دسته‌بندی نشده

هتل چهار فصل آستین سوئیت های جدید و تجربیات محلی خود را معرفی می کند

هتل چهار فصل آستین تکمیل ارتقاء اتاق مهمان و در نتیجه هشت سوئیت جدید را اعلام کرده است. قابل ذکر است که این هتل پس از مشاهده تقاضا برای نوع اقامت، پیشنهاد خود را در سوئیت Lake-View دو برابر کرده است.

این سوئیت‌های 758 فوت مربعی دارای یک فضای نشیمن با صندلی برای حداکثر شش نفر، به‌علاوه دو حمام کامل، از جمله یکی با وان آبگرم الهام‌گرفته از آبگرم است. این سوئیت‌ها برای خانواده‌ها یا مسافرانی که به دنبال فضای بیشتری برای استفاده بهینه از وقت خود در پایتخت هستند، مناسب است. علاوه بر این، هفت سوئیت جدید را می توان با یک اتاق با نمای دریاچه از طریق یک در متصل برای ایجاد یک پیکربندی سوئیت دو خوابه جفت کرد. هر سوئیت دارای پنجره های سرتاسری یا بالکن است که منظره ای از دریاچه لیدی برد مجاور دارد. آثار هنری و اثاثیه سفارشی شامل میز تحریر چرمی و بلوط سفید برش خورده و میز قهوه‌خوری با روکش مرمر است.

هر سوئیت دارای پنجره های سرتاسر یا بالکن است که منظره ای از دریاچه لیدی برد دارد.
(هتل چهار فصل آستین)

میهمانان همچنین ممکن است متوجه لمس‌های محلی کوچکی شوند، مانند کتاب‌های میز قهوه که توسط بومیان آستین نوشته شده است و فهرست‌های انتخاب‌شده رویدادهایی که غذاها و صحنه‌های موسیقی شهر را برجسته می‌کنند. مثل همیشه، مهمانان می توانند با انتخاب یک تشک امضا، روکش تشک مخمل دار یا سفت، حمام و دمپایی مخملی، لوازم حمام و موارد دیگر به آرامش برسند.

برای ارتقای بیشتر تجربه مهمانان سوئیت و سوئیت تخصصی، هتل مجموعه ای از پیشنهادات ویژه را برای به تصویر کشیدن ماهیت شهر ایجاد کرده است. تجربیات سوئیت از چشیدن ویسکی و جلسات ترانه سرایی تا مدیتیشن حمام صوتی و یوگای ترمیمی را شامل می شود. این فعالیت‌های خصوصی و مدیریت‌شده به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به مهمانان حسی عالی از صنعتگران محلی و محصولات اصیل آستین ارائه دهند.

مقالات مرتبط

لورن در دریاچه لیدی برد در آستین، تگزاس اکنون باز است

Red Sea Global, Four Seasons Plan اقامتگاه لوکس در عربستان سعودی

ریتز کارلتون، دالاس تغییر شکل می دهد

هتل چهار فصل جورج پنجم، پاریس، سوئیت های بازسازی شده را رونمایی کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *