تورها

راهنمای هالووین 2022 در دنیای دیزنی

هالووین طولانی‌ترین «فصل» سال در دنیای والت دیزنی است که از 12 آگوست شروع می‌شود و تا 31 اکتبر 2022 ادامه دارد. این راهنمای فصل ترسناک هر آنچه را که باید در مورد چگونگی پادشاهی جادویی، Epcot، استودیو هالیوود، استودیوهای هالیوود، حیوانات بدانید را پوشش می‌دهد. Kingdom و استراحتگاه‌ها پاییز را جشن می‌گیرند – از غذا گرفته تا رویدادهای خاص، کالاها و موارد دیگر. (به روز شده در 4 سپتامبر 2022.)

از نظر اصول اولیه، ما باید با اذعان به این واقعیت شروع کنیم که هالووین در مقایسه با کریسمس در دنیای والت دیزنی رنگ پریده است. در حالی که فصل هالووین از نظر فنی طولانی‌تر است (3 در 2 ماه)، فصل تعطیلات از نظر مقیاس و گستره بزرگ‌ترین فصل سال است. ما را ببینید راهنمای نهایی کریسمس در دنیای والت دیزنی برای هر چیزی که باید در مورد آن بدانید

هر پارک و استراحتگاه برای کریسمس به روح تعطیلات می‌رسد. در مقابل، هالووین تا حد زیادی محدود به پادشاهی جادویی، دیزنی اسپرینگز، و تعداد انگشت شماری از مکان های دیگر است – و حتی در آن زمان، به اندازه کریسمس در همه جا حاضر نیست. با این وجود، اگر قصد دارید از فلوریدا در طول ماه های ترسناک دیدن کنید، ما همه چیز را برای شما فراهم کرده ایم تا سفر را ترسناک کنید (در راه خوب!) تا حد ممکن…

برای شروع، یکی از رایج ترین سوالاتی که دریافت می کنیم این است چه زمانی دنیای والت دیزنی برای هالووین تزئین می شود؟ اگر در حال برنامه ریزی برای تعطیلات 2023 هستید، ارزش بررسی کردن را دارد. اگر امسال از آنجا بازدید می کنید، دکوراسیون ها از قبل آماده شده اند.

در اینجا همه چیز دیگری است که باید در مورد پاییز 2022 در دنیای والت دیزنی بدانید…

جمعیت فصل هالووین

سطح جمعیتی که در والت دیزنی ورلد در طول هالووین با آن مواجه خواهید شد، بسیار متفاوت است، که جای تعجب ندارد زیرا تعطیلات 3 ماهه است. به طور کلی، تعطیلات آخر هفته و تعطیلات مدرسه شلوغ ترین زمان برای بازدید از دنیای والت دیزنی از اوت تا اکتبر است.

این شامل نیمه اول آگوست است که هنوز تعطیلات تابستانی برای اکثر ایالات متحده است. ما را ببینید تقویم جمعیتی آگوست 2022 برای اطلاعات بیشتر در مورد زمان های خوب و بد برای بازدید در آن ماه.

از نظر تاریخی، سپتامبر کم‌ترین ماه سال در دنیای والت دیزنی است، و تقریباً هر روز در آن ماه زمان خوبی برای بازدید از دنیای والت دیزنی است. با این حال، چند مورد استثنا در آغاز و پایان ماه وجود دارد. ما را ببینید تقویم جمعیت سپتامبر 2022.

همه شرط‌بندی‌ها در اکتبر انجام می‌شوند، که نشان‌دهنده شروع جشن پنجاهمین سالگرد والت دیزنی ورلد است. در حالی که انتظار داریم در کل ماه جمعیت دیوانه کننده ای داشته باشیم، موج اخیر لغو شد. ممکن سطح حضور و غیاب را از دیوانه به “فقط” دلخراش کاهش دهید. ما را ببینید تقویم جمعیت اکتبر 2022 برای جزئیات بیشتر.

مهمانی هالووین میکی خیلی ترسناک نیست

مهمانی نه چندان ترسناک هالووین میکی یک رویداد سخت در مجیک پادشاهی است که به مهمانان اجازه می‌دهد فصل ترسناک را در دنیای والت دیزنی جشن بگیرند. MNSSHP دارای سرگرمی‌های ویژه‌ای است، مانند رژه هالووین Mickey’s Boo to You، نمایش استیج Hocus Pocus Villains Spelltacular، ترفند یا درمان در سراسر Magic Kingdom، و نمایش آتش‌بازی تماشایی نه چندان شبح آور دیزنی. بسیاری از شخصیت‌ها با پوشیدن لباس‌های مورد علاقه خود در پارک حضور دارند – و شما نیز تشویق می‌شوید لباس‌های خود را بپوشید!

جدا از دو سال گذشته (که این اتفاق نیفتاد)، ما از سال 2008 حداقل هر سال در جشن هالووین نه چندان ترسناک میکی شرکت کرده‌ایم – از جمله بیش از ده‌ها بار در سال گذشته که برگزار شد! شما می توانید در مورد تجربه امسال ما در اینجا بخوانید گزارش عکس میکی نه چندان ترسناک جشن هالووین 2022.

از تمام آن شب های مهمانی – و خرید بلیط – ما چیزهای زیادی در مورد نحوه عملکرد آن یاد گرفتیم، که بسیاری از آن ها نیز در ما پوشش داده شده است. راهنمای مهمانی نه چندان ترسناک هالووین میکی، که همچنین ارزش پول، استراتژی رویداد و موارد دیگر را پوشش می دهد.

در اینجا منابع دیگری وجود دارد که می توانید برای مشاوره MNSSHP در نظر بگیرید:

بلیت‌های بیشتر تاریخ‌های جشن میکی نه چندان ترسناک هالووین ۲۰۲۲ از قبل فروخته شده است، بنابراین ما شما را تشویق می‌کنیم که در اسرع وقت تصمیم بگیرید که در آن شرکت کنید یا نه.

شام هالووین مینی

در استودیوی هالیوود دیزنی، سرگرمی هالووین در Hollywood & Vine وجود دارد، جایی که غذای فصلی مینی برای هالووین بازگشته است. شما می توانید در طول شام هالووین مینی در روحیه ترسناکی قرار بگیرید.

برای هالووین 2022، این یک بار دیگر تجربه عادی است. بوفه اخیرا بازگشته است و تجربه کامل شخصیت ها بازگشته است. به این ترتیب، ما یک بار دیگر مهمانی هالووین مینی را به شدت توصیه می کنیم، به ویژه به کسانی که مهمانی هالووین نه چندان ترسناک میکی را انجام نمی دهند. کامل ما را بخوانید بررسی غذای هالووین مینی برای عکس های شخصیت ها، غذا، و موارد دیگر!

تزیینات هالووین پادشاهی جادویی

همانطور که در بالا ذکر شد، تزئینات هالووین در حال حاضر در پادشاهی جادویی وجود دارد. تاج‌های نمادین کدو تنبلی میکی هد روی تیر چراغ‌ها در خیابان اصلی و میدان مرکزی در مقابل قلعه سیندرلا قرار دارند.

در طبقه دوم مغازه‌های خیابان اصلی نیز کدو تنبل‌هایی وجود دارد که حکاکی‌های روی هر کدام از کسب‌وکارهای داخل آن الهام می‌گیرد. علاوه بر آن، تعدادی تاج گل پاییزی و دیگر لمس های سبک وجود دارد که جلوی پارک را به حال و هوای هالووین می بخشد. با این حال، این همه چیز نیست.

میدان شهر “Pumpkin People” یا Scarecrow Citizens of Main Street برای هالووین 2022 بازگشته اند!

اینها تنها بخشی از تزئینات متعدد در بالا و پایین خیابان اصلی و گسترش به میدان آزادی در پادشاهی جادویی هستند. برای ده ها عکس از پارکی که برای پاییز تزئین شده است، هالووین را به شکل کامل در پادشاهی جادویی بازگشته است.

تزیینات هالووین دیزنی اسپرینگز

در سراسر سپتامبر و اکتبر، «پاییز در دیزنی اسپرینگز» را خواهید دید که دارای تزئینات فصلی، پس‌زمینه‌های عکس، سرگرمی‌ها و خوراکی‌ها در اطراف دیزنی اسپرینگز است.

چیزی برای آن وجود ندارد، اما دیزنی اسپرینگز قطعا بیش از هر جای دیگری در دنیای والت دیزنی خارج از خیابان اصلی در پادشاهی جادویی، شبیه هالووین است. تزیینات زیبا هستند، کالاهای هالووین زیادی وجود دارد، و برخی عکس های سرگرم کننده. ما سفر به دیزنی اسپرینگز را به طور خاص برای دکور پاییز/هالووین توصیه نمی‌کنیم، اما دیدن آن در یک بازدید از قبل برنامه‌ریزی‌شده از آنجا بسیار زیبا است.

کالای هالووین

مهمانانی که در طول فصل هالووین از دنیای والت دیزنی بازدید می‌کنند، کالاهای مضمون مختلفی را در پارک‌های موضوعی، هتل‌ها و فروشگاه‌های مختلف در دیزنی اسپرینگز پیدا خواهند کرد.

لباس‌های پامکین میکی و هوکوس پوکوس اسپریت، بند گوش میکی کدو تنبل و گزینه‌های متنوع دیگری وجود دارد. برای نگاهی به همه چیز، کالاهای هالووین 2022 را در دنیای والت دیزنی ببینید.

بازگشت به Sleepy Hollow

“بازگشت به Sleepy Hollow” یک رویداد سرگرم کننده پاییزی است که در فورت Wilderness Resort & Campground دیزنی برگزار می شود. این شب شامل تماشای گروهی از انیمیشن کلاسیک 1949 است افسانه اسلیپی هالو داخل اصطبل های Tri-Circle-D Ranch توچال.

در شب‌های رویداد، می‌توانید ارواح در حال تاخت را ببینید و یک برخورد شخصی و نزدیک با Headless Horseman را تجربه کنید. بعد از فیلم، یک مهمانی دسر برگزار می شود که مهمانان می توانند از تنقلات و دسرهایی با تم هالووین لذت ببرند.

در سال گذشته که برگزار شد، «بازگشت به حفره خواب‌آلود» در استراحتگاه و کمپ فورت وایلدرنس دیزنی در تعطیلات آخر هفته در اواخر سپتامبر و اکتبر به‌علاوه آخرین هفته کامل منتهی به هالووین رخ داد. این تاریخ ها عبارتند از: 28-30 سپتامبر، 3-7 اکتبر، 10-14 اکتبر، 17-21، 24-31 اکتبر.

با این اوصاف، Return to Sleepy Hollow طی دو سال گذشته برگزار نشده و هیچ اطلاعیه ای (هنوز) اعلام نشده است. دلیل لغو سال گذشته باید واضح باشد. دلیل لغو آن در سال قبل به دلیل ساخت و ساز Reflections – A Disney Lakeside Lodge بود که اکنون قفسه بندی شده است، که مستلزم ساخت یک مزرعه Tri-Circle-D جدید نیز بود. آن پروژه اکنون به پایان رسیده است و نتایج دوباره تصور شده بسیار چشمگیر است.

اگر بخواهیم حدس بزنیم، انتظار ما این است که Return to Sleepy Hollow در سال 2022 بازنگردد. اکنون سپتامبر است و احتمالاً تا کنون اعلام شده است. در اینجا امیدواریم که ما اشتباه می کنیم!

جاذبه های “هالووین”.

اینجاست که همه چیز شروع به کشش می کند. برخلاف دیزنی لند، هیچ پوششی برای جاذبه های هالووین در والت دیزنی ورلد وجود ندارد. یعنی نه کابوس قبل از کریسمسبا الهام از تعطیلات عمارت خالی از سکنه، بدون کهکشان ارواح کوه فضایی، و بدون «هیولاهای پس از تاریکی» برای Tower of Terror.

در عوض، والت دیزنی ورلد دارای دو جاذبه نمادین خانه/هتل جن زده است: عمارت خالی از سکنه و برج وحشت منطقه گرگ و میش. هر دو در تمام طول سال باز هستند و صراحتاً جاذبه‌های «هالووین» نیستند، اما هر دو دارای خطوط خونی مشترک هستند – و الهام‌بخش داستان‌های نمادین هالووین، فیلم‌ها و موارد دیگر بوده‌اند.

جشنواره غذا و شراب Epcot

این یکی دیگر کشش است. این حتی از راه دور به هالووین اختصاص ندارد، اما اگر به اندازه کافی نگاه کنید، جشنواره بین المللی غذا و شراب Epcot ممکن است به طور مبهمی شبیه یک پیشنهاد با مضمون پاییز باشد. بسته به سال، ممکن است تعداد انگشت شماری تنقلات با طعم کدو تنبل و سایر خوراکی‌های پاییزی در Epcot پیدا کنید (اگر به اندازه کافی جستجو کنید). به علاوه، این رویداد چیزی شبیه به فستیوال اکتبر (دوباره، کشش) دارد.

صرف نظر از این، رویداد مهم غذاخوری والت دیزنی ورلد سرگرم کننده است و ما به شدت توصیه می کنیم مدتی را صرف تنقلات در سراسر جهان کنید. ما را ببینید راهنمای جشنواره بین المللی غذا و شراب Epcot 2022 برای همه چیزهایی که باید بدانید ما همچنین توصیه می کنیم ما را بررسی کنید عکس ها و نظرات غرفه غذا برای کشف چیزها و برنامه ریزی استراتژی میان وعده.

سایر رویدادهای هالووین اورلاندو

در حال حاضر در سی و یکمین سال وحشتناک خود، شب های ترسناک هالووین در یونیورسال استودیو فلوریدا مشهورترین رویداد هالووین اورلاندو برای بزرگسالان است، و رویداد مورد علاقه ما در فصل تسخیر کنونی. ما معمولاً مجوزهای مکرر ترس را می خریم که به ما امکان می دهد در ماه های سپتامبر و اکتبر چندین بار بازدید کنیم. اگر می خواهید بترسید این یک رویداد عالی است – اما برای کودکان مناسب نیست.

جذابیت اصلی HHN پیچ و خم های خانه های خالی از سکنه است. حدود نیمی از آنها معمولاً مبتنی بر فرنچایزهای ترسناک مانند Texas Chainsaw Massacre و Beetlejuice هستند و نیمی دیگر IP اصلی هستند. سرگرمی‌های دیگری نیز وجود دارد، از جمله نمایش‌های صحنه، نمایش تالاب هالووین: ماراتن میهم، و مناطق ترسناک در فضای باز پر از انبوهی از بازیگران ترسناک که سعی می‌کنند مهمان‌ها را مبهوت کنند. ما را ببینید راهنمای نهایی برای شب های ترسناک هالووین 2022 برای همه چیزهایی که باید بدانید

Howl-O-Scream در SeaWorld Orlando به ساحل رسیده است و ترس همه جا را فرا گرفته است. در SeaWorld’s Howl-O-Scream، از مکان‌های خشمگین که در مناطق ترسناک غوغا می‌کنند، فرار خواهید کرد. در داخل خانه به دنبال سرپناه باشید، فقط متوجه می شوید که وارد خانه ای از وحشت شده اید. با یک ترن هوایی شبانه هیجان را عمیق تر کنید. تشنگی ترس خود را در یک نوار تعاملی شیطانی رفع کنید. برق هیولایی یک نمایش زنده را احساس کنید.

مهمتر از همه، سعی کنید در برابر آهنگ غم انگیز کسی که از دریاچه بیرون آمده است مقاومت کنید. شیطان صدا می زند – با زوزه و جیغ. 27 شب ترس کاملاً همهجانبه را در پاییز امسال از 10 سپتامبر تا 31 اکتبر فقط در SeaWorld Orlando تجربه کنید. (اینها سخنان جالب SeaWorld هستند، نه مال من. از آنجایی که این رویداد کاملاً جدید است، ما هنوز آن را تجربه نکرده ایم و فقط با نسخه روابط عمومی در حال چرخش هستیم.)

این مجموعه راهنمای ما برای هالووین 2022 در دنیای والت دیزنی است. با توجه به اینکه هنوز یک ماه کامل به این تاریخ باقی مانده است، ممکن است سورپرایزها و اطلاعیه های دیگری نیز منتشر شود، بنابراین امیدواریم با نزدیک شدن به هالووین، اخبار بیشتری برای به اشتراک گذاشتن داشته باشیم.

پس با ما همراه باشید. ما مطمئناً شما را در جریان خواهیم گذاشت و این راهنما بر این اساس به روز می شود!

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

تفکرات شما

چگونه هالووین را در والت دیزنی ورلد جشن می گیرید؟ آیا راه دیگری برای دریافت روحیه فصل اسپوک وجود دارد؟ ای کاش سه پارک دیگر برای جشن پاییز کار بیشتری انجام می دادند؟ آیا با توصیه های ما موافق هستید یا مخالف؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *