تورها

کلبه مارجوری، لس گتس، فرانسه

دوستی خانوادگی کلبه مارجوری موقعیت عالی در Les Gets را اشغال می کند، که قابل درک است که یکی از محبوب ترین پیست های اسکی در کوه های آلپ فرانسه است. یک افزوده جدید به آخر هفته های اسکینمونه کارها، برای اقامت های 3، 4 و 7 شب در زمستان در دسترس است، و می توان اقامتگاه را برای استفاده انفرادی یا استفاده مشترک رزرو کرد.

برای کی

محل اقامت انعطاف پذیر در Chalet Marjorie آن را به یک انتخاب محبوب برای خانواده ها و گروه های دوستان تبدیل می کند. نزدیکی به پیست‌های اسکی و دیگر جاذبه‌ها به این معنی است که همه شما می‌توانید کار خود را در روز انجام دهید و بعد از ظهر دور هم جمع شوید. فضای زیادی برای استراحت و استراحت وجود دارد، بازی‌های رومیزی و فوتبال رومیزی رقابت سالم را تشویق می‌کنند، و از آنجایی که محیطی بسیار اجتماعی است، ممکن است با دوستان جدید هم بیایید.

محل اقامت

کلبه Marjorie Les Gets اتاق دوقلو

13 اتاق خواب در Chalet Marjorie وجود دارد که هر کدام 2 تا 4 مهمان می خوابند. همه اتاق ها دارای امکانات اختصاصی هستند و اخیراً به سبکی آرام و مناسب برای کلبه های کوهستانی بازسازی شده اند. کلبه به‌طور غیرمعمولی عایق‌بندی خوبی دارد که بخشی از تعهد آخر هفته اسکی به پایداری محیط‌زیست است، بنابراین اتاق‌ها نه تنها گرم هستند، بلکه ساکت هستند و خواب عمیق و آرام را در تخت‌های راحت تضمین می‌کنند. در کنار ملحفه‌های سفید و حوله‌های کرکی، اتاق‌ها حوله‌های بزرگی نیز دارند تا بتوانید به گرمی لباس‌های خود را در بیرون وان آب گرم بپوشید یا تا شام تنبلی کنید.

غذا و نوشیدنی

کلبه Marjorie Les Gets اتاق غذاخوری

کلبه Marjorie Les Gets اتاق غذاخوری

صبحانه، چای بعد از ظهر، و شام در هر اقامت در Chalet Marjorie گنجانده شده است. سرآشپزهای مقیم صبحانه‌های سرد و گرم، کیک‌های خانگی عالی، و عصرانه‌های سه وعده‌ای را سرو می‌کنند، و با خیال‌پردازی نیازهای غذایی متنوعی را برآورده می‌کنند، بنابراین هیچ‌کس تجربه آشپزی را از دست نمی‌دهد.

منوی Chalet Marjorie همیشه دلچسب و خوشمزه است، اما مهمانان بی صبرانه منتظر شنبه هستند، زیرا این شب ویژه ساوویارد است. دپارتمان ساووی فرانسه، که شامل Les Gets می‌شود، به خاطر گوشت و محصولات لبنی خود شهرت دارد، زیرا گاوها در مراتع سرسبز کوهستانی رشد می‌کنند. غذاهای محلی کیفیت این مواد را منعکس می کند و پاسخی به اشتهایی است که پس از یک روز پر انرژی در خارج از منزل ایجاد می کنید. تارتیفلت (یک اجاق آب پز از سیب زمینی، خامه و بیکن) اوج طعم غذای ساوویارد است و به ویژه با یک قافی از شراب رایگان Chalet Marjorie مطابقت دارد.

امکانات

جکوزی

وقتی از شیب‌ها خارج می‌شوید، هیچ چیز بهتر از غوطه‌ور شدن در وان آب گرم نیست. کلبه مارجوری با یک بزرگ تحویل می دهد روی دیوار وان روی تراس، بنابراین شما و حداکثر نه دوستتان می توانید زیر ستاره ها بنشینید در حالی که دانه های برف در اطراف شما می بارد. و اگر هنوز کاملاً آب نشده اید، کلبه یک اتاق بخار نیز دارد که به طور طبیعی از کاج معطر است.

اسکی بازان و اسنوبورد سواران می توانند وسایل خود را در اتاق چکمه کلبه نگهداری کنند. دارای امکانات گرمایشی و خشک‌کنی است، بنابراین مهم نیست که سالوپت‌های شما در پایان روز چقدر خیس هستند، همه چیز برای صبح روز بعد گرم و خشک می‌شود.

چقدر؟

نرخ ها در Chalet Marjorie برای هر نفر محاسبه می شود و از 460 پوند برای سه شب نیم تخته شروع می شود که شامل ترانسفر فرودگاهی از ژنو می شود.

چه چیزی در این نزدیکی است؟

کلبه مارجوری پنج دقیقه پیاده تا ایستگاه اصلی گوندولا در پیست اسکی آلپاین فاصله دارد. Les Gets، به شما امکان دسترسی آسان به بخش Les Gets و Morzine را می دهد Portes du Soleil منطقه اسکی Les Gets به تنهایی دارای بیش از 20 تله اسکی و 25 پیست است که بیشتر آنها آبی و قرمز هستند، به علاوه چندین مسیر تور اسکی.

Les Gets شهری زیبا با بارها و رستوران‌های پرجنب‌وجوش، چرخ فلک در میدان اصلی، و موزه کوچکی است که به موسیقی مکانیکی اختصاص دارد. در Les Perrières، یک مسیر راه آهن با سرعت بالا وجود دارد – پاسخ Les Gets به یک ترن هوایی – که 1100 متر می دود و به سرعت 40 کیلومتر در ساعت می رسد.

آلتا لومینا

آلتا لومینا c آلتا لومینا

برای چیزی آرام بخش تر، آلتا لومینا یک پیاده‌روی شبانه روشن و دلربا در میان جنگل است. با استفاده از نورها، ویدئو پروجکشن ها و موسیقی، داستان یک بالن سوار و ماجراهای جادویی او را روایت می کند و بزرگسالان و کودکان را به طور یکسان خوشحال می کند.

حکم: Les Gets یکی از جذاب ترین پیست های اسکی در کوه های آلپ فرانسه است و رویکرد انعطاف پذیر SkiWeekends به روزهای ورود به این معنی است که Chalet Marjorie پایگاه ایده آلی برای استراحت کوتاه اسکی است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *