تورها

تخفیف بلیط مقیم فلوریدا در دنیای دیزنی برای تابستان و اوایل پاییز 2023

والت دیزنی ورلد بلیط تخفیف‌خورده جدیدی را برای فلوریدیان برای تابستان تا اوایل پاییز 2023 منتشر کرده است، با بلیط‌های 3 تا 4 روزه برای مردم محلی. این اطلاعات و جزئیات مربوط به پیشنهاد با زمان محدود، تفسیری در مورد این پیشنهاد ویژه فلوریدی، بازگشت گذرنامه‌های سالانه و مقایسه‌های تاریخی را به اشتراک می‌گذارد.

این یکی از چندین معامله جدید است. اگر شما همچنین نیاز به اضافه کردن اقامت در هتل دارید، والت دیزنی ورلد قبلاً تخفیف هایی را منتشر کرده است تا 20٪ تخفیف برای اقامتگاه های جهانی Walt Disney برای ساکنان فلوریدا تا 10 ژوئیه 2023. بهتر از آن، اگر برای نیمه پشتی این تبلیغ بازدید می کنید، صرفه جویی در تا 30٪ تخفیف استراحتگاه های جهانی والت دیزنی برای ساکنان فلوریدا آنها فقط دو مورد از آنها هستند زیاد تخفیف هایی در حال حاضر در Walt Disney World که تا پاییز 2023 ادامه دارد در دسترس است.

بین آن تخفیف‌های استراحتگاه و این پیشنهاد ویژه برای بلیط‌ها، ساکنان فلوریدا می‌توانند در تابستان و اوایل پاییز از دنیای والت دیزنی دیدن کنند و در واقع هزینه کنند. پول کمتر از همان تاریخ ها و تجربه سال گذشته هزینه می کرد. این نسبتاً برای کاهش قیمت موثر سال به سال بی‌سابقه است، اما این دقیقاً همان چیزی است که ما شروع به دیدن آن کرده‌ایم – و پس از چند سال افزایش قیمت‌ها بسیار استقبال می‌شود!

از نظر جزئیات، این معامله بلیت جهانی والت دیزنی 2023 به ساکنان فلوریدا امکان خرید بلیط 4 روزه تابستانی جادویی دیزنی را با تنها 58 دلار در روز به اضافه مالیات (قیمت کل: 229 دلار به اضافه مالیات) ارائه می دهد. بلیط 3 روزه با قیمت ویژه نیز موجود است.

اعتبار بلیط از 16 مه تا 29 سپتامبر 2023 (مشروط به تاریخ های مسدود شدن از 26 مه تا 29 مه، 1 ژوئیه تا 4 ژوئیه، و 1 سپتامبر تا 4 سپتامبر 2023). بلیط برای پذیرش در تاریخ های بلوک معتبر نیست.

مدرک اقامت فلوریدا مورد نیاز است. همه بزرگسالان باید مدرکی مبنی بر اقامت فلوریدا در ورودی پارک نشان دهند. هم رزرو پارک موضوعی از طریق سیستم Disney Park Pass و هم پذیرش پارک موضوعی معتبر برای همان پارک در همان تاریخ لازم است.

در اینجا یک نمودار تصویری وجود دارد که ممکن است هضم اطلاعات را آسان‌تر کند:

شما همچنین می توانید بلیط جادویی تابستانی دیزنی را خریداری کنید که شامل این گزینه های عالی است:

  • گزینه پارک هاپر – 40 دلار بیشتر برای هر بلیط، به علاوه مالیات – از بیش از یک پارک موضوعی در همان روز بازدید کنید. شما باید برای هر تاریخ بازدید خود یک پارک موضوعی رزرو کنید.
  • پارک آبی و گزینه ورزشی – 35 دلار بیشتر برای هر بلیط، به علاوه مالیات – از یک پارک موضوعی در روز بازدید کنید. به علاوه، بر اساس طول بلیط خود، تعداد مشخصی از پارک آبی، زمین گلف یا زمین گلف مینیاتوری را بازدید کنید. به عنوان مثال، اگر بلیط سه روزه جادویی تابستانی دیزنی را با پارک آبی و گزینه ورزشی خریداری کنید، می توانید با رزرو پارک موضوعی به مدت 3 روز از پارک موضوعی والت دیزنی ورلد دیدن کنید – و در 3 روز دیگر از پارک آبی دیزنی دیدن کنید. تا 29 سپتامبر 2023.
  • گزینه Park Hopper Plus – 55 دلار بیشتر به ازای هر بلیط، به علاوه مالیات – از بیش از یک پارک موضوعی در همان روز بازدید کنید. به علاوه، بر اساس طول بلیط خود، تعداد مشخصی از پارک آبی، زمین گلف یا زمین گلف مینیاتوری را بازدید کنید. این گزینه ترکیبی از گزینه پارک هاپر و گزینه پارک آبی و ورزشی است. شما باید برای هر تاریخ بازدید خود یک پارک موضوعی رزرو کنید.

تنها گزینه ای که در معامله بلیط مقیم فلوریدا برای تابستان 2023 «مفقود» است، افزونه Genie+ است. قبلاً، این می توانست برای مدت زمان بلیط ها با هزینه ثابت 16 دلار در روز خریداری شود. با این حال، این گزینه بازنشسته شده است همه بلیط ها و Genie+ اکنون از قیمت گذاری بر اساس تاریخ استفاده می کنند که از 16 تا 35 دلار در روز متغیر است.

خبر خوب این است که Genie+ احتمالاً در بیشتر تاریخ هایی که این بلیط ها معتبر هستند، 16 تا 22 دلار هزینه خواهد داشت. ممکن است در اوج فصل تعطیلات تابستانی گران‌تر شود، اما ما تا اکتبر 2023 انتظار قیمت 30 دلاری را نداریم. همچنین این واقعیت وجود دارد که شما این کار را نخواهید کرد. نیاز دسترسی لایتنینگ لین برای همه تاریخ ها یا همه پارک ها. همه چیزهایی که باید بدانید در ما پوشش داده شده است راهنمای Genie+ و Lightning Lanes در دنیای والت دیزنی.

اگر می‌خواهید بهترین تاریخ‌ها را برای بازدید انتخاب کنید یا از آن‌ها اجتناب کنید، با ما مشورت کنید تقویم جمعیت جهانی والت دیزنی 2023. در طول این تبلیغات بلیط فلوریدین، به خصوص در چند هفته آینده، قرارهای زیادی وجود خواهد داشت که جمعیت کمی دارند.

همانطور که در کاهش سرعت فصل شارپ شانه در والت دیزنی ورلد و جمعیت کم پیش از تابستان در والت دیزنی ورلد بحث شد، حضور در این فصل از سال کمتر از حد متوسط ​​است و تخفیف‌هایی از این دست تنها شایعات کاهش سرعت تابستان در پارک‌ها را تقویت می‌کند.

با توجه به همه این‌ها، ما در انجام پیش‌بینی‌های مطمئن برای اواسط ژوئن تا اواخر ژوئیه 2023 مردد هستیم. این معمولا قلب فصل تابستان است، اما اگر امسال شرایط متفاوت باشد، اگر کاهشی وجود داشته باشد – یا بسته به چگونگی دنیای والت دیزنی با تهاجمی “اهرم” را برای جذب مهمانان می کشد.

همچنین این واقعیت وجود دارد که والت دیزنی ورلد از سال 2018 تابستان “عادی” نداشته است. سال گذشته، تقاضای متوقف شده با افزایش قیمت بنزین برخورد کرد و منجر به اوج زودتر از حد معمول شد. سال قبل از آن، عجله پس از بازگشایی به دلیل نوع دلتا به دیوار برخورد کرد. سال قبل از آن، پارک ها قبل از بازگشایی برای جمعیت بسیار کم و محدودیت ظرفیت بسته شدند. حتی در سال 2019، افتتاحیه قریب الوقوع Star Wars: Galaxy’s Edge یک آچار میمون را در پویایی حضور و غیاب انداخت، همانطور که بسیاری از طرفداران منتظر آن بودند.

با توجه به عوامل متعددی که در بازی وجود دارد، تابستان 2023 احتمالاً با روند حضور و غیاب بازگشت به حالت عادی را نشان نخواهد داد. یکی از پیش‌بینی‌هایی که ما تا حدودی راحت انجام می‌دهیم این است که تاریخ‌های مسدود کردن این معامله و سایر معاملات بلیت به استثنای 1 تا 4 ژوئیه 2023 چندان شلوغ نخواهد بود.

روز یادبود و روز کارگر در حال حاضر تعطیلات آخر هفته کمتر از میانگین هستند (قبل و بعد از شلوغی تابستانی «واقعی»)، و حذف آنها از این تخفیف‌ها فقط باعث کاهش بیشتر جمعیت می‌شود. اگر تعطیلات آخر هفته را برای بازدید خود در نظر گرفته‌اید، آن‌ها می‌توانند گزینه‌های بسیار خوبی باشند.

این اولین تخفیف ساکن فلوریدا در سال نیست. اولین گزینه بلیط جادویی روز هفته دیزنی بود که از 10 ژانویه شروع شد و تا 27 آوریل 2023 ادامه داشت. این بلیط فلوریدیان را با تخفیف به همراه یک بلیت 2 روزه به قیمت 175 دلار (به اضافه مالیات)، بلیط 3 روزه به قیمت 195 دلار (به اضافه مالیات) ارائه کرد. ، یا بلیط 4 روزه به قیمت 215 دلار (به اضافه مالیات).

تخفیف بلیط جادویی روز هفته دیزنی 2022 مشابه بود، فقط کمی ارزان تر. هزینه بلیط های 2 روزه فلوریدا رزیدنت 149 دلار، نسخه 3 روزه 179 دلار و گزینه بلیط 4 روزه اقامت فلوریدا 199 دلار است. علاوه بر این، تاریخ های مسدودسازی کمتری وجود داشت.

اگر تعجب می‌کنید که این مقایسه با سال 2021 چگونه است، در آن زمان قیمت بلیط ساکن فلوریدا برای نیمه اول سال 149 دلار برای بلیت‌های 2 روزه، 179 دلار برای بلیط‌های 3 روزه و 199 دلار برای بلیط‌های 4 روزه بود. (آنها تاریخ مسدود شدن بیشتری داشتند – اما در طول فصل شلوغ تر نیز در دسترس بودند.)

بلیط های فلوریدا Resident Discover پس از بازگشایی از 130 دلار به ازای هر بلیط برای بلیط 2 روزه شروع شد. گزینه 3 روزه 174 دلار برای هر بلیط و بلیط 4 روزه فلوریدا رزیدنت دیزنی مجیک فلکس 195 دلار به ازای هر بلیط بود. هیچ یک از آن بلیط ها فقط به روزهای هفته محدود نمی شد.

چند تغییر جالب در اینجا وجود دارد. اولین مورد این است که این معامله بلیط بار دیگر فقط به روزهای هفته محدود نمی شود. این برای بسیاری از مردم فلوریدا مهم خواهد بود. 9-5 شغل از دوشنبه تا جمعه باعث شد که دو بلیط ساکن قبلی برای بسیاری از طرفداران شروع کننده نباشند.

حتی با وجود این هزینه کمی بیشتر از تخفیف زمستانی و بهاری، احتمالاً در نتیجه حداقل برای برخی از فلوریدایان ارزش بهتری دارد. (و انصافاً، متوسط ​​قیمت بلیط در ژوئن تا اواسط آگوست بیشتر از روزهای هفته در زمستان و بهار است که آخرین معامله در دسترس بود.)

از دیدگاه ما، این که بلیط فقط در روزهای هفته نیست، به دلیل پویایی اخیر که با زمان انتظار و روند جمعیت (و حتی قیمت‌گذاری Genie+) مشاهده کرده‌ایم، جالب‌تر است: روزهای هفته در واقع بیشتر اوقات شلوغ تر از تعطیلات آخر هفته هستند!

این روندی است که از ابتدای سال 2023 پدیدار شده است و در ابتدا فکر می‌کردیم که حذف بلیط مقیم و فقدان مجوزهای سالانه یک دلیل اصلی است. با این حال، از زمان پایان آخرین تبلیغ یا بازگشت APها، همه چیز واقعاً از نظر مادی تغییر نکرده است. تئوری اصلی ما اکنون این است که قیمت‌های بالاتر هتل‌ها و بلیط هواپیما در آخر هفته‌ها باعث شده است که بسیاری از گردشگران تعطیلات آخر هفته را از سفر خود حذف کنند. (این یک نظریه قبلاً بود، اما ما فکر می‌کردیم که پویایی محلی به همان اندازه عامل مهمی است، و ثابت نشده است که یکی باشد.)

در نهایت، پیشنهاد بلیط مقیم فلوریدا در تابستان مجیک دیزنی بهترین راه برای مردم محلی است که در حال حاضر در پذیرش پارک صرفه جویی کنند…مگر اینکه مسافت پیموده شده کافی از یک پاس سالیانه به دست آورید که ارزش پول را داشته باشد. صادقانه بگویم، ما گمان می کنیم که این موضوع برای بسیاری از فلوریدیایی ها که به دنیای والت دیزنی علاقه دارند صادق باشد. بین آن و آگاهی از آب و هوای تابستانی در ایالت سان شاین، اگر علاقه محدودی به این معامله در میان مردم محلی وجود داشته باشد، تعجب نخواهیم کرد.

به طور خلاصه، اگر در والت دیزنی ورلد یک کاهش تابستانی در افق وجود داشته باشد، احتمالاً این چیزی نیست که آن را «رفع» کند. این باید حماسه جالبی برای دنبال کردن باشد، و تقریباً مطمئن است که ما پایان تلاش‌های Walt Disney World برای جلب حمایت طرفداران سابق و کشیدن “اهرم‌ها” برای تشویق بیشتر تقاضا و هزینه‌های مهمان را ندیده‌ایم. با ما همراه باشید – مطمئناً در روزها، هفته ها و ماه های آینده چیزهای بیشتری در راه است! ما به نظارت دقیق آنچه منتشر شده است ادامه خواهیم داد در صورت انتشار یا شایعه شدن هرگونه تخفیف والت دیزنی ورلد، به مشترکان خبرنامه ایمیل رایگان ما اطلاع خواهد داد!

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

اندیشه های تو

نظر شما در مورد این تبلیغات بلیط پارک برای دنیای والت دیزنی چیست؟ آیا از قرارداد ساکن فلوریدا برای تابستان و اوایل پاییز 2023 استفاده خواهید کرد – یا قبلاً با از سرگیری فروش ها، یک سالانه گذرنامه خریداری کرده اید؟ آیا با ارزیابی های ما موافق هستید یا مخالف؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *