دسته‌بندی نشده

هتل‌ها و استراحتگاه‌های نوبل هاوس مسافرخانه چتم کیپ کاد را خریداری می‌کند

هتل ها و استراحتگاه های نوبل هاوس، یک برند هتل بوتیک متعلق به خانواده، اضافه کرده است چتم مسافرخانه-کیپ کاد، تنها دارایی Relais & Châteaux MA’s در مجموعه املاک آن. مالک قبلی و هم‌اکنون مالک این ملک، جف ایپولیتی، خانه نوبل را برای مالکیت و مدیریت ملک انتخاب کرده است و تعداد کل هتل‌ها، استراحتگاه‌ها و تجربیات لوکس آمریکای شمالی را در مجموعه برند خانه نوبل به 24 می‌رساند. .

Chatham Inn که از سال 2019 عضو Relais & Châteaux است، در مرکز شهر کوچک ساحلی در خیابانی عجیب با فروشگاه‌های منحصربه‌فرد واقع شده است. این مسافرخانه لوکس بوتیک که قدیمی ترین مسافرخانه دائماً در کیپ کاد است، در سال 1830 ساخته شد و هر یک از 18 اتاق و سوئیت هتل به تازگی با مبلمان و منسوجات پیشرفته بازسازی شده اند. بسیاری از اتاق‌ها دارای شومینه و وسایل حمام لوکس مانند دوش باران و وان هستند.

(Chatham Inn Relais & Chateaux)

مسافرخانه چتم نیز تنها با یک پیاده روی کوتاه از ساحل فاصله دارد. مهمانان می توانند بیش از 40 مایل ساحل ملی و 60 ساحل مختلف و همچنین مناطق عالی برای دوچرخه سواری، قایق سواری، ماهیگیری و گلف را تجربه کنند. خوب است بدانید: این مسافرخانه همچنین با برنامه تست درایو ولوو همکاری کرده است تا با یک شاسی بلند لوکس جدید ولوو XC90 Inscription به مهمانان یک رانندگی منظره برای سفرهای یک روزه خود در اطراف کیپ ارائه دهد.

همچنین، Chatham Inn رستوران صمیمی ناهارخوری خوب، Cuvée، به سرپرستی سرآشپز اجرایی آیزاک اولیو را در خود جای داده است. این مکان، غذاهای مدرن «با الهام از جهانی، به دست آمده از محلی» را به نمایش می گذارد. تنها رستوران Relais & Châteaux کیپ کاد، Cuvée منوهای چشیدنی چهار و هفت غذای و همچنین 32 شراب خوب را در لیوان و بیش از 350 شراب در بطری سرو می‌کند. این رستوران همچنین تجربه میز سرآشپز را همراه با رویدادهای ناهار خوری ویژه فصلی ارائه می دهد.

مقالات مرتبط

کلبه های نانتاکت در حوضه قایق برای رونمایی از رنو برای سال 2024

ماندارین اورینتال، بوستون استراحتگاه های سلامتی جدیدی را راه اندازی می کند

Chatham Bars Inn “بهترین فرار از کیپ تا کنون” را معرفی می کند

Raffles First Raffles Hotel & Residences را در آمریکای شمالی افتتاح کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *