تورها

نحوه اصلاح رزروهای لایتنینگ لین: یک تغییر دهنده بازی Genie+!

هر دو برنامه Walt Disney World و Disneyland به روز شده اند تا اکنون به خریداران Genie+ امکان تغییر انتخاب های Lightning Lane خود را بدهند. این پست روند گام به گام ایجاد تغییرات در رزرو سواری را نشان می دهد، چرا این یک معامله بزرگ است، و نحوه استفاده استراتژیک از آن برای به دست آوردن ارزش بیشتر از FastPass پولی.

قبلاً هر لایتنینگ لین را رزرو می کردید، نمی توانستید زمان یا جاذبه را تغییر دهید. این برخلاف Advance Dining Reservations، FastPass+ یا تقریباً هر رزرو دیگری بود که در برنامه My Disney Experience برای Walt Disney World یا برنامه Disneyland قابل رزرو بود.

در عوض، اگر برنامه‌هایتان تغییر کرد یا زمان بهتری دیدید، باید رزرو سفر لایتنینگ لین خود را لغو و رزرو کنید. این یک سیستم عینی افتضاح بود به دلایلی که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. دکمه اصلاح یک ارتقاء بی چون و چرا است و باید از روز اول وجود داشته باشد. صرف نظر از این، نحوه استفاده از ویژگی اصلاح در اینجا آمده است…

چند راه مختلف برای دسترسی به ویژگی اصلاح وجود دارد. از صفحه «روز من»، باید یک «…» را در انتخاب Genie+ LL خود ببینید.

روی دکمه «…» ضربه بزنید تا گزینه‌های شما برای آن رزرو سوار لایتنینگ لین ظاهر شود…

از این منوی کشویی، “Modify Plan” را انتخاب کنید.

باید خیلی شهودی باشد

همچنین می‌توانید این کار را از صفحه اصلی برنامه My Disney Experience انجام دهید، که برنامه‌های آتی شما از جمله Genie+ Lightning Lanes را نشان می‌دهد، اما بدون «…» به هر دلیلی.

به سادگی بر روی هر یک از این موارد ضربه بزنید و صفحه جداگانه ای ظاهر می شود:

از آنجا، مرحله بعدی باید واضح باشد – روی دکمه “Modify Plan” کلیک کنید. روی «لغو طرح» کلیک نکنید، حتی اگر دیگر نمی‌خواهید جینگل کروز (یا هر نوع رزرو سواری که رزرو کرده‌اید) انجام دهید.

(پوزش می طلبم که صفحه اصلی و صفحه نمایش اصلاح شده من مطابقت ندارند. فکر کردم از صفحه اصلی اسکرین شات گرفتم، اما ظاهرا نه.)

این شما را به صفحه Modify Experience می‌برد، که به شما این امکان را می‌دهد تا زمان جدید یا تجربه جدیدی را انتخاب کنید.

متوجه خواهید شد که من این فرآیند را بعد از ساعت 7:30 صبح شروع کردم، یعنی زمانی که زمان بازگشت برای اولین بار در برنامه Walt Disney World ظاهر می شود (قبل از آن “در دسترس بودن را بررسی کنید.”). می توانید ببینید که من از ساعت 3:55 تا 2:40 بعد از ظهر به جلو حرکت می کنم.

چه چیزی باید نشان دهد که چگونه می توان «بازی تازه» را به امید لغو یا پر کردن مجدد رزرو سواری انجام داد. این یکی از بهترین بازی های تعاملی دنیای والت دیزنی است که بسیار بهتر از هر چیزی در برنامه Play Disney Parks است. به ویژه در روزهای FastPass+ محبوب بود، زیرا راه بسیار خوبی برای “ارتقا” آن انتخاب های چهارم، پنجم و غیره ارائه می کرد.

حتی اگر سعی نمی کنید خطوط لایتنینگ بیشتری را به ثمر برسانید، می تواند چیزهایی ایجاد کند آسان تر برای شما. زمان بازگشت به طور مرتب تغییر می کند، و اگر نگران عبور از پارک هستید یا زمان بازگشت مغایر با ADR ها یا سایر برنامه ها است، تازه کردن و دریافت زمان متفاوت راه حلی عالی برای آن است. برای شروع به خوبی انتخاب از میان بازه های زمانی مختلف نیست، اما گامی قطعی در مسیر درست است.

با چند تلاش دیگر در بازی رفرش، توانستم زمان بازگشت خود را به ساعت 11:55 صبح به جلو برسانم. این یک پیشرفت بزرگ نسبت به زمان بازگشت اولیه من در ساعت 3:55 بعد از ظهر است…یا همچنین به نظر می اید. من هنوز تابع قانون 120 دقیقه هستم، بنابراین در نهایت اهمیتی نداشت. (اگر چیزی باشد، دوست داشتم کمی دیرتر باشد، زیرا Jingle Cruise واقعاً در غروب می درخشد!)

این نیز باید این نکته را که هست تقویت کند نه ضروری است که اولین انتخاب Genie+ Lightning Lane خود را درست در ساعت 7:00 صبح انجام دهید (به جز Slinky Dog Dash که سریع پیش می رود). من می‌توانستم این سفر را در هر زمانی بین ساعت 7:00 صبح تا 8:59 صبح رزرو کنم و به هیچ وجه بر تعداد کل خطوط لایتنینگ من تأثیری نخواهد داشت.

اسکرین شات بالا چند مورد را نشان می دهد. اول، نحوه اصلاح از Tip Board. باز هم، این از طریق سه نقطه است که گزینه‌های مختلف، از جمله اصلاح برنامه‌های شما را نشان می‌دهد.

دوم، این نشان می دهد که من هنوز هم می توانم لایتنینگ لین بعدی خود را در ساعت 11 صبح رزرو کنم. حتی اگر آن را لغو و رزرو می‌کردم، بازنشانی را راه‌اندازی نمی‌کردم، زیرا ساعت روی قانون 120 دقیقه تا زمان باز شدن پارک شروع به تیک تاک نمی‌کند، اما مهم است که درک کنیم که تغییرات، ساعت را روی قانون 120 دقیقه تنظیم مجدد نمی‌کنند – در حالی که لغو انجام می دهد.

در اینجا نگاهی به سایر تجربیات موجود از صفحه Modify Experience داریم.

از نظر استراتژی، بهترین شرط بندی من پرواز پیتر پن یا جینگل کروز است اگر بتوانم زمان بازگشت را برای هر کدام از آنها قبل از ساعت 11 صبح دریافت کنم. در آن صورت، می‌توانم انتخاب دومم را قبل از ساعت 11 صبح انجام دهم، پس از ضربه زدن به لایتنینگ لین جاذبه. این یک “معمولا بزرگ” است زیرا به من برتری نسبت به همه افراد مشمول قانون 120 دقیقه برای انتخاب دوم آنها می دهد.

در این روز، پرواز پیتر پن چهارمین انتخاب من در پادشاهی جادویی بود، زیرا چند بار بازی تازه‌سازی را بازی کردم و به زمان‌های بازگشت تقریباً فوری برای Splash Mountain و Space Mountain ارتقا دادم. به طور عینی، آنها به اندازه پرواز پیتر پن در اولویت نیستند، اما حذف سریع آنها همچنان برتر است. (هیچ قانون سخت و سریعی برای این کار وجود ندارد – اگر به اندازه کافی از FastPass+ استفاده کرده باشید، احتمالاً “احساس” را نسبت به بهترین چیز دریافت کرده اید. همین دانش/مهارت اکنون کم و بیش در مورد تغییرات Genie+ صدق می کند.)

به هر حال، آنچه اسکرین شات بالا نشان می‌دهد، موضوع جابجایی زمانی است. در سمت چپ، Genie+ زمان بازگشت 3:55 بعد از ظهر را نشان می دهد (که نتیجه لغو است، نه پر کردن مجدد). وقتی کلیک می کنم، تمام شده است – و ساعت 7:20 بعد از ظهر همان چیزی است که واقعاً در دسترس است. این 5 دقیقه بدتر از زمان فعلی من است، بنابراین تغییر را لغو می کنم.

در اینجا چند چیز بیشتر در مورد اصلاح انتخاب های Genie+ Lightning Lane وجود دارد:

  • شما می توانید لایتنینگ لاین اصلاح شده (و غیره) را تغییر دهید، به این معنی که هیچ محدودیتی برای تغییرات وجود ندارد. من جینگل کروز لایتنینگ لین خود را حدود 5 بار قبل از اینکه همه چیز گفته و انجام شود اصلاح کردم.
  • تغییر ساعت روی قانون 120 دقیقه تنظیم مجدد نمی شود. باز هم، این بسیار بزرگ است. در مثال بالا، من می توانستم به اصلاح Jingle Cruise Genie+ LL تا ساعت 10:59 صبح ادامه دهم و هنوز انتخاب بعدی ام را ساعت 11 صبح رزرو کردم. هر بار که لغو و رزرو مجدد می‌کنید، ساعت 120 دقیقه‌ای را دوباره راه‌اندازی می‌کنید.
  • اصلاح، انتخاب Genie+ LL موجود شما را از دست نمی دهد. در مثال بالا، من سعی کردم زمان قبلی را برای پرواز پیتر پن ربودم، اما فرش را از زیر من بیرون کشیدند… بنابراین به سادگی زمان قبلی خود را حفظ کردم. اگر لغو و رزرو مجدد می کردم، در زمان بعدی گیر می کردم… و ساعت 120 دقیقه را بازنشانی می کردم. مضاعف!
  • به همین دلیل… هرگز لغو نکنید. اصلاح به شما یک شبکه ایمنی می دهد و به شما امکان می دهد بدون خطر بدتر شدن، ارتقا دهید. لغو و رزرو مجدد هیچ شبکه ایمنی ندارد. 9 بار از 10، هنگام لغو و رزرو مجدد وضعیت بدتری خواهید داشت. ریسک شما جواب نمی دهد.
  • اگر اولین گزینه موجود را دوست ندارید یا با برنامه‌هایتان در تضاد است، از ویژگی تغییر برای تغییر ایمن زمان استفاده کنید. با رزرو بالاترین اولویت شروع کنید، صرف نظر از اینکه زمان «بد» است. ساعت 120 دقیقه ای را متوقف کنید!
  • با یک بازی تازه سازی قوی (به لطف آگاهی از قوانین پر کردن مجدد رزرو سواری) و 15 تا 20 دقیقه زمان اضافی در صفحه نمایش در روز، Genie+ ناگهان برای افراد آگاه بسیار بهتر است (تویی!) کاربران

همانطور که زمانی که این اولین بار اعلام شد نوشتیم، معرفی ویژگی اصلاح بسیار بزرگ است و قابل انتقاد نیست. این یک پیشرفت برای همه است، یک جهش بزرگ به جلو در بخش «کیفیت زندگی» که Genie+ را بصری‌تر و کاربرپسندتر می‌کند. بدیهی است که این یک نوشدارویی برای همه مشکلاتی نیست که ویژگی برنامه را در بر می گیرد، اما خوب است که می بینیم مشکلات رابط کاربری در حال حل شدن هستند.

این موضوع Genie+ را با FastPass+ (سیستمی که به نظر می‌رسید خیلی از شما دوستش دارید) مطابقت می‌دهد و به MaxPass در دیزنی لند، که سیستم رزرواسیون ایده‌آل ما بود، نزدیک‌تر می‌شود. هنوز برخی از گزینه های (برترین) MaxPass را ندارد، اما تقریباً از هر نظر نزدیک است. برای ما این بود را حذف آشکار، و اضافه کردن دکمه اصلاح یک تغییر بازی است.

در حالی که دکمه اصلاح یک ویژگی مورد انتظار است که تجربه را برای همه بهبود می بخشد، نمی توان این واقعیت را انکار کرد که به نفع کاربران قدرتمند بیشتر خواهد بود. هرکسی که می‌داند قوانین لغو و رزرو مجدد سواری چگونه کار می‌کند، در اینجا مزیت مشخصی دارد. کسانی که برای اولین بار می‌آیند، کمتر احتمال دارد که «بازی تازه‌سازی» را انجام دهند، بنابراین احتمال کمتری دارد که از آن سود ببرند – و بنابراین تا حدی در ضرر خواهند بود.

ما طرفداران تغییراتی بوده‌ایم که به بازدیدکنندگانی که برای اولین‌بار یا کمتر آگاه هستند، به بهای سخت‌کوشی‌ها کمک کرده‌اند، اما با این حال، دکمه اصلاح آن‌قدر یک ویژگی اساسی و مورد انتظار است که نمی‌توان با آن مخالفت کرد. دکمه اصلاح، رابط کاربری را آسان‌تر و شهودی‌تر می‌کند. این یک نوع ویژگی است که کاربر معمولی – حتی متوسط بی تجربه کاربر-احتمالاً انتظار دارد ببیند، بنابراین یک گام بزرگ به جلو است.

در نهایت، دکمه اصلاح ویژگی‌ای است که سردرد را برای هر «سطح» کاربر Genie+ کاهش می‌دهد، زیرا تمام ناامیدی‌های ناشی از لغو و (تلاش برای) رزرو مجدد سفر را از بین می‌برد. من می‌توانم بگویم این یک تغییر دهنده بازی برای همه است، زیرا یکی از شایع‌ترین شکایات و منابع اصطکاک را از بین می‌برد. در حالی که سیستم Genie هنوز پیچیده و گیج کننده است، اما در حال برداشتن گام هایی در جهت درست است و اکنون بسیار بصری تر و راحت تر از یک سال پیش در این زمان – یا حتی 6 ماه پیش، استفاده می شود.

بزرگترین ذینفعان دکمه اصلاح، کاربران قدرتمند هستند. بدون شک، این یک تغییر مطلق بازی برای کسانی است که منابعی مانند این را می‌خوانند، آن را حداقل با FastPass+ (منهای هزینه و عدم رزرو قبلی، برای کسانی از شما که آن را دوست داشتند) قرار می‌دهد و به MaxPass نزدیک‌تر می‌شود. قلمرو

در طول این روز “آزمون” در پادشاهی جادویی، من توانستم 2 لاینینگ لاین را به دست بیاورم که در غیر این صورت به لطف اصلاح و انجام بازی رفرش به آنها نمی رسید. تنها دلیلی که این عدد بیشتر نبود این بود که من تعداد خطوط لایتنینگ “مفید” خود را به حداکثر رساندم (اما این کار را زودتر از حد معمول انجام دادم). این من را واقعاً برای استفاده از این ویژگی در استودیو هالیوود دیزنی مجذوب کرده است، جایی که فکر می کنم بیشترین مزایا در یک بازی تازه سازی قوی وجود دارد.

بین این و بسیاری از افزونه‌های بلیط Genie+ که از بین رفته‌اند (به این معنی که احتمالاً استفاده کمتر خواهد شد)، من واقعاً مشتاقانه منتظر استفاده از Genie + در سال 2023 هستم. هنوز هم عالی نخواهد بود – و بدیهی است که همچنان ادامه خواهد داشت. هزینه زیادی دارد – اما استفاده از ویژگی برنامه در سال جدید به طور قابل توجهی آسان تر است.

اگر در مورد اصول استفاده – یا عدم استفاده – از سرویس پولی FastPass سؤالی دارید، به ما مراجعه کنید راهنمای Genie+ در Walt Disney World & Lightning Lane سوالات متداول برای تمام اطلاعات اساسی نیاز به دانستن. کل این سیستم گیج کننده و پیچیده است، بنابراین ممکن است یک سوال یا دو ده سوال داشته باشید. این پاسخ همه رایج ترین مواردی است که ما از خوانندگان دریافت کرده ایم.

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

تفکرات شما

خوشحالید که Genie+ یک دکمه تغییر برای تغییر انتخاب های Lightning Lane بدون از دست دادن آنها اضافه کرده است؟ آیا به این به‌عنوان یک تغییر دهنده بازی نگاه می‌کنید یا نمی‌خواهید برای انتخاب یا زمان‌های بهتر لایتنینگ لاین، زمان بیشتری را روی گوشی خود صرف بازی «بازی تازه» کنید؟ نظر شما در مورد تغییرات اخیر رابط کاربری Genie+ در Walt Disney World چیست؟ آیا به نظر شما این یک پیشرفت مثبت معنادار برای سرویس FastPass پولی است؟ آیا Genie+ را می‌خرید یا همه این‌ها مثل یک سردرد زیاد به نظر می‌رسد؟ آیا با ارزیابی من موافقید یا مخالف؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *