دسته‌بندی نشده

هتل ایرلند سوئیت های جنگلی طبیعت محور را معرفی می کند

هتل Montenotte در کورک، ایرلند، رونمایی کرد سوئیت وودلند را تجربه کنید. پنج سوئیت جدید وودلند و چهار سوئیت ریور و همچنین یک کلاب خانه مختص ساکنان که در آگوست 2024 راه اندازی شدند، با هدف “تعیین استاندارد جدیدی برای اقامتگاه های لوکس در ایرلند” هستند. هر سوئیت بر روی یک تپه با منظره مشرف به رودخانه لی، کورک هاربر و شهر قرار دارد.

با سرمایه گذاری بیش از 7.5 میلیون یورو (تقریباً 8.1 میلیون دلار)، سوئیت های Woodland دارای تراورتن ایتالیایی و کف چوب بلوط، حمام های وسیع، حمام های مستقل، تراس های خصوصی و موارد دیگر هستند. River Suites دارای سقف‌های سدوم زنده خواهد بود که به معماری اجازه می‌دهد تا با جنگل‌های اطراف ترکیب شود و همچنین زیستگاهی برای حیات وحش و پوشش گیاهی ارائه دهد. کلاب هاوس به عنوان محل گردهمایی انحصاری برای مهمانان Woodland Suite Experience عمل می کند تا خود را در تجربه های آشپزی غوطه ور کنند، با کتاب استراحت کنند یا از یک قهوه یا کوکتل لذت ببرند.

باشگاه
(مونتنوت)

در هر سوئیت ریور و سوئیت وودلند، مهمانان یک افرای قرمز ژاپنی تقریباً هفت فوتی را پیدا می‌کنند که با استفاده از تنه‌ها و شاخه‌های چوب بازیافتی ساخته شده است که به صورت محلی از جنگل‌های پایدار تهیه شده است. این ویژگی طراحی به عنوان گواهی برای کمک مهمانان به ایرلند بهتر عمل می کند و ماجراجویی را با هدف ترکیب می کند.

به همین منظور، در جشن The Woodland Suite Experience، The Montenotte با موسسه خیریه ایرلندی Hometree برای راه اندازی طرح درختکاری “Nights-for-Nature” همکاری کرده است. ارزش اصلی Hometree حول حفظ جنگل‌های بومی در ایرلند است و بنابراین برای هر اقامت در The Woodland Suite Experience، درختی به افتخار مهمانان کاشته می‌شود تا از حفاظت از جنگل‌های ایرلند، ترویج بازسازی زمین و افزایش تنوع زیستی حمایت شود.

The River Suite_Interior_The Montenotte
سوئیت رودخانه
(مونتنوت)

فرانکی و جو ویلهان، صاحبان The Montenotte، می‌گویند: «برای هر اقامت در سوئیت‌های وودلند و ریور، ما با افتخار متعهد می‌شویم که با ابتکار «شب‌ها برای طبیعت»، درختی را به افتخار مهمانان ارزشمندمان بکاریم. این تعهد ما به آمیختن تجملات با فردایی آگاهانه اجتماعی است که نه تنها الهام بخش ماندن، بلکه گامی جمعی به سوی آینده ای الهام بخش تر است.»

تجربیات انتخاب شده نیز در دسترس مهمانان The Woodland Suite Experience خواهد بود، از جمله درمان های اسپا خصوصی در تراس های مشرف به رودخانه، یوگا در فضای باز و طیف وسیعی از برنامه های سفر سفارشی.

قیمت اتاق‌ها شامل صبحانه، درختکاری «شب‌هایی برای طبیعت» و دسترسی به تمام امکانات و امکانات مونتنوت، از جمله رستوران پانوراما، بار روی پشت‌بام گلس‌هاوس، سینمای مخصوص بزرگسالان، کامئو، اسپای بلیو، اتاق نمک و باشگاه سلامت حرکت است.

مقالات مرتبط

Beyond Green از هفت ویژگی عضو جدید استقبال می کند

آنانتارا در ایرلند شروع به کار کرد

SLH سه ویژگی جدید ایرلندی را معرفی می کند

Preferred Hotels & Resorts از شش ویژگی عضو جدید استقبال می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *