تورها

تاریخ ها، جزئیات و قیمت بلیط هالووین مهمانی Oogie Boogie Bash 2023

دیزنی لند تاریخ‌ها، جزئیات و قیمت‌های Oogie Boogie Bash – A Disney Halloween Party را اعلام کرده است که از اوایل سپتامبر شروع می‌شود و تا 31 اکتبر 2023 ادامه خواهد داشت. چه چیز دیگری باید انتظار داشت

در حالی که دیزنی لند جزئیات کاملی را منتشر نکرده است، ما اکنون تصویر بسیار خوبی از آنچه در فصل هالووین امسال به دنبال خواهد داشت (نگاه کنید به ما کامل است) داریم. راهنمای 2023 هالووین در استراحتگاه دیزنی لند برای همه چیز فراتر از Oogie Boogie Bash)، با شروع فصل ترسناک در اولین جمعه سپتامبر 2023، درست به موقع برای تعطیلات آخر هفته روز کارگر.

همانطور که معمول است، Oogie Boogie Bash 2023 تا اندکی بعد از بقیه جشن ها و سرگرمی های هالووین شروع نمی شود. خبر خوب – اگر رویداد را دوست دارید، خبر بد اگر دوست ندارید – این است که Oogie Boogie Bash زودتر از همیشه و با مجموع ۲۵ تاریخ رویداد برای هالووین ۲۰۲۳ شروع می‌شود که ۲ شب بیشتر از سال گذشته است…

Oogie Boogie Bash – یک مهمانی هالووین دیزنی در تاریخ 5 سپتامبر 2023 آغاز می شود و تا 31 اکتبر 2023 ادامه خواهد داشت. رویداد با ظرفیت محدود و با بلیط جداگانه در 25 شب در سال 2023 برگزار می شود و سرگرمی خانوادگی برای همه مهمانان خواهد بود. این فرصت در زمان هالووین است.

در اینجا لیست کاملی از تاریخ‌ها و قیمت‌ها برای هر شب Oogie Boogie Bash – جشن هالووین دیزنی در سپتامبر 2023 آمده است:

  • 5 سپتامبر 2023 – 134 دلار
  • 7 سپتامبر 2023 – 144 دلار
  • 10 سپتامبر 2023 – 159 دلار
  • 12 سپتامبر 2023 – 134 دلار
  • 14 سپتامبر 2023 – 144 دلار
  • 17 سپتامبر 2023 – 159 دلار
  • 19 سپتامبر 2023 – 134 دلار
  • 21 سپتامبر 2023 – 144 دلار
  • 24 سپتامبر 2023 – 159 دلار
  • 26 سپتامبر 2023 – 144 دلار
  • 28 سپتامبر 2023 – 144 دلار

Oogie Boogie Bash – A Disney Halloween Party – تاریخ و قیمت اکتبر 2023:

  • 1 اکتبر 2023 – 169 دلار
  • 3 اکتبر 2023 – 159 دلار
  • 5 اکتبر 2023 – 159 دلار
  • 8 اکتبر 2023 – 169 دلار
  • 10 اکتبر 2023 – 159 دلار
  • 12 اکتبر 2023 – 159 دلار
  • 15 اکتبر 2023 – 169 دلار
  • 17 اکتبر 2023 – 159 دلار
  • 19 اکتبر 2023 – 159 دلار
  • 22 اکتبر 2023 – 169 دلار
  • 24 اکتبر 2023 – 169 دلار
  • 26 اکتبر 2023 – 169 دلار
  • 29 اکتبر 2023 – 189 دلار
  • 31 اکتبر 2023 – 189 دلار

در مقایسه قیمت بلیط Oogie Boogie Bash 2023 با سال گذشته، به نظر می رسد که تقریباً هر تاریخ 5 دلار یا 10 دلار گران تر از سال گذشته است. پیش از این، محدوده قیمت 129 دلار تا 179 دلار بود، در مقابل 134 تا 189 دلار در سال جاری.

وقتی صحبت از همه چیزهای دیزنی لند می شود، افزایش قیمت یک واقعیت واقعی است. با توجه به سرعت ثبت رکوردی که تمام تاریخ های Oogie Boogie Bash در سال گذشته به فروش رسید، صادقانه خود را برای افزایش قیمت بدتر/بالاتر از 5 تا 10 دلار آماده می کردیم. بدیهی است که بسیار گران است، اما به نظر می رسد که تقاضای ناراضی زیادی در سال گذشته وجود داشت، و ما می ترسیدیم که اقامتگاه دیزنی لند قیمت ها را به 149 دلار در قیمت پایین و 199 دلار در سطح بالا برساند. پس حداقل آنقدر که می‌توانست بد نیست؟

بلیت‌های Oogie Boogie Bash 2023 – A Disney Halloween Party که از 27 ژوئن 2023 آغاز می‌شود (نه زودتر از ساعت 9 صبح اقیانوس آرام) به فروش می‌رسد. در این تاریخ، تعداد محدودی بلیط Oogie Boogie Bash برای دارندگان Magic Key پیش فروش می شود.

بلیت‌های Oogie Boogie Bash 2023 – A Disney Halloween Party از تاریخ 29 ژوئن 2023 (نه زودتر از ساعت 9 صبح اقیانوس آرام) برای عموم فروخته می‌شود.

این تقریباً مشابه آنچه در سال گذشته اتفاق افتاد، وجود دارد، البته با اعلام رسمی تقریباً دو هفته زودتر.

فروش بلیت‌های Oogie Boogie Bash سال گذشته که از 28 ژوئن آغاز شد، به‌عنوان پیش‌فروش منحصراً برای دارندگان کلید جادویی آغاز شد. در 30 ژوئن، عموم مردم توانستند بلیط Oogie Boogie Bash را خریداری کنند.

سال گذشته نیز یک صف مجازی چند ساعته برای خرید بلیط در 28 ژوئن و 30 ژوئن وجود داشت. حدود 4 ساعت طول کشید تا بلیط مهمانی خود را در 28 ژوئن خریداری کنیم. برخی از دارندگان کلید جادویی انتظار کوتاه تری داشتند و برخی دیگر زمان طولانی تری را گزارش کردند. . صف نیز یکی دو بار خراب شد و در هنگام بررسی پرداخت مشکل داشت.

همه اینها تقریباً برای دوره مشابه هستند، و پیش بینی خوبی از آنچه برای سال 2023 باید انتظار داشت. Boogie Bash کاملاً فروخته شد.

با توجه به اینکه فروش Magic Key AP چندین بار از آن زمان از سر گرفته شده است و تقاضای متوقف شده شروع به از بین رفتن خود کرده است. ممکن است که افراد محلی SoCal به اندازه سال گذشته تمایلی به خرید بلیط های Oogie Boogie Bash 2023 ندارند. برعکس، این امکان نیز وجود دارد که تعداد بیشتری از Magic Key Passholders به ​​معنای فروش بیشتر تاریخ Oogie Boogie Bash در طول دوره پیش فروش باشد.

اساساً غیرممکن است که بدانیم چه اتفاقی خواهد افتاد و ما قمار را با یک پیش‌بینی ضعیف توصیه نمی‌کنیم. ما مطمئناً بلیط های Oogie Boogie Bash 2023 خود را در اسرع وقت می خریم، و به شدت توصیه می شود اگر می دانید که می خواهید در رویداد امسال شرکت کنید، همین کار را انجام دهید. حتی اگر امسال تقاضا چندان قوی نباشد، مهمانی های هالووین احتمالاً تا اواخر آگوست یا اوایل سپتامبر 2023 فروخته می شوند. این چیزی است که هر سال گذشته اتفاق افتاده است!

تعداد بلیت‌های موجود برای هر تاریخ رویداد Oogie Boogie Bash – A Disney Halloween Party در 2023 محدود است و بلیط‌های رویداد فقط برای تاریخ و ساعت رویداد خاص معتبر هستند. هزینه پارکینگ در قیمت بلیط لحاظ نشده است. هیچ تخفیفی برای Oogie Boogie Bash امسال ارائه نخواهد شد.

بلیط ها باید به صورت آنلاین خریداری شوند و در روز برگزاری در دسترس نیستند. محدودیت 8 بلیط برای هر نفر، در هر تاریخ رویداد وجود دارد. بلیط برای مهمانان 2 سال و کمتر الزامی نیست. بلیط ها غیرقابل استرداد هستند و نمی توان آنها را مجدداً فروخت یا برای اهداف تجاری منتقل کرد.

لباس‌ها تابع دستورالعمل‌های دیزنی هستند و نباید مانع یا توهین‌آمیز باشند دستورالعمل های لباس رویداد ویژه برای محدودیت ها شرکت‌کنندگان در جشن هالووین یک گواهینامه سوغاتی و راهنمای رویداد و دانلود نامحدود عکس‌های دیجیتال Disney PhotoPass که در طول مهمانی گرفته شده‌اند دریافت خواهند کرد. (مدارک و راهنماها به یک نفر برای هر فرد بلیط محدود می شود.)

علاوه بر تاریخ ها و قیمت بلیط، دیزنی لند جزئیات بیشتری را در مورد Oogie Boogie Bash 2023 – A Disney Halloween Party نیز اعلام کرده است. اول، یک بار دیگر شامل پذیرش زودهنگام در Disney California Adventure می‌شود که از ساعت 3:00 بعد از ظهر شروع می‌شود—بدون نیاز به رزرو پارک موضوعی.

2023 Oogie Boogie Bash – A Disney Halloween Party همچنین دارای مسیرهای درمانی همه جانبه خواهد بود. در طول این موارد، می‌توانید در مسیرهایی که موسیقی الهام‌گرفته از هالووین، دکورهای سرگرم‌کننده و خود شخصیت‌های شرور را ارائه می‌دهند، چیزهای خوبی مانند M&M، SKITTLES، SNICKERS و سایر موارد مورد علاقه هالووین را جمع‌آوری کنید، زیرا آنها بر جشن‌ها از تاج و تخت خود نظارت می‌کنند.

علاوه بر این برخوردهای گذرا که توسط تبهکاران برجسته شده است، شخصیت های دیگری نیز با شخصیت های محبوب و کمیاب ملاقات و احوالپرسی خواهند داشت که برخی از آنها لباس های هالووین خود را به تن خواهند کرد.

سرفصل سرگرمی برای Oogie Boogie Bash 2023 – یک مهمانی هالووین دیزنی، رژه بسیار سرگرم کننده است. میکی و مینی ماوس، به‌علاوه شخصیت‌های شرور محبوب دیزنی، در این مجموعه سواره‌روی بالماسکه با روحیه حضور دارند.

همچنین میکی ترفند و درمان وجود دارد – میکی و دوستانشان را در تیتر یک برنامه زنده پر از داستان های نه چندان ترسناک هالووین تماشا کنید. علاوه بر آن، گرووی محبوب ویلین ها بازخواهد گشت – مسیر چالش نهر ردوود را مانند قبل کاوش خواهد کرد، زیرا دنیای شرورهای دیزنی از طریق صحنه های اثیری مملو از رنگ، صدا، نور و سایه بسیار زیبا آشکار می شود.

برای دومین سال متوالی، World of Color – Villainous در Oogie Boogie Bash ارائه نخواهد شد. در این مرحله، به جرات می توان گفت که این نمایش دیدنی شب هالووین برای همیشه بازنشسته شده است. بر اساس گزارش ها، نقدهای بسیار متفاوت و امتیازات پایینی از رضایت مهمانان را به خود اختصاص داد.

در نهایت، ما مشتاقانه منتظر Oogie Boogie Bash 2023 هستیم. ما واقعاً از چند سال اول این جشن هالووین لذت بردیم و واقعاً امیدوار بودیم که دیزنی لند بر اساس آن موفقیت ساخته شود و آن را برای امسال افزایش دهد، زیرا هنوز در مقایسه با مهمانی نه چندان ترسناک هالووین میکی از هر نظر به جز شخصیت ها کم است. (که در Oogie Boogie Bash بسیار بسیار خوب هستند).

به طور خاص، تجلی بخشیدن به رژه و افزودن یک قطعه دیگر از سرگرمی سنگ بنا – در حالت ایده آل، یک نمایش صحنه ای یا یک نسخه جدید هالووین از World of Color – واقعاً به ارتقای رویداد کمک می کند. البته، جمعیت‌شناسی بین پارک‌های کالیفرنیا و فلوریدا متفاوت است، بنابراین شاید این دقیقاً همان چیزی است که اکثر مردم محلی دیزنی‌لند از این رویداد می‌خواهند. همچنین این واقعیت وجود دارد که دیزنی لند بیشتر برای هالووین به عنوان یک کل انجام می دهد، و بیشتر آن در پذیرش منظم گنجانده شده است.

آخرین نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که دیزنی لند احتمالا هنوز یک یا دو شگفتی در آستین خود دارد. سال گذشته، خواهران ساندرسون از هوکوس پوکوس و دیگر شخصیت های شرور در آخرین لحظه اضافه شدند که اعلام شد. بعد از بلیط ها قبلا فروخته شده بود این بسیار رایج است – دیزنی لند اغلب با بودجه تبلیغاتی دیزنی+ یا استودیوهای فیلم، شخصیت‌هایی را به Oogie Boogie Bash اضافه می‌کند.

اگر به شرکت در رویداد امسال فکر می‌کنید، اما نمی‌دانید که آیا ارزش پول را دارد، هر قسمت از سرگرمی چگونه است یا هر چیز دیگری، به‌روزرسانی‌های ما را بررسی کنید. راهنمای مهمانی هالووین Oogie Boogie Bash 2023.

برنامه ریزی برای تعطیلات کالیفرنیای جنوبی؟ برای معاملات پذیرش پارک، نکاتی برای صرفه جویی در هزینه بلیط دیزنی لند را بخوانید. در بررسی ها و رتبه بندی هتل های آناهیم درباره هتل های داخل و خارج از سایت اطلاعات کسب کنید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران دیزنی لند ما را بررسی کنید. برای ایده‌های منحصربه‌فرد درباره چیزهایی که سفر شما را بهبود می‌بخشد، بررسی کنید چه چیزهایی را برای دیزنی بسته بندی کنید. برای مشاوره جامع، با ما مشورت کنید راهنمای برنامه ریزی تعطیلات دیزنی لند. در نهایت، برای راهنما فراتر از دیزنی، ما را بررسی کنید برنامه های سفر کالیفرنیای جنوبی برای سفرهای یک روزه به لس آنجلس، لاگونا بیچ، و هزاران مکان دیگر!

اندیشه های تو

آیا در Oogie Boogie Bash سال گذشته شرکت کردید؟ آیا با ارزیابی من از جشن هالووین مخالف هستید؟ آیا از قبل برای Oogie Boogie Bash 2023 – A Disney Halloween Party برنامه ریزی کرده اید؟ شخصیت های جدید یا بازگشتی مورد علاقه ای که امیدوارید در رویداد 2023 معرفی شوند؟ آیا قبلاً لباس خود را برای آن ساخته اید؟ هر سوالی دارید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *