دسته‌بندی نشده

نگاه پنهانی: دره هادسون در مزرعه، استراحتگاه سلامتی جدید نیویورک

مشاور سفرهای لوکس هفته گذشته یک نگاه دزدکی از دره رنچ هادسون، اولین مکان ساحل شرقی برای نام تجاری استراحتگاه سلامتی، قبل از افتتاح آن در 15 آوریل. هکتارهای جنگلی است و برنامه های سلامتی سه و چهار شبه را ارائه می دهد.

به عنوان بخشی از برنامه های سخت، میهمانان در پیاده روی صبحگاهی، غذاهای عمومی و ارگانیک، غذاهای گیاهی، کلاس های تمرین قدرتی، یوگای ترمیمی، ماساژ بافت عمیق و موارد دیگر شرکت خواهند کرد.

این ملک که قبلا یک خانه تابستانی برای خانواده جی پی مورگان بود، تنها 25 اتاق و ظرفیت 25 مهمان در هر برنامه دارد. اتاق‌ها در سه دسته موجود هستند: اتاق‌های لوکس، سوئیت‌های جونیور و سوئیت‌های برتر. بسیار جالب: هر یک از اتاق ها به نام حیوانات خانگی کارمندان نامگذاری شده است. اینها شامل نالا، برونو، کسویک و استلا بودند. ما متوجه شدیم که این یک لمس سرگرم کننده است. هر دسته ای را که انتخاب می کنید (که تنها تفاوت عمده بین آنها متراژ مربع است)، اتاقی رو به دریاچه درخواست کنید. اتاق‌های منتخب همچنین دارای وان مجزا هستند، در حالی که سایر اتاق‌ها دوش دارند. برخی هر دو را ارائه می دهند.

دره رنچ هادسون فرش قرمز را برای مهمانان پهن می کند.
(عکس از مت ترنر)

در حالی که اتاق‌ها زیبایی‌شناسی طراحی مشابهی دارند، تقریباً همه اتاق‌ها به دلیل تنوع شکل اتاق‌ها، با توجه به قدمت ملک، چیدمان منحصربه‌فردی دارند. برخی از اتاق ها ممکن است فضای کمتر یا بیشتری نسبت به سایرین در رده خود داشته باشند. بیشتر اتاق‌ها یک تخت دارند، اما تعدادی اتاق انتخابی وجود دارد که دو تخت کوئین ارائه می‌دهند. اتاق های 105 و 105 که در یک نیم طبقه قرار دارند، تنها دو اتاقی هستند که به هم متصل می شوند و تنها دو اتاق در طبقه خودشان هستند. اینها را می توان به صورت جداگانه یا ترکیبی رزرو کرد.

علاوه بر این، اتاق‌ها تلویزیون ندارند، اما میز دارند، و Wi-Fi برای مهمانانی که نیاز دارند (یا می‌خواهند) در طول اقامت خود در ارتباط باشند، در دسترس است.

اتاق های 1 (همیلتون) و 206 (مورگان) دو سوئیت برتر هستند. ما دوست داشتیم که اتاق 206 دارای پنجره‌هایی در سه طرف باشد و بهترین مناظر از ملک اطراف را داشته باشد. اگر می خواهید واقعاً احساس کنید که در خانه تاریخی جی پی مورگان هستید، اتاق 1 را کتاب کنید. این تنها اتاق در ملک است که پوشش چوبی اصلی خود را حفظ کرده است و بنابراین، تنها اتاقی است که طراحی منحصر به فرد دارد.

در حال حاضر، مهمانان می توانند از یک برنامه سه شبه که از دوشنبه تا پنجشنبه اجرا می شود یا یک برنامه چهار شبه از پنجشنبه تا دوشنبه لذت ببرند. هر دو برنامه روزانه تا شش ساعت ورزش کم تاثیر را ارائه می دهند، مشابه برنامه مالیبو. میهمانان بسته به علاقه خود می توانند روز خود را با پیاده روی دو یا چهار ساعته آغاز کنند. همه مهمانان با هم در پیاده روی شرکت می کنند، اما می توانند با سرعت خودشان بروند. راهنماها گروه را هدایت و دنبال می‌کنند تا مطمئن شوند که همه در آن جای می‌گیرند. علاوه بر این، هر مهمان یک دستگاه واکی تاکی دریافت می کند تا در صورت نیاز به هر چیزی با یک راهنما ارتباط برقرار کند. فعالیت های بعد از ظهر شامل خواب، تمرین قدرتی، یوگای ترمیمی و ماساژ روزانه است. همه موارد ذکر شده در اینجا، از جمله اقامتگاه، خدمات خشکشویی و ترانسفر فرودگاهی، با نرخ برنامه در دسترس هستند.

اتاق غذاخوری خصوصی Ranch Hudson Valley
اتاق غذاخوری خصوصی Ranch Hudson Valley، یکی از معدود ویژگی های افزودنی.
(عکس از مت ترنر)

برای بهبود بیشتر اقامت خود، مهمانان می توانند از امکانات ترمیمی مانند سونای مادون قرمز و کنتراست سرد و گرم یا خدمات اضافی مانند آب درمانی روده بزرگ، درمان IV و انرژی درمانی لذت ببرند.

همانطور که در مالیبو، منوی غذا شامل غذاهای غنی از مواد مغذی و گیاهی است که بر سم زدایی و احیای مجدد تمرکز دارند، با مواد تشکیل دهنده از مزارع محلی و ارگانیک. توجه داشته باشید که وعده های غذایی را با هم در یک میز طولانی با چشم انداز دریاچه میل کنید. این برای کمک به مهمانان در ایجاد ارتباطات عمیق تر بین مهمانان و افزایش تجربه در نظر گرفته شده است. در حالی که سرآشپزها می توانند آلرژی ها و محدودیت های غذایی را تحمل کنند، هیچ گوشت یا الکلی در دسترس مهمانان نیست.

دره Ranch Hudson واقع در پایین دره هادسون، در امتداد مرز پارک Tuxedo، توسط پارک ایالتی رینگ‌وود با مساحت 4000 هکتار احاطه شده است و به مهمانان امکان دسترسی به صدها مایل مسیرهای پیاده‌روی در چند قدمی اتاقشان را می‌دهد، در حالی که هریمن 40000 هکتاری در نزدیکی آن قرار دارد. پارک ایالتی جایگزینی دیدنی برای پیاده روی صبحگاهی است. مهمانان سوار اتوبوس شاتل می‌شوند که آنها را به یک مسیر مشخص می‌برد. به غیر از این تجربیات، نیازی به خروج مهمان از ملک نیست.

معماری پلکانی دره هادسون در Ranch
معماری یک پلکان در دره هادسون در مزرعه.
(عکس از مت ترنر)

فراتر از اتاق‌های مهمان، در داخل ساختمان اصلی، مهمانان می‌توانند از یک سالن بدنسازی، یک اتاق عالی (کامل با شومینه، پنجره‌های بزرگ و منظره دریاچه – مکان عالی برای استراحت با کتاب، فکر کردیم) و یک اتاق مجاور استفاده کنند. اتاق بازی، که میزبان بازی های تخته ای است که مهمانان می توانند از آن استفاده کنند. در حالی که در طول بازدید ما هنوز کامل نشده است، یک اسپا و یک سولاریوم 5000 فوت مربعی نیز در مجاورت املاک و مشرف به محوطه، با امکانات ورزش و استخر در تمام طول سال وجود خواهد داشت. یک استخر روباز و دریاچه در محل برای فعالیت های آبی در ماه های گرمتر در برنامه تناسب اندام گنجانده شده است.

مشاوران سفر ممکن است از طریق کریس رید، نایب رئیس فروش جهانی The Ranch تماس بگیرند [email protected].

مقالات مرتبط

الج Chatwal در ایالت نیویورک از اقامتگاه های خانه درختی پرده برداری می کند

کریس پولیتو به عنوان جنرال آقای شو سوگی بان هاوس انتخاب شد

Inns of Aurora Spa در نیویورک گواهینامه خوبی کسب می کند

ماندارین اورینتال، بوستون استراحتگاه های سلامتی جدیدی را راه اندازی می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *