون، حتی مخلوط‌کن‌های نوشیدنی خانگی ساخته شده با لیمو و گیاهان محلی، پر شده است.

حفاری های برتر: سوئیت دوبلکس دولوکس اسکای استخر، که دارای یک دیوار کامل از پنجره ها با منظره پانوراما مشرف به دریاچه گاردا و یک تراس عظیم (1000 فوت مربع) با استخر خصوصی، صندلی های نشیمنگاهی و یک تخت آفتابگیر سایه دار کینگ است.

دماغه حس
اسپای هتل دارای دو استخر، یک استخر بی نهایت مشرف به دریاچه گاردا و یک استخر است.
(شنل حواس)

آبگرم و رفاه

اسپای Senses با مساحت 20000 فوت مربع چشمگیر است و همانطور که از نامش پیداست، تمام جعبه‌های حسی را مشخص می‌کند و در عین حال مهمانان را تشویق می‌کند که اخلاق یک قدم به عقب، استراحت و شارژ مجدد را بپذیرند. به دلیل استفاده از محصولات MEI (Migliori Erbe Italiani، به معنای “بهترین گیاهان ایتالیایی”) که با گیاهان دارویی وحشی که با دست برداشت شده اند، با استفاده از محصولات MEI (Migliori Erbe Italiani، به معنی “بهترین گیاهان ایتالیایی”) با استفاده از رایحه های اسطوخودوس، رزماری، مرکبات و آویشن در اسپا، خلق و خوی شما تغییر می کند.

ما روزهایمان را با یک جلسه یوگا روزانه شروع کردیم و به دنبال آن مدیتیشن و نفس کشیدن (معمولاً روی یک سکوی بیرون برگزار می شد؛ متأسفانه باران می بارید). خوشبختانه، یک استودیوی یوگای سرپوشیده دوست‌داشتنی نیز وجود دارد، که یکی از دلایلی است که Senses Spa به زیبایی کار می‌کند، فضا به‌طور یکپارچه در داخل و خارج ترکیب می‌شود. این هتل در دو طبقه با یک استخر بی‌نهایت با جکوزی، یک استخر روباز مجزا، یک سالن تناسب اندام گسترده با جدیدترین تجهیزات، چندین منطقه سونا و بخار، یک کتابخانه ویژه و اتاق استراحت ساخته شده است. ما جلسه خود را در سونا فنلاند با جولیو تاگلیاساکی، مدیر سلامتی در اسپا، دوست داشتیم که توپ‌های بزرگی از یخ پر از گیاهان را روی زغال‌های داغ قرار داد. سپس با استفاده از یک حوله خیس عطر را به اطراف منتقل کرد. بی نظیر بود.

آبگرم دماغه حس
اسپای Senses در 20000 فوت مربع فضا پراکنده شده است. در اینجا اتاق استراحت نشان داده شده است.
(شنل حواس)

برای ترمیم، هفت اتاق درمانی شامل اتاق درمان زوج ها وجود دارد. درمان‌های اسپا از درمان‌های شرقی و غربی استفاده می‌کنند و از محصولات گیاهی و طبیعی MEI استفاده می‌کنند. ما ماساژ آروماتراپی آرامش بخش را امتحان کردیم که از حرکات آهسته دست برای بهبود سلامتی و روغن بادام شیرین و اسانس های آرامش بخش مخصوص فصل استفاده می کند. یسرا درمانگر ما اسطوخودوس اضافه کرد.

یکی دیگر از درمان‌های آبگرم مشخص، Senses Pinda است، یک ماساژ دو ساعته که به روش‌های مختلف روی آزادسازی عضلات کار می‌کند، ابتدا از پدهای داغ با گیاهان وحشی برای گرم کردن بدن استفاده می‌کند و سپس با استفاده از روغن هسته انگور، روغن زیتون و یک ماساژ عمیق‌تر انجام می‌شود. اسانس مرکبات، رزماری و ریحان را مخلوط کرده و با ماساژ صورت به پایان می رسد. Inner Sound یکی دیگر از درمان‌هایی است که نباید از دست داد، فقط کمتر از یک ساعت ماساژ سر همراه با صداهای آرامش‌بخش از کاسه‌های آواز تبتی را ترکیب می‌کند. بیشتر ماساژها را می توان به صورت زوجی یا در خلوت سوئیت شما انجام داد. برای رزرو اسپا، با Jasmine Voltan ([email protected])، مدیر آبگرم.

همانطور که قول داده بودید، در کمترین زمان به تمام حواس خود دست پیدا کرده اید: بوی باورنکردنی می دهد، همه چیز بسیار قابل لمس است، سکوت یا موسیقی آرامبخش وجود دارد، مناظر خیره کننده دریاچه در همه جا وجود دارد، و ما عاشق تنقلات خوشمزه و فراوان – دمنوش های گیاهی، خشک شده هستیم. میوه، آجیل و کلوچه های خانگی.

دماغه حس
اسپا دارای هفت اتاق درمانی، از جمله اتاق درمان زوجین است.
(شنل حواس)

ناهار خوری

دو رستوران هتل سنت غنی آشپزی دریاچه های ایتالیا را با تاکید بر مواد اولیه محلی در خود جای داده اند. به علاوه، همیشه گزینه ای برای صرف غذا در اتاق وجود دارد. پخش صبحانه چیزی است که حتی با توجه به استانداردهای هتل های لوکس، با مجموعه ای دلپذیر از گوشت ها، پنیرها و شیرینی های لذیذ با کیفیت بالا، شگفت انگیز است. چه به صورت بوفه و چه به صورت آلاکارته، بهتر است هر دو را کنار هم و با اسپرسو در دست و دریاچه را تحسین کنید.

منوی Osteria La Pergola مزه‌های روستایی روستایی و غذاهای کنار دریاچه را جشن می‌گیرد و به میراث ایتالیایی هتل وفادار می‌ماند. فکر کنید ظروف مانند گوشت گوساله با سس تن، اسپاگتی با سه نوع گوجه فرنگی و پنیر Stracciatella di Bufala بسیار خامه ای و ماهی تازه و نفیس با رادیکیو سرو می شود. با نزدیک شدن به عصر، رستوران Al Tramonto سرآشپز فرانچسکو پاوان مکانی باشکوه برای تماشای غروب نارنجی خورشید با نوشیدنی و لذت بردن از غذای عالی ایتالیایی بسیار خوشمزه است. هنر آشپزی فرانچسکو که در برخی از بهترین رستوران‌های ونیز آموزش دیده، داستانی را در هر بشقاب می‌پیوندد و تضاد طعمی شگفت‌انگیزی را ارائه می‌کند. ما عاشق ریزوتو چغندر، تارتار گوشت گاو با سیر وحشی و راویولی خرگوش با آب زیتون سبز و فلفل قرمز بوداده بودیم. حتما جای دسر را بگذارید. تارت لیمو – که شبیه یک لیمو واقعی به نظر می رسد – فوق العاده خوب است.

دماغه حس
صبحانه در تراس Terrazza degli Ulivi سرو می شود. چه به صورت بوفه و چه آلاکارته، هر دو با قهوه میل می شوند.
(شنل حواس)

تجربیات دریاچه گاردا

دربان جورجیا اسلاگنافی ([email protected]) محبوب ترین تجربیات را از تورهای خصوصی قایق بادبانی غروب آفتاب و مزه شراب در انبار بارریک گرفته تا کلاس های آشپزی و گلف به اشتراک گذاشت. ما چیز غیرعادی تری را انتخاب کردیم: تور Le Prandine، یک باغ زیتون محلی برای آشنایی با گونه ها و فرآیند و البته مزه کردن روغن های برنده جایزه و لذت بردن از یک ناهار پیک نیک. ما همچنین بعدازظهرها را برای گشت و گذار در بوتیک ها و کافه های جذاب روستاهای مجاور توری دل بناکو و گاردا در حمل و نقل برقی فیات 500 هتل که برای مهمانان رایگان است، صرف کردیم.

خوب است بدانید: این هتل حداقل سه شب اقامت دارد و بهترین زمان برای بازدید از بهار تا پاییز است. در ژانویه به مدت سه هفته بسته می شود.

نکته برتر: مدیر کل آلینا دویچ ([email protected]; +39-045-430-1430) بهترین نقطه تماس برای مشاوران سفرهای لوکس برای ارسال VIP یا هماهنگی های ویژه است.

مقالات مرتبط

سر دربان بورگو سان وینچنزو جایزه لوح طلایی را به دست آورد

این مسیر پیاده روی “بالا” مسافران را از میان کوه های آلپ می برد

Starhotels از جزئیات طراحی هتل گابریلی در ونیز رونمایی کرد

رستوران کاوالیری رم برای تغییر ظاهر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *