تورها

راهنمای غذا و دسر برای جشن کریسمس بسیار مبارک میکی 2022

فصل تعطیلات فرا رسیده است و غذاهای شیرین به دنیای والت دیزنی باز می گردند! Magic Kingdom تنقلات و دسرهایی با موضوع دارد جشن کریسمس بسیار مبارک میکی 2022 از 7 نوامبر تا 22 دسامبر 2022 در دسترس است. در این راهنمای غذا، نگاهی گذرا به اقلام ویژه ای که در طول این رویداد بلیط سخت برای خرید در دسترس است، خواهیم انداخت.

تیم‌های آشپزی والت دیزنی ورلد برای جشن کریسمس بسیار مبارک میکی در سال 2022 چند غذای خوشمزه درست کرده‌اند. در طول آن رویداد، مهم ترین نکته برای بسیاری از مهمانان، توقف برای کوکی های “رایگان”، کاکائو داغ، و سایر نوشیدنی های تعطیلات است. ایستگاه هایی برای دریافت اینها در سراسر پارک وجود دارد و در هر یک از آنها کوکی های مختلفی سرو می شود. اگرچه افکار منطقی می توانند در این مورد متفاوت باشند، من فکر می کنم این نوشیدنی های رایگان خوشمزه هستند. (بیشتر در این مورد در یک بیت.)

علاوه بر آن، چندین رستوران و مکان های میان وعده باز خواهند بود و حتی اقلام بیشتری با مضمون کریسمس را ارائه می دهند که برای خرید در دسترس هستند. اگر تجربیات ما در گذشته – و عکس‌های موجود و توضیحاتی که دیزنی به اشتراک گذاشته است – نشانه‌ای است، برخی از آنها ارزش جستجو را دارند، در حالی که برخی دیگر اتلاف وقت و پول هستند، مگر اینکه برای عکس‌های اینستاگرام غذا بخرید.

با توجه به کوکی‌های رایگان و کاکائو داغ، والت دیزنی ورلد این لیست را به اشتراک نگذاشته است و امسال در جشن کریسمس بسیار مبارک میکی، هر کدام را می‌توانید پیدا کنید. امیدواریم صمیمانه ما این است که همه چیز به همان حالتی که در سال 2019 بود، برگردد، که آخرین سالی بود که این رویداد برگزار شد. در طی آن، در اینجا نوشیدنی‌های «رایگان» مختلف و جایی که می‌توانید هر کدام را پیدا کنید وجود داشت:

  • خانه روستای پینوکیو: کوکی اسنیکردودل، شکلات داغ و فانتا
  • سبد خرید اسنک کتاب داستان: چوب شور آدم برفی
  • یارو معدنچی: کوکی نعناع
  • Friar’s Nook: کوکی با چیپس شکلاتی
  • پد ناهار: شیرینی ملاس زنجبیل و سیب سیب
  • کافه ستاره لایت کازمیک ری: کوکی نعناع، ​​شکلات داغ و سیب سیب
  • کروز جنگل: شیرینی ملاس زنجبیل
  • میخانه تورتوگا: چوب شور آدم برفی و فانتا
  • پاسگاه بلوط طلایی: کوکی Snickerdoodle
  • نعل اسبی الماس: کوکی شکلاتی و تخم مرغ

(در صورتی که به محض انتشار رسمی، نادرست باشد، این مجموعه را به روز خواهیم کرد.)

فقط فکر کردن به آنها در حین نوشتن این مطلب مرا گرسنه می کند و مرا به خاطرات بسیاری از یک شب سرد که برای گرم شدن کاکائو داغ می خوردم برمی گرداند (این کار نمی کند، اما هی، چرا سعی نکنم؟!). خطوط برای تنقلات ممکن است در نزدیکی جلوی پارک در نزدیکی زمان رژه و در نیم ساعت اول رویداد خراب شود.

با فرض صحت این ترکیب، بهترین مکان برای رفتن به نوشیدنی های رایگان Cosmic Ray’s یا Pinocchio Village Haus است. آنها نه تنها متنوع ترین ترکیب ها را دارند، بلکه کارآمدترین تنظیمات را نیز دارند. مکان‌های دیگر معمولاً هر کدام فقط یک مورد را ارائه می‌کنند. مورد علاقه من از کوکی ها، ترد نعناع فلفلی است – هر کسی که آن کوکی را دوست ندارد، به سادگی در اشتباه است. (کوکی‌های Snickerdoodle و Molasses Ginger نیز در سطح بالایی قرار دارند.)

من شخصاً توصیه می‌کنم به جای خرید هر چیز اضافی، فقط به نوشیدنی‌های رایگان/مشمول آن پایبند باشید – شما قبلاً برای هر بلیط مهمانی به تنهایی 125 دلار کاهش داده‌اید. این امر به ویژه در مورد حذف‌های آشکار چوب‌های یول، سوند وافل و برگرهای عجیب صادق است. (از جنبه مثبت، حداقل آنها شناور Cherry & Pistachio Float را از بدبختی خود بیرون آوردند – دیزنی باید به مهمانان پول می داد تا آن زشت آشپزی را مصرف کنند!)

با این وجود، در اینجا گزینه‌های دیگری وجود دارد که می‌توانید در طول جشن کریسمس بسیار مبارک میکی 2022 در سراسر پادشاهی جادویی خریداری کنید…

چیزهای کهکشانی عمه جاذبه

  • ساندای قفل، شوک و بشکه ای: کیک وانیلی جشن، بستنی وانیلی، رویه توت فرنگی، خامه فرم گرفته و پاشیدن کریسمس با یک تکه شکلات قفل، شوک و بشکه (جدید) (از 8 نوامبر تا 31 دسامبر در ساعات منظم پارک و مهمانی کریسمس بسیار مبارک میکی در دسترس است)
  • شیک آلو شکری: آلو شکر ادویه دار را با شربت آلبالو، خامه فرم گرفته و پاشیده شده سرو کنید. (جدید) (از 8 نوامبر تا 22 دسامبر فقط در جشن کریسمس بسیار مبارک میکی موجود است)

گوشه کیسی

  • داگ شام تعطیلات: هات داگ تمام گوشت گاو با خردل کرن بری، کیک قیفی شکم پر و کشک پنیر (جدید) (از 8 نوامبر تا 31 دسامبر در ساعات منظم پارک و مهمانی کریسمس بسیار مبارک میکی در دسترس است)
  • کیک درخت کریسمس: چیزکیک براونی مخملی قرمز با باترکرم تخم مرغ و کارامل ادویه دار با چراغ های کریسمس مینی شکر (جدید) (از 8 نوامبر تا 22 دسامبر فقط در جشن کریسمس بسیار مبارک میکی موجود است)

کشتی باحال

  • پنجه خرس قطبی: شیرینی فندقی شکلاتی با شکلات سفید و تیره (جدید) (از 8 نوامبر تا 22 دسامبر فقط در جشن کریسمس بسیار مبارک میکی موجود است)

گوشه پدر

  • کری برات تاتس: بچه‌ها با براتوورست خرد شده، کاری کچاپ و سیب (جدید) (از 8 نوامبر تا 22 دسامبر فقط در جشن کریسمس بسیار مبارک میکی موجود است)
  • پف خامه‌ای تینکر بل: پف خامه‌ای و کیک هویج فشرده که روی آن کیک پنیر خامه‌ای تند، گردو تند و بال‌های شکلاتی قرار داده شده است. (جدید) (از 8 نوامبر تا 22 دسامبر فقط در جشن کریسمس بسیار مبارک میکی موجود است)

پاسگاه بلوط طلایی

  • تاماله گوشت خوک سرخ شده به سبک کریسمس با سس های قرمز و سبز چیلی و نقاشی های دیواری کوچک سرو می شود. (جدید) (از 8 نوامبر تا 31 دسامبر در ساعات منظم پارک و مهمانی کریسمس بسیار مبارک میکی در دسترس است)
  • چای کارامل فریز: منجمد کارامل نمکی با خامه فرم گرفته چای ادویه دار (جدید) (از 8 نوامبر تا 31 دسامبر در ساعات منظم پارک و مهمانی کریسمس بسیار مبارک میکی در دسترس است)

نانوایی خیابان اصلی

  • رول دارچینی: رول دارچینی به شکل میکی موس با آیسینگ سفید (از 8 نوامبر تا 31 دسامبر در ساعات منظم پارک و مهمانی کریسمس بسیار مبارک میکی در دسترس است)
  • تزیین میکی موس: موس شیرینی زنجبیلی با مرکز ترد و کیک بادام تند با کرامبل براونی (جدید) (از 8 نوامبر تا 22 دسامبر فقط در جشن کریسمس بسیار مبارک میکی موجود است)

مسافرخانه و کافه Pecos Bill Tall Tale

  • پای سیب زمینی شیرین به اندازه تگزاس: پای سیب زمینی شیرین پخته شده با مرنگ گل ختمی و گردوی شیرین (جدید) (از 8 نوامبر تا 31 دسامبر در ساعات منظم پارک و مهمانی کریسمس بسیار مبارک میکی در دسترس است)

بستنی فروشی پلازا

  • نعناع هات فاج Brownie Sundae: بستنی نعناع فلفلی، فاج داغ و تکه‌های نیشکر آب نباتی که روی یک براونی سرو می‌شود. (جدید) (از 8 نوامبر تا 31 دسامبر فقط در جشن کریسمس بسیار مبارک میکی موجود است)
  • Candy Cane Hot Cocoa: شکلات داغ با بستنی نعناع فلفلی، خامه فرم گرفته و تکه های نیشکر آب نبات (جدید) (از 8 نوامبر تا 22 دسامبر فقط در جشن کریسمس بسیار مبارک میکی موجود است)

نوشیدنی های توخالی خواب آلود

  • کیک قیفی: بستنی نعنایی، آب نبات شکلاتی M&M’S و فاج داغ که روی کیک قیفی سرو می شود (جدید) (از 8 نوامبر تا 22 دسامبر در دسترس است) (فقط در جشن کریسمس بسیار مبارک میکی موجود است)
  • موس نعناع Sandy Claws: موس نعناع فلفلی شکلاتی سفید با مرکز فاج شکلاتی، کلاه بابانوئل شکلاتی و صورت جک اسکلینگتون (جدید) (از 8 نوامبر تا 22 دسامبر فقط در جشن کریسمس بسیار مبارک میکی موجود است)
  • شناور سیب سیب: سیب سیب با یک پیمانه بستنی وانیلی و با دارچین پاشیده شده است. (از 8 نوامبر تا 22 دسامبر فقط در جشن کریسمس بسیار مبارک میکی موجود است)

تراس درخت آفتاب

  • تارت روزی روزگار کریسمس: تارت شکلاتی و کرن بری با گوش میکی شکلاتی (جدید) (از 8 نوامبر تا 22 دسامبر فقط در جشن کریسمس بسیار مبارک میکی موجود است)

چرخ دستی های مختلف در سراسر خیابان اصلی ایالات متحده آمریکا

  • Churro کوکی کریسمس: Churro با خامه گل ختمی، کرامبل کوکی و اسپرینکل کریسمس سرو می شود. (جدید) (از 8 نوامبر تا 31 دسامبر در ساعات منظم پارک و مهمانی کریسمس بسیار مبارک میکی در دسترس است)
  • دونات اکلیلی کریسمس: دونات مخملی قرمز با کره سبز و تزئینات پاشیدن تعطیلات (جدید) (از 8 نوامبر تا 31 دسامبر در ساعات منظم پارک و جشن کریسمس بسیار مبارک میکی در دسترس است) (تزیینات متفاوت است)

در نهایت، ما نیز اطلاعات بیشتری در مورد آن داریم میهمانی‌های سرو میز غذاخوری و دسر در مهمانی کریسمس بسیار مبارک میکی 2022. ما انجام هیچ یک از این کارها را توصیه نمی‌کنیم، که احتمالاً چیز خوبی است، زیرا رزروها قبلاً باز شده و پر شده‌اند – بنابراین اگر قبلاً ADR رزرو نکرده‌اید، در این مرحله باید شانس لغو را داشته باشید.

همانطور که در آن پست با جزئیات بیشتر توضیح داده شد، تماشای رزرو شده برای آتش بازی شگفت انگیز کریسمس مینی کاملاً غیر ضروری است. حتی اگر چنین بود، منطقه مشاهده رزرو شده مکان مناسبی برای مشاهده آتش بازی نیست (برای بهترین نقاط، راهنمای مکان های مشاهده آتش بازی Magic Kingdom ما را بررسی کنید). در نهایت، اینها هزینه زیادی دارند و زمان ارزشمند MVMCP را مصرف می کنند و باعث استفاده بد از منابع (هر دو زمان) می شوند. و پول!) در این رویداد ویژه کوتاه.

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

تفکرات شما

آیا هیجان‌زده هستید که هر یک از این میان وعده‌ها و دسرهای جشن کریسمس بسیار مبارک Mickey’s 2022 را در Magic Kingdom امتحان کنید؟ چیز خاصی توجه شما را جلب می کند؟ از فقدان چوب یولا یا وافل در Sleepy Hollow ناامید هستید یا فکر می کنید کیک قیفی جایگزین رضایت بخشی خواهد بود؟ چیزی که دوست دارید به منوی تعطیلات در Walt Disney World اضافه شود؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد در مورد تجربیات شما هم برای ما جالب است و هم برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفا نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *